Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze zmienną


HeezQ
 Udostępnij

Pytanie

Witam, otóż nie działa mi zmienna {punkty.%player%} i jak wpiszę "/misjarozpocznij 1" to mają się spawnować szkielety o nazwie "&aMisja&c 1", ale owej nazwy nie posiadają :( Naprawi mi ktoś
ps. @KrejzolekPRO Pomożesz ? Wiem, że ty się na tym znasz :) xD @Quaczi również :( (JEŻELI MAM 100/100 ZABITYCH SZKIELETÓW TO NIC SIĘ NIE DZIEJE)

variables:
		{misja.%player%} = 0
		{punkty.%player%} = 0
		{posiadanie.%player%} = "&cZABLOKOWANE"

on rightclick on witch:
	if name of entity is "&e&lMag":
		open chest with 2 rows named "MAG" to player
		wait a tick
		format slot 0 of player with 1 of paper named "&eMisje ---->" to run [make player execute "61"]
		format slot 1 of player with 1 of book named "&cSerce Azgardu" with lore "&aWitaj mam dla ciebie zadanie||&aa wiec potrzebuje serca azgardu||&apodobno maja je zle gobliny||&aza przyniesienie mi go||&adostaniesz sowita nagrode||&eIdz na /warp gobliny i znajdz||&eSerce Azgardu" to run [make player execute "w1"]
		format slot 8 of player with 1 of diamond sword named "&4&lUmiejetnosc Wladania Mieczem" with lore "&aPo odblokowaniu dostajesz||&askill we wladaniu mieczem||&5Koszt odblokowania: 15 adamentowej stali||&bStatus odblokowania: &4%{posiadanie.%player%}%" to run [execute console command "odblokujmisje %player%"]
		format slot 9 of player with 1 of paper named "&eSkille ---->" to run [make player execute "62"]
		
command /odblokujmisje [<player>]:
	permission: admin
	permission message: &cNie masz uprawinien!
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set {posiadanie.%player-arg%} to "&aODBLOKOWANE"
			send "&aODBLOKOWALES&3 misje graczowi &c%player-arg%&3!"
			send "&aODBLOKOWANO&3 Tobie misje!" to player-arg
		if arg 1 is not set:
			send "&cPodaj gracza!"
			stop
			
command /zablokujmisje [<player>]:
	permission: admin
	permission message: &cNie masz uprawnien!
	trigger:
		if arg 1 is set:
			set {posiadanie.%player-arg%} to "&cZABLOKOWANE"
			send "&cZABLOKOWALES&3 misje graczowi &c%player-arg%&3!"
			send "&cZABLOKOWANO&3 Tobie misje!" to player-arg
		if arg 1 is not set:
			send "&cPodaj gracza!"
			
on first join:
	if {posiadanie.%player%} is not set:
		set {posiadanie.%player%} to "&cZABLOKOWANE"
	
on join:
	if {posiadanie.%player%} is not set:
		set {posiadanie.%player%} to "&cZABLOKOWANE"
	if {punkty.%player%} is not set:
		set {punkty.%player%} to "true"
	if {misja.%player%} is not set:
		clear {misja.%player%}
		
on death:
	if victim is skeleton:
		if name of skeleton is "&aMisja&c 1":
			add 1 to {punkty.%player%}
			send "&aZabiles 1 szkieleta z misji&c 1" to attacker
			send "&aTwoje punkty to &3%{punkty.%player%}%&c/&e100" to attacker
			if {punkty.%player%} is 100:
				execute console command "odblokujmisje %player%"
				stop
		
command /misjarozpocznij [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is "1":
			send "&cRozpoczoles misje &31&c! Masz 5 minut na zabicie &3100&c szkieletow!"
			set {misja.%player%} to "true"
			set {_spawn} to location of player
			spawn 100 skeleton at {_spawn}
			set name of entity to "&aMisja&c 1"
			if difference between {misja.%player%} and now is larger than or equal to 5 minutes:
				send "&c&lKoniec czasu!"
				clear {misja.%player%}
		if arg 1 is "koniec":
			send "&cZakonczyles misje na &3wlasne zyczenie!"
			clear {misja.%player%}
			stop
		if arg 1 is "info":
			send "&3TERAZ udalo ci sie zabic: &c%{punkty.%player%}%&3 szkieletow!"
		if arg 1 is not "1" or "koniec" or "info":
			send "&cCos nie tak!"
			stop
			


 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
7 minut temu, Ixidi napisał:

Zamien: set name of entity to "&aMisja&c 1"

Na to: set name of last spawned entity to "&aMisja&c 1"

 

Dzięki, ale jeszcze co a tą zmienną ? :)

ps. To daje nazwę tylko 1 mobowi, a ja chciałbym 100 mobów (ostatnio zesprawnionych) tak nazwać :)

Edytowane przez HeezQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 if {punkty.%player%} is not set:

  set {punkty.%player%} to "true"

Na

if {punkty.%player%} is not set:

  set {punkty.%player%} to 0

@HeezQ

 

loop 100 times:

spawn 1 skeleton at {_spawn}

set name of last spawned entity to "&aMisja&c 1"

Musisz sobie wytabowac bo jestem na tablecie.

Jak bede w domu, poprawie formatowanie tego'posta :x

Edytowane przez Ixidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
36 minut temu, Ixidi napisał:

 loop 100 times:

spawn 1 skeleton at {_spawn}

set name of last spawned entity to "&aMisja&c 1"

Musisz sobie wytabowac bo jestem na tablecie.

Dziękuję :)

@Ixidi
Ale, jeżeli zabiję szkieleta to mam dostać 1 punkt, a jak wpiszę "/misjarozpocznij info" to pokazują mi się punkty, które już mam :) A nie mam ani jednego, nawet jak zabiłem 10 szkieletów :(

Edytowane przez HeezQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zamien {punkty.%player%} na {punkty.%attacker%} w evencie on death 

Jeśli nie zadziała to napisz tak

On death:

    If attacker is player:

        Add 1 to {punkty.%player%}

Dalszy kod....

Edytowane przez kaol48s
nowy pomysł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...