Skocz do zawartości
  • 0

Przekraczanie koordynatów


arizonaTwentyOne
 Udostępnij

Pytanie

Czy jest jakiś argument "ON" (jezeli mozna tak to nazwac) ktory po "przekroczeniu koordynatow" wyswietli nam jakis napis? Nie chodzi mi o "on anymove" bo wtedy if "distance between player and (antylag::Spawn::a1} is bigger than 225:" po przejsciu tych koordynatow bedzie spamic tekstem za kazdym poruszeniem sie" Nie umiem inaczej tego sformułować ;v 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
every second:
	loop all players in world "X":	
		if distance between loop-player and (antylag::Spawn::a1} >= 225:
			if {antylag::Spawn::warn::%player%} is false:
				set {antylag::Spawn::warn::%player%} to true
				send "kappa" to loop-player
		else:
			if {antylag::Spawn::warn::%player%} is true:
				set {antylag::Spawn::warn::%player%} to false
				send "lul" to loop-player

Coś w tym stylu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
57 minut temu, Derpy Hooves napisał:
every second:
	loop all players in world "X":	
		if distance between loop-player and (antylag::Spawn::a1} >= 225:
			if {antylag::Spawn::warn::%player%} is false:
				set {antylag::Spawn::warn::%player%} to true
				send "kappa" to loop-player
		else:
			if {antylag::Spawn::warn::%player%} is true:
				set {antylag::Spawn::warn::%player%} to false
				send "lul" to loop-player

Coś w tym stylu?

równiez nie o to mi chodzilo ;c

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 225:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 10 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 230:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 20 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 235:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 30 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 240:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 40 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 245:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 50 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 250:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 60 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 255:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 70 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 260:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 80 percent by 1 seconds for player		
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 265:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 80 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 270:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 90 percent by 1 seconds for player
		if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 285:
			display "&eJestes przy granicy sektora!" on bossbar with 100 percent by 1 seconds for player

Może inaczej: 
Mam sobie taki kodzik, chcę, aby "bossbar" usuwał się po przekroczeniu kratki "x: 300" (podałem przykład, potrzebny mi do uzyskania pewnego efektu anty-lag. Nie, nie, nie. Nie sektory) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, grzybeek napisał:
if distance between player and {Sectors::Spawn::s1} is bigger than 300:
	remove bossbar from %player%

 

Wywala bledy, 

%player% is not an entity type.

 

Edytowane przez Miłosz Popławski
Bledy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...