Cześć. To znowu ja (dzisiaj już drugi raz), ale niestety pojawia się kolejny problem... chciałem stworzyć skrypt, dzięki któremu upoważnione osoby mogłyby tworzyć takie specjalne warpy (ogólne komendy /setmagicwarp, /magicwarp <warp>, /delmagicwarp). Chodzi o to, że nie wiem jaką część kodu użyć żeby usuwać warp mogła tylko osoba, która go zrobiła oraz administrator.
Przykład (chociaż i tak łatwiej zrozumieć to wcześniej :)):
Załóżmy, że jest 2 graczy: Tester1 i Tester2. Tester1 tworzy magicwarpa o nazwie "Kupa". Teraz chodzi o usunięcie warpa. Nawet jeżeli Tester2 będzie chciał go usunąć wyświetli mu się: "&cNie możesz usunąć tego magicwarpa, ponieważ nie Ty go stworzyłeś!". Za to Tester1 usunie go bez mniejszych problemów, podobnie jak administrator.
Pozdrawiam (wiem, że nie jest dokładnie wytłumaczone, ale pisałem z komórki...).
Pytanie
TheDayderPL 1
Cześć. To znowu ja (dzisiaj już drugi raz), ale niestety pojawia się kolejny problem... chciałem stworzyć skrypt, dzięki któremu upoważnione osoby mogłyby tworzyć takie specjalne warpy (ogólne komendy /setmagicwarp, /magicwarp <warp>, /delmagicwarp). Chodzi o to, że nie wiem jaką część kodu użyć żeby usuwać warp mogła tylko osoba, która go zrobiła oraz administrator.
Przykład (chociaż i tak łatwiej zrozumieć to wcześniej :)):
Załóżmy, że jest 2 graczy: Tester1 i Tester2. Tester1 tworzy magicwarpa o nazwie "Kupa". Teraz chodzi o usunięcie warpa. Nawet jeżeli Tester2 będzie chciał go usunąć wyświetli mu się: "&cNie możesz usunąć tego magicwarpa, ponieważ nie Ty go stworzyłeś!". Za to Tester1 usunie go bez mniejszych problemów, podobnie jak administrator.
Pozdrawiam (wiem, że nie jest dokładnie wytłumaczone, ale pisałem z komórki...).
Będą lajki :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi