command /zabezpiecz [<text>]:
trigger:
if player is op:
if argument-1 is set:
set {_loc} to location of player
set {_rad} to argument-1
if {_rad} is number between 50 and 1000:
loop all blocks in radius {_rad} of {_loc}:
set {zabezpieczony:spawn} to loop-blocks
send "&8&l» &aSpawn jest teraz zabezpieczony!"
stop
else:
send "&8&l» &cWpisz odleglosc! &8&l&m(&750 - 1000 kratek&8&l&m)"
else:
send "&8&l» &cWpisz odleglosc! &8&l&m(&750 - 1000 kratek&8&l&m)"
else:
send "&cNieznana komenda, wpisz /komendy, aby wyswietlic liste komend!"
on place:
if player is not op:
if location of player is {zabezpieczony:spawn}:
cancel event
send "&8&l» &cNie mozesz stawiac tuaj blokow!"
on mine:
if player is not op:
if location of player is {zabezpieczony:spawn}:
cancel event
send "&8&l» &cNie mozesz tutaj niszczyc!"
Pytanie
Oedeopol 67
Błędy:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi