Skocz do zawartości
  • 0

[Pytanie] Lokacje


.:Naselien:.
 Udostępnij

Pytanie

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
1 minutę temu, .:Naselien:. napisał:

@up Jak można jaśniej? Lokacje czyli miejsca ustawione przez skript np: set location of player to {test}.

@Offtopic Wydaje mi się że próbowałeś nabić posta.

Nie. Po prostu nie zrozumiałem. Myślę, że będzie trudno to zrobić. Trzeba najpierw sparsować listę zmiennych (variables.csv) tak, aby można było każdą zmienną odczytać jako "lokację" tzn. odczytaj jej koordynaty, a potem użyć prostego loop'a i sprawdzać czy się mieści w obszarze. Jeżeli tak, to usuwasz, a jak nie to pomijasz.

loop all blocks in radius {@radius} of player:

To jest ta pętla, potem musisz się dobrać do zmiennych - jak to zrobisz, nie mam zielonego pojęcia :v Myślę, że będzię to BARDZO TRUDNE :>
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, KrejzolekPRO napisał:
command /maslo:
	trigger:
		loop all blocks in radius 50:
			set loop-block to air
			send "&6Lubie maslo"

Jemu chodziło o to, aby usunąć bloki na koordynatach zapisanych w zmiennych. Tylko teraz trzeba te zmienne wydobyć i je wrzucić do loopa...

Twój kod spowoduje, że stworzy się kula 50x50x50 (a dokładniej dziura w ziemii)...

2 minuty temu, .:Naselien:. napisał:

Czy ktoś może podać jakiś event odpowiedzialny za kasowanie lokacji?

 

remove {_zmienna)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, ry sieł napisał:

Jemu chodziło o to, aby usunąć bloki na koordynatach zapisanych w zmiennych. Tylko teraz trzeba te zmienne wydobyć i je wrzucić do loopa...

Twój kod spowoduje, że stworzy się kula 50x50x50 (a dokładniej dziura w ziemii)...

 

remove {_zmienna)

 

remove block at {zmienna}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, KrejzolekPRO napisał:

Może być i tak.

Czy wy czytacie co do was pisze?

 

1 minutę temu, .:Naselien:. napisał:

@up nie o to mi chodziło. Chodzi mi o to że: Gdy ustawimy lokacje i jest w promieniu 50 kratek to ją usuwa. 

@up Twój skrypt usuwa blok w lokacji.

Nie chodzi mi o to by zamieniało blok ale żeby usuwało lokacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...