variables:
{postawionystone::%player%}
if player's gamemode is creative:
on place stone:
if {postawionystone::%player%} is not set:
set {postawionystone::%player%} to now
send "&7Masz 10 sekund na usunięcie bloku."
if player's balance is grater than 1:
make console execute command "/money take %player% 1"
send "&eZapłaciłeś 1$!"
else:
canel event
send "&cNie posiadasz tyle pieniędzy!" to player
stop
on break stone:
if difference between {postawionystone::%player%} and now is less than 11 second:
make console execute command "/money give %player% 1"
else
canel event
stop
Jak zrobić, by po każdym postawieniu bloku miało się 10 sekund na zniszczenie tylko tego bloku, by móc odzyskać pieniądze (w innym wypadku się ich nie otrzyma)? Żeby nie liczyło od nowa po postawieniu drugiego bloku tego samego rodzaju.
Pytanie
Pecie 0
variables: {postawionystone::%player%} if player's gamemode is creative: on place stone: if {postawionystone::%player%} is not set: set {postawionystone::%player%} to now send "&7Masz 10 sekund na usunięcie bloku." if player's balance is grater than 1: make console execute command "/money take %player% 1" send "&eZapłaciłeś 1$!" else: canel event send "&cNie posiadasz tyle pieniędzy!" to player stop on break stone: if difference between {postawionystone::%player%} and now is less than 11 second: make console execute command "/money give %player% 1" else canel event stop
Jak zrobić, by po każdym postawieniu bloku miało się 10 sekund na zniszczenie tylko tego bloku, by móc odzyskać pieniądze (w innym wypadku się ich nie otrzyma)? Żeby nie liczyło od nowa po postawieniu drugiego bloku tego samego rodzaju.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi