Skocz do zawartości
  • 0

Problem z odliczaniem nastepnego kitu


Kupeczka
 Udostępnij

Pytanie

Tu macie :

variables:
    {czas.%player%} = 0
    {czas1.%player%} = 0
    {czas2.%player%} = 0
    {czas3.%player%} = 0
    {czas4.%player%} = 0
    {czas5.%player%} = 0
    {czas6.%player%} = 0

        if arg 1 is "e1":
            if {czas.%player%} is 0:
                set {czas.%player%} to 60
                add 1 ender chest named "&7Zestaw: &5Enderchest" to player's inventory
                send "&7Zestawy &e&l>> &aOdebrano kit enderchest"
                loop 60 times:
                    wait 1 real minutes
                    remove 1 from {czas.%player%}
                set {czas.%player%} to 0
            else:
                send "&7Zestawy &e&l>> &7Musisz odczekac jeszcze &c%{czas.%player%}% &7minut."

Jak to zrobic zeby liczylo czas jak ktos jest na servie i go nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jeżeli nie zależy Ci na tym, żeby wyświetlało graczowi za ile dostępny jest kit to można zrobić to tak.

command /kit:
	trigger:
		if difference between {kit::%player%} and now is smaller than 1 hour:
			send "&cZestaw mozesz odebrac co godzine!"
			stop
		send "&aOtrzymales zestaw!"
		add diamond to player
		set {kit::%player%} to now
		stop

A nawet jak ma pokazywać kiedy jest dostępny, to można to jakoś wykombinować.

Edytowane przez Shooterowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...