Skocz do zawartości
  • 0

[ROZWIĄZANE]Skrypt na dynie i halloweenowe drzewko [HALLOWEEN]


Krzysiek Rysiek
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Potrzebuję skryptu na dynie co co jedną sekundę zmienia się na zapaloną (TO MA SIĘ ZMIENIAĆ TYLKO JEŻELI POSTAWI SIĘ SPECJALNĄ NAZWANĄ DYNIĘ)

I na halloweenowe drzewko czyli jeśli chodzi się TYLKO przy gąbce koło drzewka daje nam ciastka.

Edytowane przez Krzysiek Rysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

on

on place {id zwyklej dyni}:
	if player's tool is named "&eSwiecaca dynia":
		set {dynia::%player%} to location of block
every 1.5 seconds:
	loop all players
		set {dynia::%loop-player%} to {id zapalonej}
		wait 1.5 seconds
		set {dynia::%loop-player%} to {id zapalonej}
		

Nie testowane, tylko 1 dynia na gracza. Usun "{" i "}" tam gdzie pisalem ID

W tym ostatnim, pomylilem się - powinno byc ID zgaszonej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Dnia 1.11.2016 o 14:56, jasiubor napisał:

on

on place {id zwyklej dyni}:
	if player's tool is named "&eSwiecaca dynia":
		set {dynia::%player%} to location of block
every 1.5 seconds:
	loop all players
		set {dynia::%loop-player%} to {id zapalonej}
		wait 1.5 seconds
		set {dynia::%loop-player%} to {id zapalonej}
		

Nie testowane, tylko 1 dynia na gracza. Usun "{" i "}" tam gdzie pisalem ID

W tym ostatnim, pomylilem się - powinno byc ID zgaszonej

To nie zadziała jak trzeba

 

To powinno być tak jak coś:

command /dynia:
	trigger:
		if player has permissions "dynia.get":
			give 1 pumpkin named "&eSwiecaca dynia" to player

on place pumpkin:
	if player's tool is pumpkin named "&eSwiecaca dynia":
		set {dynia::%player%} to location of block
		add player to {Dynie::*}
every 1.5 seconds:
	loop {Dynie::*}:
		set block at {dynia::%loop-value%} to jack-o-lantern
		wait 0.5 seconds
		set block at {dynia::%loop-value%} to pumpkin

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, Zaaxel napisał:

To nie zadziała jak trzeba

 

To powinno być tak jak coś:

command /dynia:
	trigger:
		if player has permissions "dynia.get":
			give 1 pumpkin named "&eSwiecaca dynia" to player

on place pumpkin:
	if player's tool is pumpkin named "&eSwiecaca dynia":
		set {dynia::%player%} to location of block
		add player to {Dynie::*}
every 1.5 seconds:
	loop {Dynie::*}:
		set block at {dynia::%loop-value%} to jack-o-lantern
		wait 0.5 seconds
		set block at {dynia::%loop-value%} to pumpkin

 

THX  M8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...