Skocz do zawartości
  • 0

Problem z variables


KGaZ
 Udostępnij

Pytanie

Witam , mam problem ze skryptem poniżej

przy reloadowaniu nie wyskakują żadne błędy

ALE

Nawet kiedy mamy zmienną exp.%player% ustawioną na true to wywali nam wiadomość jak byśmy mieli na false

Prosze kod:

variables:
	{exp.%player%} = false
	{w.l.%player%} = 40
	{i.e.%player%} = 0


on death of creature:
	if attacker is a player:
		if name of creature is "&f&oWilk &2[&2Lvl 1]":
			if {exp.%player%} is true:
				add 1 to {i.e.%player%}
				send "&a[&2&lEXP&a]&a&o Zdobyles &b&o+1 Exp! &c%{i.e.%player%}%&4/&c%{w.l.%player%}%&a&o!"
			if {exp.%player%} is false:
				send "&a[&2&lEXP&a]&c&o Nie odblokowales jeszcze systemu exp!" to attacker


command /o:
	trigger:
		send "&aOdblokowano , komenda tymczasowa"
		set {exp.%player%} to true

POMOCY :c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, herro napisał:
on join:
	if {x.%player%} is not set:
		set {x.%player%} to 0
		set {exp.%player%} to false
		set {w.l.%player%} to 40
		set {i.e.%player%} to 0

 

Nom , ale ja odblokowanie lvla dodam w jeden z misji , a tak to nawet jak testowałem i exp.%player% nawet jak mamy na TRUE to wyświetla nam się wiadomość z false

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...