Skocz do zawartości
  • 0

Świecąca pochodnia


AboundPL

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

every second:

loop all players:

if loop-player is holding a torch:

if {torch.%loop-player%} is not set:

if the block at the loop-player is not water:

set the block at the loop-player to torch

set {torch.%loop-player%} to the block at the loop-player

else:

if the block at the loop-player is not water:

if the block at {torch.%loop-player%} is not water

remove a torch from loop-player's inventory

set the block at {torch.%loop-player%} to air

set the block at the loop-player to torch

set {torch.%loop-player%} to the block at the loop-player

Wytabuj sobie ;)

Jeśli pomogłem podaruj lajka :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez Dinekkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

wytabowałem skrypt @up, poprawiłem 1 malutki błąd i trochę zmieniłem kod(zamiast the loop-player na location of loop-player, bo według mnie jakoś to tak lepiej wygląda):

every second:	loop all players:		if loop-player is holding a torch:			if {torch.%loop-player%} is not set:					if the block at location of loop-player is not water:						set the block at location of loop-player to torch					set {torch.%loop-player%} to the block at the loop-player			else:				if the block at location of loop-player is not water:					if the block at {torch.%loop-player%} is not water:						remove a torch from loop-player's inventory						set the block at {torch.%loop-player%} to air						set the block at the location of loop-player to torch						set {torch.%loop-player%} to the block at location of loop-player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...