Skocz do zawartości
  • 0

Maile


ejer
 Udostępnij

Pytanie

Mam skrypt na maile.

Każdy mail zapisuje się pod {mail.%player%}

Chcę zrobić listę maili

Wyglądało by to tak:

1.<NICK> - <MAIL>

2.<NICK> - <MAIL>

itd.

Mam już gotową "foremkę":

if arg 1 is "list":
	if arg 2 is set:
    	if player has permission "mail.list":
       		(TUTAJ MA SIE ZNAJDOWAĆ RESZTA (KOD))

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

no to po pierwsze kazdy mail musisz jeszcze dodac do zmienniej grupowej czyli cos takiego:

command /mail [<player>] [<text>]:
  	trigger:
  		if arg 1 is set:
  			if arg 2 is set:
  				if player-arg is online:
  					send "&eMAIL OD &6%player%&e: %arg-2%"
  					add "%player% : %arg-2%" to {maile::%player-arg%::*}

 

a żeby je odczytać robisz cos takiego:

command /lista:
	trigger:
		loop {maile::%player%::*}:
			send "%loop-value%"

Liczę na + :D

Nie testowane jak cos :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Quaczi Na przyszłość, jeżeli używasz argumentu "player". to nie musisz sprawdzać, czy jest online. Opcjonalnie ma tam się znaleźć gracz online, więc nie ma sensu sprawdzać, czy jest online drugi raz :). W przypadku, kiedy masz argument text, to należałoby to zrobić w ten sposób:

set {_player.%text-argument%} to {_player.%text-argument%} parsed as player
if {_player.%text-argument%} is online:
	#kod

- Taka rada na przyszłość o de mnie :3.

Co do skryptu, łap moją wersję:

Spoiler
options:
	zm_tag: maile.zlecenie.
command /mail [<text>]:
	aliases: email
	trigger:
		if text-argument is not set:
			if {{@zm_tag}email.%player%} is set:
				message "&8Swoj email ustawiles na: &2%{{@zm_tag}email.%player%}%"
				message "&8Dostepne komendy:"
				message "&4= &2/mail <email>&8- Zmienia na nowy email."
				message "&4= &2/mail !delete&8- Usuwa email."
			else:
				message "&4= &2/mail <emial>&8- Ustawia swoj email."
		else:
			if text-argument is "!delete":
				if {{@zm_tag}email.%player%} is set:
					delete {{@zm_tag}email.%player%}
					remove player from {{@zm_tag}email.players::*}
					message "&2Usunales swoj email!"
				else:
					message "&4Nie ustawiales emailu, wiec nie masz czego usuwac!"
			else:
				if text-argument contains "@":
					add player to {{@zm_tag}email.players::*}
					if {{@zm_tag}email.%player%} is set:
						message "&2Zmieniles swoj emial na nowy!"
						set {{@zm_tag}email.%player%} to text-argument
					else:
						message "&2Ustawiles swoj email!"
						set {{@zm_tag}email.%player%} to text-argument
				else:
					message "&4Czy na pewno wpisales dobry email?"
command /mail:admin [<text>] [<player>]:
	aliases: email:admin
	permission: mail-admin
	permission message: &4Nie masz uprawnien!
	trigger:
		if text-argument is not set:
			message "&4= &2/mail:admin <player>&8- Wyswietla email gracza."
			message "&4= &2/mail:admin list&8- Wyswietla graczy z emailem."
			message "&4= &2/mail:admin delete <player>&8- Usuwa email graczowi."
		else:
			if text-argument is "list":
				if {{@zm_tag}email.players::*} is set:
					message "&8Liczba graczy, ktorzy ustawili sobie email:"
					loop {{@zm_tag}email.players::*}:
						message "&c - %loop-value%"
				else:
					message "&4Zaden gracz nie ustawial jeszcze sobie emaila!"
			else if text-argument is "delete":
				if player-argument is not set:
					message "&4Wpisz nazwe gracza!"
				else if player-argument is player:
					message "&4Wpisz nazwe gracza!"
				else:
					if {{@zm_tag}email.%player-argument%} is set:
						delete {{@zm_tag}email.%player-argument%}
						remove player-argument from {{@zm_tag}email.players::*}
						message "&8Usunales email graczowi: &2%player-argument%"
					else:
						message "&4Gracz nie ustawial sobie jeszcze emaila!"
			else:
				loop {{@zm_tag}email.players::*}:
					if loop-value is text-argument:
						set {{@zm_tag}spr.check} to true
				if {{@zm_tag}spr.check} is true:
					delete {{@zm_tag}spr.check}
					message "&8Email gracza: &2%text-argument%&8 to &2%{{@zm_tag}email.%text-argument%}%&8."
				else:
					message "&4Gracz nie ustawial sobie jeszcze emaila!"

 

Ogólnie kod jest rakowy, ale jakoś nie chce mi się go poprawiać :V.

Komendy gracza:

  • /mail <email>- Ustawia, zamienia email.
  • /mail !delete- usuwa email.

Komendy admina:

  • /mail:admin <nazwa gracza>- Wyświetla email gracza.
  • /mail:admin list- Wyświetla graczy, którzy maja ustawiony email.
  • /mail:admin delete <nazwa gracza>- Usuwa email graczowi.

Do wszystkiego masz alias "email", czyli:

  • /email
  • /email:admin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...