Skocz do zawartości
  • 0

Losowe kordynaty


Mardek
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Tak da się. Jak to zrobić? Otóż najpierw należy ustalić kordynaty spawnu, możemy to zrobić za pomocą kodu:

set {kordy} to <kordy>

Przykładowo:

set {kordy} to location at player

Czyli ustawia zmienną na lokacje gracza (x, y, z- jakby kogoś interesowało: "x: <liczba>, y: <liczba>, z: <liczba>"). No i aby zrespawnić tam wybranego moba wystarczy użyć kodu:

spawn <nazwa moba> at {kordy}

Zapewne nadal nic nie rozumiesz* i pewnie moja wypowiedź nie jest nic warta, więc masz tutaj przykładowy:
 

Spoiler
Spoiler

command /boss [<text>]:
    trigger:
        if text-argument is "set":
            set {kordy} to location at player
            message "Ustawiles spawn bosa!"
        if text-argument is "spawn":
            if {kordy} is set:
                spawn zombie at {kordy}
                message "zrespiles bosa!"
            else:
                message "spawn bosa nie byl ustawiany!"
        if text-argument is "delete":
            delete {kordy}
            message "usunales spawn bosa!"

 

  1. /boss set- Ustawia spawn bosa.
  2. /boss spawn- Spawnuje bosa.
  3. /boss delete- Usuwa spawn bosa.

Oczywiście skrypt nie był testowany, ale powinien działać :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak to wiem ze można ustalić koordynaty gdzie sie ma spawnować tylko ja się pytam czy bez możliwości ustawiania może się w dowolnym miejscu na mapie sprawować.

np. Boss odrodził się na koordynatach x: 546 y: 76 z: 783

A nie za każdym razem trzeba samemu ustalać, czy jest taka możliwość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...