Witam, otóż nie działa mi zmienna {punkty.%player%} i jak wpiszę "/misjarozpocznij 1" to mają się spawnować szkielety o nazwie "&aMisja&c 1", ale owej nazwy nie posiadają Naprawi mi ktoś
ps. @KrejzolekPRO Pomożesz ? Wiem, że ty się na tym znasz xD @Quaczi również (JEŻELI MAM 100/100 ZABITYCH SZKIELETÓW TO NIC SIĘ NIE DZIEJE)
variables:
{misja.%player%} = 0
{punkty.%player%} = 0
{posiadanie.%player%} = "&cZABLOKOWANE"
on rightclick on witch:
if name of entity is "&e&lMag":
open chest with 2 rows named "MAG" to player
wait a tick
format slot 0 of player with 1 of paper named "&eMisje ---->" to run [make player execute "61"]
format slot 1 of player with 1 of book named "&cSerce Azgardu" with lore "&aWitaj mam dla ciebie zadanie||&aa wiec potrzebuje serca azgardu||&apodobno maja je zle gobliny||&aza przyniesienie mi go||&adostaniesz sowita nagrode||&eIdz na /warp gobliny i znajdz||&eSerce Azgardu" to run [make player execute "w1"]
format slot 8 of player with 1 of diamond sword named "&4&lUmiejetnosc Wladania Mieczem" with lore "&aPo odblokowaniu dostajesz||&askill we wladaniu mieczem||&5Koszt odblokowania: 15 adamentowej stali||&bStatus odblokowania: &4%{posiadanie.%player%}%" to run [execute console command "odblokujmisje %player%"]
format slot 9 of player with 1 of paper named "&eSkille ---->" to run [make player execute "62"]
command /odblokujmisje [<player>]:
permission: admin
permission message: &cNie masz uprawinien!
trigger:
if arg 1 is set:
set {posiadanie.%player-arg%} to "&aODBLOKOWANE"
send "&aODBLOKOWALES&3 misje graczowi &c%player-arg%&3!"
send "&aODBLOKOWANO&3 Tobie misje!" to player-arg
if arg 1 is not set:
send "&cPodaj gracza!"
stop
command /zablokujmisje [<player>]:
permission: admin
permission message: &cNie masz uprawnien!
trigger:
if arg 1 is set:
set {posiadanie.%player-arg%} to "&cZABLOKOWANE"
send "&cZABLOKOWALES&3 misje graczowi &c%player-arg%&3!"
send "&cZABLOKOWANO&3 Tobie misje!" to player-arg
if arg 1 is not set:
send "&cPodaj gracza!"
on first join:
if {posiadanie.%player%} is not set:
set {posiadanie.%player%} to "&cZABLOKOWANE"
on join:
if {posiadanie.%player%} is not set:
set {posiadanie.%player%} to "&cZABLOKOWANE"
if {punkty.%player%} is not set:
set {punkty.%player%} to "true"
if {misja.%player%} is not set:
clear {misja.%player%}
on death:
if victim is skeleton:
if name of skeleton is "&aMisja&c 1":
add 1 to {punkty.%player%}
send "&aZabiles 1 szkieleta z misji&c 1" to attacker
send "&aTwoje punkty to &3%{punkty.%player%}%&c/&e100" to attacker
if {punkty.%player%} is 100:
execute console command "odblokujmisje %player%"
stop
command /misjarozpocznij [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "1":
send "&cRozpoczoles misje &31&c! Masz 5 minut na zabicie &3100&c szkieletow!"
set {misja.%player%} to "true"
set {_spawn} to location of player
spawn 100 skeleton at {_spawn}
set name of entity to "&aMisja&c 1"
if difference between {misja.%player%} and now is larger than or equal to 5 minutes:
send "&c&lKoniec czasu!"
clear {misja.%player%}
if arg 1 is "koniec":
send "&cZakonczyles misje na &3wlasne zyczenie!"
clear {misja.%player%}
stop
if arg 1 is "info":
send "&3TERAZ udalo ci sie zabic: &c%{punkty.%player%}%&3 szkieletow!"
if arg 1 is not "1" or "koniec" or "info":
send "&cCos nie tak!"
stop
Pytanie
HeezQ 231
Witam, otóż nie działa mi zmienna {punkty.%player%} i jak wpiszę "/misjarozpocznij 1" to mają się spawnować szkielety o nazwie "&aMisja&c 1", ale owej nazwy nie posiadają
Naprawi mi ktoś
xD @Quaczi również
(JEŻELI MAM 100/100 ZABITYCH SZKIELETÓW TO NIC SIĘ NIE DZIEJE)
ps. @KrejzolekPRO Pomożesz ? Wiem, że ty się na tym znasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi