Skocz do zawartości
  • 0

Zamykanie gui :C


rejjzer
 Udostępnij

Pytanie

Witajcie! Mam problem! Iż napisałem sobie skrypt na drop gui itp ;p i problem jest taki że chce dodać do ostatniej linijki nowe gui z wyłączaniem cobblestone! Wszystko robię ok ale to gui się zamyka jak chce odpalić je przez to pierwsze gui :/ Jak zrobić żeby się nie zamykało?

command /drop:
	aliases: stone, kamien
	trigger:
		open chest with 4 rows named "&8[&cMyMC&8] &eDrop" to player
		wait 1 tick
		format slot 0 of player with diamond block named "&e&l>> &b&lBlok Diamentow &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e10 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 1 of player with emerald block named "&e&l>> &b&lBlok Emeraldow &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e5 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 2 of player with iron block named "&e&l>> &b&lBlok Zelaza &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e15 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 3 of player with gold block named "&e&l>> &b&lBlok Zlota &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e10 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 4 of player with coal block named "&e&l>> &b&lBlok Wegla &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e5 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 5 of player with bookshelf named "&e&l>> &b&lBiblioteczka &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e15 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 6 of player with obsidian named "&e&l>> &b&lObsydian &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e10 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 7 of player with tnt named "&e&l>> &b&lTNT &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e5 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 8 of player with ender pearl named "&e&l>> &b&lEnder Perla &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e5 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 9 of player with bone named "&e&l>> &b&lKosc &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e15 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 10 of player with slimeball named "&e&l>> &b&lSlimeball &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e5 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 11 of player with fire charge named "&e&l>> &b&lAmunicja do Bazooki &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e1 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 12 of player with arrow named "&e&l>> &b&lStrzala &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e10 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 13 of player with oak wood named "&e&l>> &b&lDrewno &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e15 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 14 of player with string named "&e&l>> &b&lNic &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e5 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 15 of player with apple named "&e&l>> &b&lJablko &e&l<<" with lore "&2Szansa: &e5 procent - Vip 2x wiecej! ||&2Fotrune: &eTak! ||&2Drop: &eCosTam ||&c&lKliknij aby wylaczyc!" to close
		format slot 30 of player with light green dye named "&a&lWlacz caly drop!" to close then run [execute player command "/cdropon"]
		format slot 32 of player with rose red named "&4&lWylacz caly drop!" to close then run [execute player command "/cdropoff"]
		format slot 35 of player with cobblestone named "&7&lWylaczenie Cobblestone!" to close then run [execute player command "/cobbleguiopen"]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Dodaj:

command /cobbleguiopen:
	trigger:
		if {cobble::%player%} is true:
			set {cobble::%player%} to false
			wait a tick
			execute player command "drop"
		else:
			set {cobble::%player%} to true
			wait a tick
			execute player command "drop"

I jeszcze:

on break of stone:
	if {cobble::%player%} is true:
		cancel event
		set block to air

Dasz like?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...