Skocz do zawartości
  • 0

Poszukuje skriptu na on/off cobble drop


Flojd
 Udostępnij

Pytanie

Witam

Poszukuję jak najprostszego skryptu którym można by włączyć/wyłączyć drop cobblestone ze stone

Komendy naprzyklad:   /dropon   /dropoff

 

Zrobilem cos takiego i nie dziala :(

on mine of stone:
        if {dropcobble.%player%} = false:
                cancel event
                send "&cDrop cobbla ze stone jest wylaczony!"
                delete block
                stop
        if {dropcobble.%player%} = true:
                delete block
command /cobblestone [<text>]:
        trigger:
                arg 1 is "wlacz":
                        set {dropcobble.%player%} to true
                arg 1 is "wylacz":
                        set {dropcobble.%player%}} to false

 

Będę wdzięczny jak ktoś mi z tym pomoże :)

 

//edit ~bvcz (DP)

chyba sie mi udalo naprawic kilka bledow w nawiasach bylo 

teraz wyglada to tak i dziala 

on mine of stone:
        if {dropcobble.%player%} = false:
                cancel event
                delete block
                stop
        if {dropcobble.%player%} = true:
                delete block
command /cobblestone [<text>]:
        trigger:
                if arg 1 is "wlacz":
                        set {dropcobble.%player%} to true
                        send "&cDrop cobbla ze stone jest wlaczony!"
                if arg 1 is "wylacz":
                        set {dropcobble.%player%} to false
                        send "&cDrop cobbla ze stone jest wylaczony!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:
	set {Drop::Cobble::%player%} to true

command /cobble:
	trigger:
		if {Drop::Cobble::%player%} is true:
			set {Drop::Cobble::%player%} to false
			send "&8[DROP] &eWylaczyles drop CobbleStone"
		if {Drop::Cobble::%player%} is false:
			set {Drop::Cobble::%player%} to true
			send "&8[DROP] &eWlaczyles drop CobbleStone"
		if {Drop::Cobble::%player%} is not set:
			set {Drop::Cobble::%player%} to true
			send "&8[DROP] &eDrop CobbleStone zostal wlaczony"

on mine of stone:
	if {Drop::Cobble::%player%} is false:
		cancel event
		set block to air

Kawałek kodu z mojeo starego skryptu na drop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dziekuje :) ale narazie jak działa mój to zostane przy swoim

Kolejny skript jakiego szukam to na stoniarki, a mianowicie chodzi mi o to gdy postawie blok sponge(gąbke) to zmienia się ona w infinity stone, skleciłem cos takiego z pomocą innych skriptów ale nie działa to jak chcę :)

 

on place of sponge:
        send "&2Postawiles Stoniarke, milego kopania :)"

every 1 real second:
        loop {Stoniarka::*}:
                if block above loop-value is air:
                        set block above loop-value to stone

On place of sponge:
        add location of target block to {Stoniarka::*}
on break of sponge:
        loop {Stoniarka::*}:
                if loop-value is location of target block:
                        remove location of target block from {Stoniarka::*}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...