Skocz do zawartości
  • 0

Stworzenie bossa.


xFreku
 Udostępnij

Pytanie

Info:

 

- Po wpisaniu komendy /boss w miejscu gracza pojawia się golem,

- Ma on 500 hp,

- Nazywa się "&e&lPotepiony",

- Tworzy się boss bar o nazwie "&c&oZycie potepionego" który przedstawia jego HP,

- Ma różne moce takie jak pioruny, podpalenie, oślepienie, otrucie,

- Drop z niego to 2 diamenty.

 

Będę bardzo wdzięczny za napisanie skryptu.

 

[Wszystko co wyżej wymienione jest banalne. Mam tylko problem z boss barem. Ale i tak proszę o skrypt ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Aby zrobić bossbara instalujemy pluginy BarApi i BossBarSk.

Link:

http://dev.bukkit.org/media/attachments/48/842/BossBarSK.jar'>>http://dev.bukkit.org/media/attachments/48/842/BossBarSK.jar

Doc:

http://dev.bukkit.org/paste/9744.txt/'>>http://dev.bukkit.org/paste/9744.txt/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /boss:    trigger:        spawn iron golem named "&e&lPotepiony" at location of player        set max health of spawned entity to 500        create bar with "&c&lZycie Potepionego" and 100 to all playerson damage of iron golem:    name of victim is "&e&lPotepiony":        set {hp.%victim%} to health of victim        set {hp.procent.%victim%} to {hp.%victim%}/5        create bar with "&c&lZycie Potepionego" and {hp.procent.%victim%} to all playerson death of iron golem:    name of victim is "&e&lPotepiony":        clear boss bar of all players        clear drops        drop 2 diamonds at victim
 
 
Podpalenie oślepienie, otrucie skopiuj z mojego skryptu z giantem, który robiłem dla ciebie :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /boss:	trigger:		if player have permissions "boss.spawn.iron golem":			spawn iron golem at location of player			set {_mob} to last spawned entity			set the last spawned entity's max health to  500			heal last spawned entity			set the spawned iron golem's display name to "&e&lPotepiony %spawned iron golem's health%/%max health of last spawned entity%"			set {hp.%{_mob}%} to max health of last spawned entity			create bar with "&c&lZycie Potepionego" and {hp.%{_mob}%} to all players		else:			send "Nie masz praw"#on damage of iron golem:	if name of victim contains "&e&lPotepiony":		set the victim's display name to "&e&lPotepiony %victim's health%/%max health of victim%"		set {hp.%victim%} to health of victim		create bar with "&c&lZycie Potepionego" and {hp.%victim%} to all players		if attacker is player:			chance of 10%:				apply potion of poison 3 to attacker for 10 seconds			chance of 10%:				execute console command "thor %attacker%"			chance of 10%:				execute console command "burn %attacker% 10"			chance of 10%:				apply potion of blindness 3 to attacker for 10 seconds#on death of iron golem:	if name of victim contains "&e&lPotepiony":		clear drops		drop 2 diamonds at victim		clear boss bar of all players

Ja dodałem all ;)

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@UP

Twoje wymaga Essentials, a moje nie :p Poza tym moim zdaniem nieopłacalne jest kontratakowanie... Zombie nie musi kontratakować, aby zadać nam obrażenia, więc czemu Potępiony miałby tylko kontratakować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...