kubastion 52 Opublikowano 25 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2017 Hey! Orientuję się ktoś, jak zrobić, że gdy gracz kliknie w GUI prawym coś się wydarzy, i lewym - wydarzy się coś innego. Z góry dziękuję! :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BigGeeToo 1 Opublikowano 25 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 marca 2017 Z tego co się orientuję nie jest to możliwe ale opisz dokładniej co masz na myśli Możesz w GUI dać diament i np obok emerald i dodać do nich wykonywanie innych funkcji np po kliknięciu na diament będzie gracz teleportowany na spawn a po kliknięciu na emerald gracz dostanie kit tools. nw czy chodziło Ci o coś podobnego jak tak to fajnie ze mogłem choć troszkę pomoc Łączę //Michma1707 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kubastion 52 Opublikowano 26 marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 marca 2017 10 godzin temu, Damian Moskała napisał: Z tego co się orientuję nie jest to możliwe ale opisz dokładniej co masz na myśli Możesz w GUI dać diament i np obok emerald i dodać do nich wykonywanie innych funkcji np po kliknięciu na diament będzie gracz teleportowany na spawn a po kliknięciu na emerald gracz dostanie kit tools. nw czy chodziło Ci o coś podobnego jak tak to fajnie ze mogłem choć troszkę pomoc Łączę //Michma1707 Nie w tym rzecz... Nie wiem jak bardziej mogę to rozpisać , jak gracz kliknie PPM to coś się wydarzy, i LPM wydarzy się coś innego, rozchodzi sie o ten sam przedmiot w GUI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BigGeeToo 1 Opublikowano 26 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2017 Hmm nie wiem czy coś z tego zadziała ale zkopiowalem z poradników: on right click: if tool of player is porkchop:# dalszy kodon left click: if clicked block is tnt:# dalszy kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kubastion 52 Opublikowano 26 marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 marca 2017 (edytowane) tak, tylko jeśli gracz będzie miał to w zwykłej skrzyni, i będzie to działać, to nie fajnie ;x Edytowane 26 marca 2017 przez kubastion Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BigGeeToo 1 Opublikowano 26 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2017 to chyba możesz dodać z ifem tzn dasz tam ze jesli jest np diament name "&3s" i gracz bez permissi do pisania na kolorowo juz tego nie zrobi kubastion 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kubastion 52 Opublikowano 26 marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 marca 2017 Teraz, Damian Moskała napisał: to chyba możesz dodać z ifem tzn dasz tam ze jesli jest np diament name "&3s" i gracz bez permissi do pisania na kolorowo juz tego nie zrobi Też nad tym myślałem, ale będzie to bardzo męczące, bo mam sklep do napisania i spodziewałem się innych pomysłów co do tego. No cóż, dzięki ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 neexipl 21 Opublikowano 26 marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2017 (edytowane) Nie możesz używać formatowania z skquery bo nie będzie działało. Uzyj tego: set slot 1 of player's current inventory to stone with lore "xx" Przyklad: on inventory click: cancel event send "%clicked type%" if clicked type is left mouse button: send "hihi" Wymagany dodatek: Skellett Edytowane 26 marca 2017 przez neexipl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kubastion 52
Hey! Orientuję się ktoś, jak zrobić, że gdy gracz kliknie w GUI prawym coś się wydarzy, i lewym - wydarzy się coś innego. Z góry dziękuję! :))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi