Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na gui,


Nieaktywny

Pytanie

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
 on rightclick with chest:	if name of player's tool is "&eSklepik"		show "s;1;i;diamond sword;n;&6Excalibur;l;&bNajlepszy miecz;c;excaliburdaj %player%;" "s;2;i;diamond chestplate;n;&6Zbroja Thora;l;&b;c;thor1 %player%;" with 3 rows named "&6Sklepik" to player
Tylko musisz sobie pozmieniac pod siebie i dodac ile tego chcesz ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
 on rightclick with chest:	if name of player's tool is "&eSklepik"		show "s;1;i;diamond sword;n;&6Excalibur;l;&bNajlepszy miecz;c;excaliburdaj %player%;" "s;2;i;diamond chestplate;n;&6Zbroja Thora;l;&b;c;thor1 %player%;" with 3 rows named "&6Sklepik" to player
Tylko musisz sobie pozmieniac pod siebie i dodac ile tego chcesz ;)

 

moge prosic o wytlumaczenie jak tam wstawic te itemy i wgl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP

Po s; wstawiasz w której kratce ma być.

Po ;i; wstawiasz item

Po ;n; wstawiasz nazwę przedmiotu

Po ;l; wstawiasz opis

Po ;c; wstawiasz komenda jaka ma być wegzekwowana po naciśnięciu.

With 3 rów ile ma być kolumn

Named "nazwa sklepu"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP

Po s; wstawiasz w której kratce ma być.

Po ;i; wstawiasz item

Po ;n; wstawiasz nazwę przedmiotu

Po ;l; wstawiasz opis

Po ;c; wstawiasz komenda jaka ma być wegzekwowana po naciśnięciu.

With 3 rów ile ma być kolumn

Named "nazwa sklepu"

ale ja chce zeby te itemy dawalo np za zlote jablko. Mam np biblioteczke no i jedna jest za 1 zlote jablko. Jak to

zrobic? + chce zeby wpisywalo sie komende sklep i wyskakiwal ten sklep.

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Tak patrzę na te błędy...

Masz ty Skript+ i SkAddonLib?

tak mam, juz poprawilem i nie wyskakuja bledy ale chce zeby za 1 biblioteczke placilo sie 1 zlotym jablkiem i trafia ona ci do ekwipunku.

 

kod:

 

on rightclick with stick:	show "s;1;i;gold ingot;n;&6Spawn;l;&dTeleportacja na spawn;c;spawn %player%;" wit11 rows named "&6Cos" to player
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

 

tak mam, juz poprawilem i nie wyskakuja bledy ale chce zeby za 1 biblioteczke placilo sie 1 zlotym jablkiem i trafia ona ci do ekwipunku.

 

kod:

 

on rightclick with stick:	show "s;1;i;gold ingot;n;&6Spawn;l;&dTeleportacja na spawn;c;spawn %player%;" wit11 rows named "&6Cos" to player

 

on rightclick with stick:    show "s;1;i;Bookshelf;n;&61 biblioteczka za 1 zlote jablko;l;&9Kliknij mnie!;c;wymiana;" with 11 rows named "&6Wymiana" to playercommand /wymiana:    trigger:        if player has 1 golden apple:            give 1 bookshelf to player            remove 1 golden apple from player        else:            send "&cNie masz zlotego jablka!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on rightclick with stick:    show "s;1;i;Bookshelf;n;&61 biblioteczka za 1 zlote jablko;l;&9Kliknij mnie!;c;wymiana;" with 11 rows named "&6Wymiana" to playercommand /wymiana:    trigger:        if player has 1 golden apple:            give 1 bookshelf to player            remove 1 golden apple from player        else:            send "&cNie masz zlotego jablka!"

chodzilo mi o to gdy klikniesz na biblioteczke i masz zlote jablko to ci wymienia na nia a jablko zabiera ._.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

wyjasnie jeszcze raz:

 

Gdy wpisze komende: /wymiana to pojawia mi sie okienko w ksztalcie jednej skrzyni. No tam moge sobie wymieniac przedmioty za poszczegolne wymagania czyli: 1 BIBLIOTECZKA ZA 1 ZLOTE JABLKO. Daje ci biblioteczke i zabiera zlote jablko. Ale chce zeby sie klikalo na ta biblioteczke i automatycznie dawalo a jablko zabieralo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Polecam dla cb ApiMenu Yooki.

command /wymiana:    trigger:       {menu-api.menu1::nazwa}.Inventory.display{player}command /trade:    trigger:        player contains 1 golden apple:            remove 1 golden apple from player            give 1 bookshelf to player

A w pliku YML ustaw tak:

menu:  menu1:    nazwa: '&2Wymiana'    row:    items:      1:        block: bookshelf        name: '&21 Bilbioteczka:&61 Zlote jablko'        lore: ''        executor: 'player'        command: 'trade'

http://skript.pl/index.php?/topic/1012-konkurs-apimenu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...