MrxJoint 28 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Siemka.Dlaczego z tej opcji nie tworzy mi sie region?new Region "%{gildia.tag.%player%}%" A to nie odczutuje terenu:On region enter: send "{@tag} &7Wkroczyles na teren: &a%region%" stop on region exit: send "{@tag} &7Opusciles teren: &a%region%" stop PS,Zadnych bledow w konsoli nie mam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Emmm... Bo pierwsze to region z WildSkript, za to wydarzenia dotyczą WorldGuarda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrxJoint 28 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 (edytowane) To jak zastapic te wydarzenia? Albo jak zrobić żeby pokazywało liste terenów z WildSk? Edytowane 22 lipca 2014 przez MrxJoint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1 014 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 every 1 second: loop all players: set {_rg} to Region.at{location of player}; {_rg} is not {region.%player%}: send "&cWyszedles z terenu %{region.%player%} set {region.%player%} to {_rg} {_rg} is set: send "&aWkroczyles na teren %{_rg}% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrxJoint 28 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Teraz wywala mi takie bledy:Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kresrek007 17 Opublikowano 22 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Zła zmienna, musi być %loop-player% zamiast %player%every 1 second: loop all players: set {_rg} to Region.at{location of loop-player}; {_rg} is not {region.%loop-player%}: send "&cWyszedles z terenu %{region.%loop-player%} set {region.%loop-player%} to {_rg} {_rg} is set: send "&aWkroczyles na teren %{_rg}%Lub użyj mojego: on walking on stone or grass or stone brick or dirt or cobblestone or wool or gravel or snow: if {region.%player%.lastguild} is not set: set {region.%player%.lastguild} to "Brak" if Region.at{location of player} is not set: set {_guild} to "Brak" else: set {_guild} to Region.at{location of player} if {_guild} is not {region.%player%.lastguild}: if {_guild} is "None" or "<none>" or "Brak": send "&aWyszedles z terenu %{region.%player%.lastguild}%" else: send "Weszles na teren %{_guild}%" set {region.%player%.lastguild} to {_guild} MrxJoint 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 MrxJoint 28 Opublikowano 22 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 lipca 2014 Super działa dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
MrxJoint 28
Siemka.
Dlaczego z tej opcji nie tworzy mi sie region?
A to nie odczutuje terenu:
PS,
Zadnych bledow w konsoli nie mam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi