mati770ka 120 Opublikowano 3 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 lipca 2014 (edytowane) Jak zapisać lokalizacje bloku postawionego z nazwą i lore do zmiennej, i jak później się do tego odwołać? Edytowane 3 lipca 2014 przez mati770ka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 3 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 lipca 2014 Postawione bloki nie zapisują swoich nazw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mati770ka 120 Opublikowano 3 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 lipca 2014 to jak zapisać tylko lokalizacje bloku i się do niej odwołać? :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 #Aperture 278 Opublikowano 3 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 lipca 2014 set {loc} to location of event-block Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 3 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 lipca 2014 on place a stone: set {loc.%location of event-block%} to true Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 tropereks 780 Opublikowano 3 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 lipca 2014 (edytowane) on place of sponge: name of player's tool is "Imie": lore of player's tool is "Lore": add location of target block to {sponge::*}every 1 second: loop {sponge::*}: if block above loop-value is air: set block above loop-value to spongeLub tez mozesz dac:command /test: permission: cos permission message: cos trigger: loop {sponge::*}: if block above loop-value is air: set block above loop-value to sponge Edytowane 3 lipca 2014 przez tropereks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
mati770ka 120
Jak zapisać lokalizacje bloku postawionego z nazwą i lore do zmiennej, i jak później się do tego odwołać?
Edytowane przez mati770kaOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi