Witam, od niedawna uczę się pisać pluginy do Minecrafta. Na razie szło fajnie, szybko się uczyłem. Wczoraj postanowiłem stworzyć swój plugin na ranking. Ale pojawił się problem, chciałem przy każdym zabójstwie gracza dodać do jego zmiennej 1, ale nie potrafię stworzyć takiej zmiennej. Nie umiem. Ogólnie chodzi o to, aby ktoś mi wytłumaczył jak tworzyć "zmienne graczowe". Na innym forum, pan Olids pokazał mi sposób z HashMap, ale nie pokazał mi, jak, np. dodać coś do tej zmiennej, odjąć etc.
Kod wyglądał tak:
[importy i reszta]
public class Ranks extends JavaPlugin implements Listener {
HashMap<UUID , Integer> ranking = new HashMap<>();
public void onDeath(PlayerDeathEvent e){
Player a = e.getEntity().getKiller();
Player v = e.getEntity();
if(ranking.get(a.getUniqueId()) == null){
//teraz moje próby:
//ranking.get(a.getUniqueId()).add...
//ranking.get(a.getUniqueId()).set...itd
}
}
}
Pytanie
KrejzolekPRO 598
Witam, od niedawna uczę się pisać pluginy do Minecrafta. Na razie szło fajnie, szybko się uczyłem. Wczoraj postanowiłem stworzyć swój plugin na ranking. Ale pojawił się problem, chciałem przy każdym zabójstwie gracza dodać do jego zmiennej 1, ale nie potrafię stworzyć takiej zmiennej. Nie umiem. Ogólnie chodzi o to, aby ktoś mi wytłumaczył jak tworzyć "zmienne graczowe". Na innym forum, pan Olids pokazał mi sposób z HashMap, ale nie pokazał mi, jak, np. dodać coś do tej zmiennej, odjąć etc.
Kod wyglądał tak:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi