Skocz do zawartości
  • 0

Nagroda dla zabójcy


kamil7430
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Potrzebuję skryptu, raczej nie trudny. Za każde zabójstwo zabójca otrzymuje 10$, a zabity traci 5$ jeżeli się da.

Dzięki.

O, a tak btw, to da sie stworzyc skrypt że jak ktoś zabije dwie osoby z rzędu nie ginąc wyświetli się: DOUBLE KILL, i analogicznie, TRIPLE KILL QUADRA KILL etc.?

Edytowane przez kamil7430
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Pierwszy:

on death:
	attacker is player
	victim is player:
		add 10 to attacker's balance
		remove 5 from victim's balance

Drugi:

options:
	Seria_2: &2Double kill!
	Seria_3: &3Triple kill!
	Seria_4: &4Quadra kill!
	Seria_5: &5Penta kill!
	Seria_6: &6Hexa kill!
	Seria_7: &7Hepta kill!
	Seria_8: &8Okta kill!
	Seria_9: &9Nona kill!
	Seria_10: &10Deka kill!
	Seria_11: &a&lLEGENDA!
on death:
	attacker is player
	victim is player:
		set {seria::%victim%} to 0
		set {seriaCzas::%victim%} to 0
		add 1 to {seria::%attacker%}
		set {seriaCzas::%attacker%} to 10
		{seria::%attacker%} is greater than 10:
			set {seria::%attacker%} to 11
		broadcast "{@Seria_%{seria::%attacker%}%}"

every 1 second:
	loop all players:
		remove 1 from {seriaCzas::%loop-player%}
		{seriaCzas::%loop-player%} is 0:
			set {seria::%loop-player%} to 0

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@kamil7430

variables:
	{Seria.2} = "&2Double kill!"
	{Seria.3} = "&3Triple kill!"
	{Seria.4} = "&4Quadra kill!"
	{Seria.5} = "&5Penta kill!"
	{Seria.6} = "&6Hexa kill!"
	{Seria.7} = "&7Hepta kill!"
	{Seria.8} = "&8Okta kill!"
	{Seria.9} = "&9Nona kill!"
	{Seria.10} = "&10Deka kill!"
	{Seria.11} = "&a&lLEGENDA!"
on death:
	attacker is player
	victim is player:
		set {seria::%victim%} to 0
		set {seriaCzas::%victim%} to 0
		add 1 to {seria::%attacker%}
		set {seriaCzas::%attacker%} to 10
		{seria::%attacker%} is greater than 10:
			set {seria::%attacker%} to 11
		broadcast "%{Seria.%{seria::%attacker%}%}%"

every 1 second:
	loop all players:
		remove 1 from {seriaCzas::%loop-player%}
		{seriaCzas::%loop-player%} is 0:
			set {seria::%loop-player%} to 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Drake

A mógłbyś przekształcić to, że seria nie kończy się po 1 sekundzie tylko po 10?

Boże, jaki ja idiota. Przecież jest na 10 sekund... pfff

Tak czy siak, dzięki za skrypt.

Przy ładowaniu nie ma błędów, ale jak za pierwszym razem ziomuś zabije kogoś to sie wyświetl <none>, a jak za drugim (poniżej 10 sekund) nic sie nie wyswietla. Moze jednak lepiej bedzie żeby do śmierci seria była?

Edytowane przez kamil7430
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak seria ma być do śmierci, to usuwasz tylko:
Tę linijkę:

set {seriaCzas::%victim%} to 0

Tę linijkę:

set {seriaCzas::%attacker%} to 10

I to:

every 1 second:
	loop all players:
		remove 1 from {seriaCzas::%loop-player%}
		{seriaCzas::%loop-player%} is 0:
			set {seria::%loop-player%} to 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...