ejer 5 Opublikowano 25 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2016 Mam skrypt na maile. Każdy mail zapisuje się pod {mail.%player%} Chcę zrobić listę maili Wyglądało by to tak: 1.<NICK> - <MAIL> 2.<NICK> - <MAIL> itd. Mam już gotową "foremkę": if arg 1 is "list": if arg 2 is set: if player has permission "mail.list": (TUTAJ MA SIE ZNAJDOWAĆ RESZTA (KOD)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _AvaX_ 294 Opublikowano 25 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2016 no to po pierwsze kazdy mail musisz jeszcze dodac do zmienniej grupowej czyli cos takiego: command /mail [<player>] [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: if player-arg is online: send "&eMAIL OD &6%player%&e: %arg-2%" add "%player% : %arg-2%" to {maile::%player-arg%::*} a żeby je odczytać robisz cos takiego: command /lista: trigger: loop {maile::%player%::*}: send "%loop-value%" Liczę na + Nie testowane jak cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 25 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 25 listopada 2016 @Quaczi Na przyszłość, jeżeli używasz argumentu "player". to nie musisz sprawdzać, czy jest online. Opcjonalnie ma tam się znaleźć gracz online, więc nie ma sensu sprawdzać, czy jest online drugi raz :). W przypadku, kiedy masz argument text, to należałoby to zrobić w ten sposób: set {_player.%text-argument%} to {_player.%text-argument%} parsed as player if {_player.%text-argument%} is online: #kod - Taka rada na przyszłość o de mnie :3. Co do skryptu, łap moją wersję: Spoiler options: zm_tag: maile.zlecenie. command /mail [<text>]: aliases: email trigger: if text-argument is not set: if {{@zm_tag}email.%player%} is set: message "&8Swoj email ustawiles na: &2%{{@zm_tag}email.%player%}%" message "&8Dostepne komendy:" message "&4= &2/mail <email>&8- Zmienia na nowy email." message "&4= &2/mail !delete&8- Usuwa email." else: message "&4= &2/mail <emial>&8- Ustawia swoj email." else: if text-argument is "!delete": if {{@zm_tag}email.%player%} is set: delete {{@zm_tag}email.%player%} remove player from {{@zm_tag}email.players::*} message "&2Usunales swoj email!" else: message "&4Nie ustawiales emailu, wiec nie masz czego usuwac!" else: if text-argument contains "@": add player to {{@zm_tag}email.players::*} if {{@zm_tag}email.%player%} is set: message "&2Zmieniles swoj emial na nowy!" set {{@zm_tag}email.%player%} to text-argument else: message "&2Ustawiles swoj email!" set {{@zm_tag}email.%player%} to text-argument else: message "&4Czy na pewno wpisales dobry email?" command /mail:admin [<text>] [<player>]: aliases: email:admin permission: mail-admin permission message: &4Nie masz uprawnien! trigger: if text-argument is not set: message "&4= &2/mail:admin <player>&8- Wyswietla email gracza." message "&4= &2/mail:admin list&8- Wyswietla graczy z emailem." message "&4= &2/mail:admin delete <player>&8- Usuwa email graczowi." else: if text-argument is "list": if {{@zm_tag}email.players::*} is set: message "&8Liczba graczy, ktorzy ustawili sobie email:" loop {{@zm_tag}email.players::*}: message "&c - %loop-value%" else: message "&4Zaden gracz nie ustawial jeszcze sobie emaila!" else if text-argument is "delete": if player-argument is not set: message "&4Wpisz nazwe gracza!" else if player-argument is player: message "&4Wpisz nazwe gracza!" else: if {{@zm_tag}email.%player-argument%} is set: delete {{@zm_tag}email.%player-argument%} remove player-argument from {{@zm_tag}email.players::*} message "&8Usunales email graczowi: &2%player-argument%" else: message "&4Gracz nie ustawial sobie jeszcze emaila!" else: loop {{@zm_tag}email.players::*}: if loop-value is text-argument: set {{@zm_tag}spr.check} to true if {{@zm_tag}spr.check} is true: delete {{@zm_tag}spr.check} message "&8Email gracza: &2%text-argument%&8 to &2%{{@zm_tag}email.%text-argument%}%&8." else: message "&4Gracz nie ustawial sobie jeszcze emaila!" Ogólnie kod jest rakowy, ale jakoś nie chce mi się go poprawiać :V. Komendy gracza: /mail <email>- Ustawia, zamienia email. /mail !delete- usuwa email. Komendy admina: /mail:admin <nazwa gracza>- Wyświetla email gracza. /mail:admin list- Wyświetla graczy, którzy maja ustawiony email. /mail:admin delete <nazwa gracza>- Usuwa email graczowi. Do wszystkiego masz alias "email", czyli: /email /email:admin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
ejer 5
Mam skrypt na maile.
Każdy mail zapisuje się pod {mail.%player%}
Chcę zrobić listę maili
Wyglądało by to tak:
1.<NICK> - <MAIL>
2.<NICK> - <MAIL>
itd.
Mam już gotową "foremkę":
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi