Skocz do zawartości

ry sieł

Użytkownik
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ry sieł

  • Tytuł
    Początkujący III
  • Urodziny 09.03.2002 (17.118841490 lat)

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Nowy Targ
  • Nick w MC
    chappati21

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ry sieł

    Coś nie działa :(

    czemu ma mi wylecieć 1000 itemów na ziemię i czemu komenda ma otworzyć skrzynię i 45 razy sformatować itemy? chyba sobie kolega posty nabija ##Na temat BUMP
  2. ry sieł

    Coś nie działa :(

    Oczywiście, że posiadam
  3. Tak jak w temacie, mam takie błędy: >sk reload luckyblock [07:56:55 INFO]: [Skript] Reloading luckyblock.sk... [07:56:55 ERROR]: 'chest with 5 rows named "&cMenu"' is not an entity type (luckyblock.sk, line 14: open chest with 5 rows named "&cMenu" to player') [07:56:55 ERROR]: Can't understand this condition/effect: format slot {_slot} of player inventory with 1 loop-value (luckyblock.sk, line 17: format slot {_slot} of player inventory with 1 loop-value') [07:56:55 ERROR]: can't understand this event: 'on inventory close' (luckyblock.sk, line 23: on inventory close:') [07:56:55 INFO]: [Skript] Encountered 3 errors while reloading luckyblock.sk! A kod wygląda następująco: https://code.skript.pl/iIMQDjRl/ Pomocyyy
  4. c) da się to zniwelować, sprawdasz blok przed graczem i jak nie jest to powietrze to nie knockasz znaczy przynajmniej ja to bym tak widział
  5. Skrypt tak naprawde jak nie może knocknąć (np. 1x1x2 dziura jakaś, albo jak latasz) to mówi że masz no knock'a Wiele rzeczy do poprawienia
  6. ry sieł

    /komenda <tab>

    Pewnie to samo będzie w bukkit.yml + Powinieneś przejść na Spigot'a, chyba że lubisz mieć silnik dziurawy jak ser szwajcarski, to proszę bardzo
  7. Żeby ogarnąć płatności, musisz mieć API i klucze do każdej z form. Raczej tego nie zdobędziesz, będąc niepełnoletnim, oraz nie mając jakiejś działalności, firmy etc. (czegoś, co zarabia). Wyjątkiem jest PayPal, gdzie wystarczy mail, no ale do zweryfikowania czy płatność przebiegła pomyślnie, tak czy siak, będzie potrzebne API. Jeżeli nie masz firmy lub czegoś, co przynosi dochody i jest legalne w Polsce oraz póki nie masz co najmniej 18 lat, nikt ci tego nie zrobi. nie myśl, że to, co pisze, jest całkiem poprawne, wiec może jakoś ci się uda skołować API i sekrety PSC, BTC, Skrill'a, DotPay'a, SMSów itp. xd
  8. command /usunlokacje: trigger: loop all blocks in radius 50 of player: if {lokacje::*} contains location of loop-block: remove {lokacje::loop-block} add 1 to {_usuniete} send "Usunieto %{_usuniete}% lokacji" to player
  9. No to remove {_lokacja}
  10. Kasowanie lokacji jako usuwanie zmiennej? Czy usuwanie bloku? Kasowanie zmiennej: remove {_zmienna} Usuwanie bloku: set block at {_zmienna} to air
  11. Jemu chodziło o to, aby usunąć bloki na koordynatach zapisanych w zmiennych. Tylko teraz trzeba te zmienne wydobyć i je wrzucić do loopa... Twój kod spowoduje, że stworzy się kula 50x50x50 (a dokładniej dziura w ziemii)... remove {_zmienna)
  12. Nie. Po prostu nie zrozumiałem. Myślę, że będzie trudno to zrobić. Trzeba najpierw sparsować listę zmiennych (variables.csv) tak, aby można było każdą zmienną odczytać jako "lokację" tzn. odczytaj jej koordynaty, a potem użyć prostego loop'a i sprawdzać czy się mieści w obszarze. Jeżeli tak, to usuwasz, a jak nie to pomijasz. loop all blocks in radius {@radius} of player: To jest ta pętla, potem musisz się dobrać do zmiennych - jak to zrobisz, nie mam zielonego pojęcia Myślę, że będzię to BARDZO TRUDNE
  13. Lokacje? Sprecyzuj to może bardziej
×