.:Naselien:. 48 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 Hej. Czy ktoś może mi powiedzieć jak zrobić by komenda usuwała lokacje w promieniu 50 kratek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ry sieł 10 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 Lokacje? Sprecyzuj to może bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 .:Naselien:. 48 Opublikowano 12 grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 @up Jak można jaśniej? Lokacje czyli miejsca ustawione przez skript np: set location of player to {test}. @Offtopic Wydaje mi się że próbowałeś nabić posta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ry sieł 10 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 1 minutę temu, .:Naselien:. napisał: @up Jak można jaśniej? Lokacje czyli miejsca ustawione przez skript np: set location of player to {test}. @Offtopic Wydaje mi się że próbowałeś nabić posta. Nie. Po prostu nie zrozumiałem. Myślę, że będzie trudno to zrobić. Trzeba najpierw sparsować listę zmiennych (variables.csv) tak, aby można było każdą zmienną odczytać jako "lokację" tzn. odczytaj jej koordynaty, a potem użyć prostego loop'a i sprawdzać czy się mieści w obszarze. Jeżeli tak, to usuwasz, a jak nie to pomijasz. loop all blocks in radius {@radius} of player: To jest ta pętla, potem musisz się dobrać do zmiennych - jak to zrobisz, nie mam zielonego pojęcia Myślę, że będzię to BARDZO TRUDNE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 .:Naselien:. 48 Opublikowano 12 grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 Czy ktoś może podać jakiś event odpowiedzialny za kasowanie lokacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 command /maslo: trigger: loop all blocks in radius 50: set loop-block to air send "&6Lubie maslo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ry sieł 10 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 Teraz, KrejzolekPRO napisał: command /maslo: trigger: loop all blocks in radius 50: set loop-block to air send "&6Lubie maslo" Jemu chodziło o to, aby usunąć bloki na koordynatach zapisanych w zmiennych. Tylko teraz trzeba te zmienne wydobyć i je wrzucić do loopa... Twój kod spowoduje, że stworzy się kula 50x50x50 (a dokładniej dziura w ziemii)... 2 minuty temu, .:Naselien:. napisał: Czy ktoś może podać jakiś event odpowiedzialny za kasowanie lokacji? remove {_zmienna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 1 minutę temu, ry sieł napisał: Jemu chodziło o to, aby usunąć bloki na koordynatach zapisanych w zmiennych. Tylko teraz trzeba te zmienne wydobyć i je wrzucić do loopa... Twój kod spowoduje, że stworzy się kula 50x50x50 (a dokładniej dziura w ziemii)... remove {_zmienna) remove block at {zmienna} ry sieł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 .:Naselien:. 48 Opublikowano 12 grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 @up nie o to mi chodziło. Chodzi mi o to że: Gdy ustawimy lokacje i jest w promieniu 50 kratek to ją usuwa. @up Twój skrypt usuwa blok w lokacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ry sieł 10 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 (edytowane) 2 minuty temu, KrejzolekPRO napisał: remove block at {zmienna} . Edytowane 12 grudnia 2016 przez ry sieł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 599 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 1 minutę temu, ry sieł napisał: Masz rację, ale mi się wydaje, że to powinno być set block at {_zmienna} to air Może być i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ry sieł 10 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 Kasowanie lokacji jako usuwanie zmiennej? Czy usuwanie bloku? Kasowanie zmiennej: remove {_zmienna} Usuwanie bloku: set block at {_zmienna} to air Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 .:Naselien:. 48 Opublikowano 12 grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 Teraz, KrejzolekPRO napisał: Może być i tak. Czy wy czytacie co do was pisze? 1 minutę temu, .:Naselien:. napisał: @up nie o to mi chodziło. Chodzi mi o to że: Gdy ustawimy lokacje i jest w promieniu 50 kratek to ją usuwa. @up Twój skrypt usuwa blok w lokacji. Nie chodzi mi o to by zamieniało blok ale żeby usuwało lokacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 command /lol: trigger: loop all blocks in radius 50 of player: if {lokacje::*} contains location of loop-block: remove location of loop-block from {lokacje::*} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ry sieł 10 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 1 minutę temu, .:Naselien:. napisał: Czy wy czytacie co do was pisze? Nie chodzi mi o to by zamieniało blok ale żeby usuwało lokacje. No to remove {_lokacja} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 .:Naselien:. 48 Opublikowano 12 grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 @up nie działa @up2 Ta komenda szuka bloków, nie lokacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 1 minutę temu, .:Naselien:. napisał: @up nie działa @up2 Ta komenda szuka bloków, nie lokacji yhhh jezeli "lokacje" zawieracja "lokacje" tego bloku to ja usuwa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ry sieł 10 Opublikowano 12 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2016 command /usunlokacje: trigger: loop all blocks in radius 50 of player: if {lokacje::*} contains location of loop-block: remove {lokacje::loop-block} add 1 to {_usuniete} send "Usunieto %{_usuniete}% lokacji" to player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 .:Naselien:. 48 Opublikowano 13 grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2016 @up nie działa. @up2 Jak ustawiam lokacje to chce żeby ją usuwało (Lokacja to nie blok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 13 grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2016 21 minut temu, .:Naselien:. napisał: @up nie działa. @up2 Jak ustawiam lokacje to chce żeby ją usuwało (Lokacja to nie blok) no idiota gdzie ja tam ustawiam blok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
.:Naselien:. 48
Hej. Czy ktoś może mi powiedzieć jak zrobić by komenda usuwała lokacje w promieniu 50 kratek?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
19 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi