Skocz do zawartości

SBag - Skrypt Na BackPack 1.1


SirSkPlus

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć , po chwilach namysłu zastanowiłem się czego jest mało i co można napisać więc wymyśliłem skrypt na BackPack ( Nie pierwszy na forum )

Jest inny niż dzieło Norbiego myślę że działa

Był testowany w wersji 1.0 , Nie wiem dokładnie jak wygląda nowa opcja ogłoszenia o plecaku .

Jest to pierwsza wersja udostępniona na forum tym , stare czyli 1.0 i beta 0.9 a i b Były udostępnione na forum mp******m

 

Komendy -

/plecak

Permisje -

plecak.vip

Wymaga -

- Skript

- SkQuery

- WildSkript (Jeszcze nie wiem dokładnie) (Lecz warto mieć)

 

 

Pastebin

- http://pastebin.com/De1brHPg

 

Myślę że mój pierwszy dobry skrypt nie będzie wam dużo ramu jadł :3 

Edytowane przez SirSkPlus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, NieJestemBotem napisał:

Nie wiem czy na pewno nie będzie bugów z znikaniem przedmiotów podczas restartu itp.

Skrypt mimo wszystko nie jest zły.

Wydaje mi się, że bez użycia jakiegoś rozwiązania z .yml przedmioty będą się kasowały po restarcie serwera, albo reloadzie skryptu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Turas napisał:

Wydaje mi się, że bez użycia jakiegoś rozwiązania z .yml przedmioty będą się kasowały po restarcie serwera, albo reloadzie skryptu.

zmienne zapisują się w pliku variables.csv i nie ma szans na utratę danych(bez jakiegoś grzebania w tym pliku) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bvcz napisał:

zmienne zapisują się w pliku variables.csv i nie ma szans na utratę danych(bez jakiegoś grzebania w tym pliku) 

Tak jak mówiłem nie testowałem sk, a zarazem nie zwróciłem uwagi, że przedmioty zapisywane są w variables.
Jeśli tak to powinno śmigać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plagiat! Lekko zmieniłeś kod z skryptu nBackpack

@Norbi lepiej Ty to oceń.

on rightclick:
	if player's tool is {@plecak}:
		cancel event
		open chest with {@linijki} rows named "{@nazwaPlecakaWGui}" to player
		wait 1 tick
		loop {@linijki}*9 times:
			set slot loop-number - 1 of current inventory of player to {nBackpack::%player%::%loop-number%}
on inventory close:
	if inventory name of current inventory of player is "{@nazwaPlecakaWGui}":
		clear {nBackpack::%player%::*}
		loop {@linijki}*9 times:
			set {nBackpack::%player%::%loop-number%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
command /plecak:
    aliases: plecak, backpack, bp
    trigger:
        if sender is player:
            if player has permission "plecak.vip":
                open chest with 6 rows named "&ePlecak %player%" to player
                wait 4 tick
                loop {backpack.%player%::*}:
                    set player's current inventory's slot loop-index parsed as integer to loop-value
                send "&8[&fPlecak&eSir&8] &7Otworzyles plecak."
                stop
            send "&8[&fPlecak&eSir&8] &cNie jestes do tego upowazniony"
            stop
        send "Ta komenda jest tylko dla graczy."
        stop
on inventory close:
    if "%inventory name of player's current inventory%" contains "Plecak %player%":
        set {_i} to 0
        loop 54 times:
            set {backpack.%player%::%{_i}%} to player's current inventory's slot {_i}
            add 1 to {_i}

Zmienione tylko nazwy zmiennych i ogl wiadomości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...