Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na Kity jak na DragonSurvival


Nieaktywny
 Udostępnij

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
28 minut temu, knugi napisał:

Napisałbym tylko że... No tylko że nie gram na owym serwerze, więc proszę o wyjaśnienie jak to ma wyglądać, jak działać itd. Troszkę ss'ów i linijek zdań wystarczy :)

np wpisuje sie : /kit

i wyskakuje okienko z Kit Gracz , Vip , jedzenie itd...

jak się kliknie na Daną rzecz czyli : Vip otwiera sie kolejne okno gdzie są dane itemy typu set, miecz i łuk i można zabrać je jak ze skrzynki :)

jak nie zrozumiałeś treści wejdź na serwer i zobacz jak wygląda kit :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie zabardzo wiemjak to napisać ale możesz zrobić coś takiego... Zrób np 3 kity w essentials i napisz taki skrypt.

Command /Kit:

[tab]trigger:

[tab][tab]open chest with 1 rows named "&eDostepne kity" to player

[tab][tab]format slot 6 of player with 1 of steak named "jedzenie" to close then run "kit jedzenie"

Jeśli pomogłem daj like :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, BigGeeToo napisał:

Nie zabardzo wiemjak to napisać ale możesz zrobić coś takiego... Zrób np 3 kity w essentials i napisz taki skrypt.

Command /Kit:

[tab]trigger:

[tab][tab]open chest with 1 rows named "&eDostepne kity" to player

[tab][tab]format slot 6 of player with 1 of steak named "jedzenie" to close then run "kit jedzenie"

Jeśli pomogłem daj like :P

 

 

 

 

Komendy w skrzynkach są wykonywane przez konsolę - to nie zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, BigGeeToo napisał:

 

W takim razie może da się dodać jakoś kit jedzenie%player% czy coś tego typu?

Kity Essentials nie mają takich funkcjonalności - trzeba zrobić komendę /dajkit gracz nazwa dostępną tylko dla konsoli, tam zależnie od nazwa daje graczowi jakieś itemy, uruchamia się w tym gui. Dodaj też wait 2 tick po open chest, inaczej może źle działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

1 minutę temu, Jqmey napisał:

Kity Essentials nie mają takich funkcjonalności - trzeba zrobić komendę /dajkit gracz nazwa dostępną tylko dla konsoli, tam zależnie od nazwa daje graczowi jakieś itemy, uruchamia się w tym gui. Dodaj też wait 2 tick po open chest, inaczej może źle działać.

Heh to ja już nie pomogę. Niestety ale w sk nie jestem za dobry chciałem pomóc ale jednak nie umiem :P Powodzenia w Skrypcie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

command /kit:

on join:
	add player to {gracze::*}

command /kit [<text>]:
	trigger:
  		if arg 1 is not set:
			open chest with 3 rows named "Kity" to player
  			wait a tick
  			format slot 3 of player with 1 of iron sword named "&eKit gracz" to close then run [execute player command "kit gracz"]
  		if arg 1 is "gracz":
  			if {kitgracz::%player%} is true:
  				open chest with 3 rows named "&eKit gracz" to player
  				set slot 1 of player's current inventory to iron pickaxe of fortune 1
  				set {kitgracz::%player%} to false
  				wait 1 hour 
  				set {kitgracz::%player%} to true
  			else:
  				send "&4Blad: &cMusisz jeszcze troche poczekac!"
  
on script load:
	loop {gracze::*}:
  		set {kitgracz::%loop-value%} to true
  	

To jest przyklad. Reszte dorobisz prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, KrejzolekPRO napisał:

command /kit:

on join:
	add player to {gracze::*}

command /kit [<text>]:
	trigger:
  		if arg 1 is not set:
			open chest with 3 rows named "Kity" to player
  			wait a tick
  			format slot 3 of player with 1 of iron sword named "&eKit gracz" to close then run [execute player command "kit gracz"]
  		if arg 1 is "gracz":
  			if {kitgracz::%player%} is true:
  				open chest with 3 rows named "&eKit gracz" to player
  				set slot 1 of player's current inventory to iron pickaxe of fortune 1
  				set {kitgracz::%player%} to false
  				wait 1 hour 
  				set {kitgracz::%player%} to true
  			else:
  				send "&4Blad: &cMusisz jeszcze troche poczekac!"
  
on script load:
	loop {gracze::*}:
  		set {kitgracz::%loop-value%} to true
  	

To jest przyklad. Reszte dorobisz prawda?

Lepiej oprzeć to na give, tak to jak np. gracz miał w 1 slocie jakieś rzeczy to je traci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
45 minut temu, KrejzolekPRO napisał:

Ale to ustawia slot 1 w otwartym gui na przedmiot, który można wyciągnąć, nie na slot w inventory.

Sorry, nie doczytałem. Dodaj jeszcze wait 1 tick po open chest żeby nie było problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 minut temu, Jqmey napisał:

Sorry, nie doczytałem. Dodaj jeszcze wait 1 tick po open chest żeby nie było problemów.

Takie coś jest potrzebne tylko przy format slot [...], aby nie można było wyciągnąć przedmiotu, czyli aby nie wystąpił bug, a my chcemy, aby można je było wyciągnąć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...