warpath124 8 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 variables: {kille.%player%} = 0 {dedy.%player%} = 0 {kd.%player%} is not seton death: add 1 to {dedy.%victim%} add 1 to {kille.%attacker%}on click: set {kd.%player%} to {kille.%player%} / {dedy.%player%}To mój skrypt na kd czy jest dobrze napisany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 (edytowane) 3 zmienną ustaw tak samo jak pozostałe, i zamiast "on death" daj "on death of player". //EDIT: Te kd ci nic nie da, dopisz jeszcze komendę na wyświetlanie go, Edytowane 16 marca 2014 przez _RaiZeN_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 sebafudi 122 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Lepiej by byłoevery 1 second: loop all players set {kd.%loop-player%} to {kille.%loop-player%} / {dedy.%loop-player%}zamiaston click: set {kd.%player%} to {kille.%player%} / {dedy.%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 16 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Raizen komenda jest zrobiona tylko akurat to jest łatwe i na pewno będzie działać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 16 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Hmm nie wie ktoś co mogło mi się stać wytabowałem normalnie tak jak tabuje zawsze a wyskakuje mi że powinna być np 1 spacja zamiat 2 tabów przez send w komendzie mam komenda : tab trigger: tab i sendy i wyskakuje mi że przed sendami powinna być 1 spacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Pewnie masz gdzieś 4 spacje zamast taba albo coś. Po trigger: są 2 tabycommand /test:[TAB] trigger:[TAB] [TAB] send "" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 16 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Lepiej by byłoevery 1 second: loop all players set {kd.%loop-player%} to {kille.%loop-player%} / {dedy.%loop-player%}zamiaston click: set {kd.%player%} to {kille.%player%} / {dedy.%player%}nie działa ten loop all players Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Proszę :every 1 second: loop all players: set {kd.%loop-player%} to {kille.%loop-player%} / {dedy.%loop-player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 16 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 jak wpisuje moją komende to wyskakuje kille 1dedy 0twoje kdr to NaN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 16 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 Jak masz zrobioną tą komendę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 16 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 marca 2014 command /kdr: trigger: send "&fPosiadasz: " send "&f%{kille.%player%}% Killi " send "&f%{dedy.%player%}% Dedow " send "&fTwoje kd to %{kd.%player%}%"Coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 17 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 marca 2014 REF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 theneuetimes 522 Opublikowano 17 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 marca 2014 Dodales do skryptu ten kod od patisona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 warpath124 8 Opublikowano 18 marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Darion 4 Opublikowano 21 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 marca 2014 variables: {kille.%player%} = 0 {dedy.%player%} = 0 {kd.%player%} is not seton death of player: attacker is player: add 1 to {dedy.%victim%} add 1 to {kille.%attacker%}on click: set {kd.%player%} to {kille.%player%} / {dedy.%player%}command /kdr: trigger: if {kille.%player%} is above 0: if {dedy.%player%} is above 0: send "&fPosiadasz: " send "&f%{kille.%player%}% killi " send "&f%{dedy.%player%}% dedow " send "&fTwoje kd to %{kd.%player%}%"Robione na sucho, nie wiem czy dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
warpath124 8
To mój skrypt na kd czy jest dobrze napisany ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi