KiwoPL 30 Opublikowano 24 stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2017 Witam. Mam pytanie, który z tych eventów mniej obciąża serwer ? every 8 seconds: loop all players: czy on any move: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kraftowy 41 Opublikowano 24 stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2017 on any move bo nie zadziała XD A tak serio to zdaje mi sie że jak już to to pierwsze mniej Zależy ile graczy loopuje i w jakim celu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Xawers105 5 Opublikowano 24 stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2017 loop, jak nie ma zbyt dużego kodu, bo "on any move" działa praktycznie bez przerwy, a to daje serwerowi chociaż chwilę wytchnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 598 Opublikowano 24 stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2017 Wszystko zależy od ilości graczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KiwoPL 30 Opublikowano 24 stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 stycznia 2017 Ok. 30 osób, może więcej. Ma to sprawdzać czy gracz będąc w danym świecie posiada jakiś item, a jeśli nie to czyści mu eq i daje. Ale w sumie to mogę zastosować EVERY 2 SECONDS: []LOOP ALL PLAYERS IN WORLD "world" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kraftowy 41 Opublikowano 25 stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2017 Zastosować możesz, ale po co tak często? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jasiubor 36 Opublikowano 25 stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 stycznia 2017 23 godziny temu, KrejzolekPRO napisał: Wszystko zależy od ilości graczy. Wiesz, nie sądzę, że np. sama komenda loop all players wywoła jakieś lagi na serwerze nawet jak będzie 100 osób. Mówię tu o tylko tej jednej linijce On any move działa ciągle tak jak powiedział @Xawers105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KiwoPL 30 Opublikowano 26 stycznia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2017 Thx. Do zamknięcia. Dziękuję jeszcze raz wszystkim za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Impression 137 Opublikowano 26 stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 stycznia 2017 Ten temat został zamknięty. mkJ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
KiwoPL 30
Witam. Mam pytanie, który z tych eventów mniej obciąża serwer ?
every 8 seconds: loop all players:
czy
on any move:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi