Skocz do zawartości

Historia minecraft


Robinek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

„JAK POWSTAL MINECRAFT? ”

* Zapewne grałeś  w minecraft.  Jednak czy interesowała cię kiedyś jego historia??? Dzisiaj przedstawię wam historię świetnej , ciekawej oraz wielozadaniowej gry minecraft.

·     *    Po informację  sięgniemy do 2009 r.  Mało znany wtedy informatyk Marcus Persson stworzył grę o nazwie Minecraft . Gra ta była wzorowana na grach: Infiniminer , Dwarf Fortress oraz Dungeon Keeper .  Po wersji classic , indev oraz infdev pojawiła się wstępna wersja Alpha , która wydana została 17 maja 2009 r.  Wersja ta była bardzo często aktualizowana . Dodany został wtedy równo legły świat Nether . Powstały również w nim nowe potwory takie jak Pigman oraz Ghost. Po krótkim czasie powstały nowe biomy. Czy na przykład nowe dźwięki dla jaskiń . Ze względu popularności  owej gry kosztowała wtedy 10 euro.

·      *   20 grudnia 2010 r. Stara wersja Alpha stała się legendą ponieważ na rynek wkroczyła faza beta, która miała dać początek Premierze gry .  Owa gra kosztowała wtedy 15 euro.

·      *   Premiera gry Minecraft po wielu aktualizacjach , testach oraz rosnącą popularnością oficjalnie miał mieć premierę 11 listopada 2011 r. jednaka data ta została przesunięta ze względu na odbywający się wtedy MINECON .

·       *  Szczęśliwcy z kontami Beta oraz Alpha Mojang ogłaszając , że osoby które posiadały wersje Beta i Alpha mogły cieszyć się oryginalną grą nie dopłacając przy tym ani grosza.

 Natomiast gracze , którzy nie kupili gry musieli zapłacić 20 euro .

 

I Tak oto dochodzimy do końca ! Minecraft jest aktualizowany i chyba każdy z was zna najnowszą wersje  . Mam nadzieję , że moje (nieco nie rozwinięte trochę) opowiadanie oświetliło wam jakoś historię gry w którą gracie do teraz !

 

 

Autor:

Robinek

 

Pojawiły się błędy ortograficzne? Brak , ? Pisz ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuba czasu nie miałem za dużo ;) Ale postaram się rozwinąć 

Cynamonek długi to on nie jest xD

Raczek krótki jak na mnie ;) ale mówiłem nie miałem za dużo czasu

Przypominam "Mam nadzieję , że moje (nieco nie rozwinięte trochę) opowiadanie"

końcówka tekstu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lecimy.
Jako redaktor naczelny, pozwolę sobie powiedzieć, że temat byłby spoko na bloga, jednakże ten artykuł niekoniecznie.


Przede wszystkim interpunkcja wg konwencji elektronicznej leży i kwiczy (spacja przed znakami interpunkcyjnymi). Następnie pod względem gramatycznym również nie jest ciekawie:
 

Cytuj

Premiera gry Minecraft po wielu aktualizacjach , testach oraz rosnącą popularnością oficjalnie miał mieć premierę 11 listopada 2011 r. jednaka data ta została przesunięta ze względu na odbywający się wtedy MINECON .

Przeczytaj jeszcze raz ten akapit i powiedz, czy ma on jakikolwiek sens logiczny

 

Cytuj

 

Szczęśliwcy z kontami Beta oraz Alpha Mojang ogłaszając , że osoby które posiadały wersje Beta i Alpha mogły cieszyć się oryginalną grą nie dopłacając przy tym ani grosza.

 

To, jak mniemam, jest jeden akapit. "Natomiast" powinno znaleźć się po przecinku za "grosza". A całe pierwsze zdanie nie ma, ponownie, sensu logicznego.

Cytuj

 20 grudnia 2010 r. Stara wersja Alpha stała się legendą ponieważ na rynek wkroczyła faza beta, która miała dać początek Premierze gry .

Alpha nie stała się legendą po becie. Była bardzo nieodległą wersją. Legendą stała się przy wersji finalnej. I to nie faza beta miała dać początek premierze gry.

Wg wikipedii:

Cytuj

Premiera - pierwsze przedstawienie danego utworu lub towaru szerokiej publiczności.

Czyli dla minecrafta premierą była już wersja Classic... A skoro o tym mowa:

 

Cytuj

 Po wersji classic , indev oraz infdev pojawiła się wstępna wersja Alpha , która wydana została 17 maja 2009 r.

Masz dość nierzetelne informacje, gdyż 17.05.2009 wydana została wersja classic, a Alpha pojawiła się z końcem czerwca następnego roku. Mało tego, nie wspomniałeś w ogóle o fazie pre-classic trwającej 6 dni, w której miejsce miała tylko indywidualna praca notcha. 

 

Cytuj

 Po informację  sięgniemy do 2009 r.  Mało znany wtedy informatyk Marcus Persson stworzył grę o nazwie Minecraft . Gra ta była wzorowana na grach: Infiniminer , Dwarf Fortress oraz Dungeon Keeper .  

I też nie do końca taki mało znany, bo przede wszystkim to, że u nas o nim nie słyszano (bo Polska jeśli chodzi o komputeryzację dalej uważa elektronikę za dzieło szatana. Pewne pokolenie musi po prostu wymrzeć...), nie oznacza, że nigdzie indziej też nie. Ludum Dare czy J4kGPC to konkursy, o których słyszy się w wielu państwach w telewizji na świecie. Wiec Markus Persson, jako ich uczestnik, na pewno został wspomniany. Ponadto, przy wydaniu tylu minigierek, które on wydał (w szczególności chyba działalność dla king.com się do tego przyczyniła), nie sposób powiedzieć, że nikt o nim nie słyszał. Fakt, teraz prawie każdy słyszał o Notchu, ale to, że teraz wiedzą o nim miliardy, a wtedy wiedziało tylko 100 milionów oznacza, że nie był znany?

Brakuje mi też powiedzenia co wziął z tych konkretnych tytułów. Że infiniminer to taki mniejszy, mniej rozbudowany Minecraft, który stanowił dla Markusa główną interpretację (nikt mi chyba nie zaprzeczy). Że generowanie się świata w mc było podobne do mechanizmu z Dwarf Fortress. To też jest interesująca kwestia...

 

Cytuj

Wersja ta była bardzo często aktualizowana . Dodany został wtedy równo legły świat Nether . Powstały również w nim nowe potwory takie jak Pigman oraz Ghost. Po krótkim czasie powstały nowe biomy. Czy na przykład nowe dźwięki dla jaskiń .

Co czytelnik wnioskuje z twojej wypowiedzi:
Najpierw dodano nether, a w nim nowe potwory takie jak (ŹLE) Pigman i (ŹLE) Ghost - są to Zombie Pigman i Ghast...
W późniejszych aktualizacjach dodano nowe biomy i dźwięki do jaskiń.
Więc chętnie cię zaskoczę - cały akapit dotyczy patcha 1.3_ileśtam chyba (popraw mnie ktoś jeśli się mylę. Lenia mam i nie chce mi się sprawdzać), wydanego w listopadzie z okazji halloween i pamiętam to prawie jak dziś, bo strasznie byłem podjarany tą zmianą :v

Tak ogólnie kwituję artykuł, jako póki co nie warty dodania na bloga. Radziłbym wziąć sobie do serca co napisałem i poprawić błędy. 


PS. Jak nie masz czasu - nie pisz artykułu. Proste jak budowa pompy próżniowej VP76 :v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo długi, fajny i ciekawy artykuł. Jest w nim wiele rzeczy, o których nie miałem pojęcia.

Bardzo krótki i niezbyt ciekawy artykuł. Pisanie go zajęło Ci 10 minut a informacje zawarte w nim zna prawie każdy. Baaardzo dużo błędów.

"Czasu nie miałem za dużo"

Wyobraź sobie, że my redaktorzy piszemy artykuł na blogu głównym. Nasz post ma 20 linijek i zawiera tylko podstawowe informacje na wyczerpujący temat. Użytkownicy się skarżą i nagle pada odpowiedź "Nie miałem czasu". Albo robisz coś porządnie albo sobie daruj, proste.

btw. Pisze się "równoległy", a nie "równo legły" .-. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Libter zablokował(a) ten temat
Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...