Skocz do zawartości
  • 0

Potrzebny skrypt :(

Snoowbee

Pytanie

WItam. Nie znam sie w ogole a chcialem dodac na swoja strone skrypcik. Szukam juz tydzien i trafilem tutaj. Mam nadzieje, ze znajdzie sie dobra dusza i pomoze :(

Strona przygotowywana jest w WIX.COM wiec kod moze byc nie wiem java, html ? Poprawcie mnie bo pewnie sie myle ...

Tak czy siak :

Chcialbym przyjmowac zlecenia przelewow dla przykladu klient zleca transfer z PKO na BZWBK ja oczywiscie robie transfer pomniejszony o prowizje czyli w najprostszej formie

W 1 rubryce KWOTA TRANSFERU ( wprowadza klient) w pln             w 2 rubryce: FEES   2% (stale)        w 3 rubryce: KWOTA OTRZYMANA PLN (oblicza skrypt)

Oczywiscie jesli to nie jest prblem miloby bylo jakos graficznie to ubrac z mozliwoscia wstawienia logo PKO na rubryka 1 i BZWBK nad rubryka 3

W zwiazku, ze jestem zielony prosze o pomoc zdjae sobie sprawe, ze pomoc moze kosztowac wiec prosze o ew. wycene.

Z gory dziekuje wszytskim za pomoc. 

Boze bylo sie uczyc w liceum ... :)

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0
3 godziny temu, Snoowbee napisał:

Chcialbym przyjmowac zlecenia przelewow dla przykladu klient zleca transfer z PKO na BZWBK ja oczywiscie robie transfer pomniejszony o prowizje czyli w najprostszej formie

Jaki jest sens istnienia takiej strony jeśli można po prostu wykonać przelew bez jej udziału i bez dodatkowej prowizji? 

• 0

Hah wiedzialem, ze ktos bedzie rozkminial moj pomysl na biznes dlatego napisalem dla przykladu PKO BZWBK itd. To co naprawde bedzie ta strona robic jest tak tajne, ze boje sie dokonczyc ten post :) Chodzi mi o skrypt dzialajacy wg okreslonych wyzej zadan a ja go juz odpowiednio zmodyfikuje. Oczywiscie ze przyklad denny. komu potrzebny posredniak kiedy przlewy chyba za darmo sa :) 

• 0

Wybierz jedno

• strona biznesowa
  • wix.com