Skocz do zawartości
  • 0

Zapętlanie graczy.


xFreku
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Zanim odwołasz się do jakiegokolwiek gracza w zdarzeniu every musisz jakiegoś zapętlić, gdyż to zdarzenie nie jest z żadnym powiązane.

every second:	loop all players:		{picie.%loop-player%} is 0		damage loop-player by 1 heart

Nie możesz umieścić jednego zdarzenia w innym, gdy zapętlisz graczy musisz odwoływać się do %loop-player% zamiast %player%.

every 2 minutes:	loop all players:		remove 1 from {xxx.%loop-player%}
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...