Technik_pl 0 Opublikowano 28 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2016 command /test: trigger: .setValue(test, "abc"); set {_x} to .getValue (test); mam taki kod i 2 errory a robie wszystko jak jest w poradniku .setValue([key], [value]); set {_x} to .getValue([key]); Posiadam plugin Redishook , najnowszy skript Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 boleknowak 957 Opublikowano 29 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2016 Co prawda nie znam się na tym dodatku, ale wydaje mi się, że test powinno być w "" - "test". Z getem tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Technik_pl 0 Opublikowano 29 grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2016 @boleknowak errory : Can't understand this condition/effect: .setValue("test", "abc"): (TESTT.sk, line 3: .setValue("test", "abc"):') {_x} can only be set to one object, not more (TESTT,sk), line 4: /set {_x} to .getValue "(test)":') KOD: command /test: trigger: .setValue("test", "abc"); set {_x} to .getValue "(test)"; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Norbi 1337 Opublikowano 29 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2016 set {_x} to .getValue("test"); jahumen 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 29 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2016 @Technik_pl na wiki.skript.pl masz poradnik co do składni. Przeczytaj go i dopiero się weź za interpretowanie dokumentacji dodaktów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...