xFreku 100 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 Info: - Po wpisaniu komendy /boss w miejscu gracza pojawia się golem,- Ma on 500 hp,- Nazywa się "&e&lPotepiony",- Tworzy się boss bar o nazwie "&c&oZycie potepionego" który przedstawia jego HP,- Ma różne moce takie jak pioruny, podpalenie, oślepienie, otrucie,- Drop z niego to 2 diamenty. Będę bardzo wdzięczny za napisanie skryptu. [Wszystko co wyżej wymienione jest banalne. Mam tylko problem z boss barem. Ale i tak proszę o skrypt ] Slupik98 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 Aby zrobić bossbara instalujemy pluginy BarApi i BossBarSk.Link:http://dev.bukkit.org/media/attachments/48/842/BossBarSK.jar'>>http://dev.bukkit.org/media/attachments/48/842/BossBarSK.jarDoc:http://dev.bukkit.org/paste/9744.txt/'>>http://dev.bukkit.org/paste/9744.txt/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 command /boss: trigger: spawn iron golem named "&e&lPotepiony" at location of player set max health of spawned entity to 500 create bar with "&c&lZycie Potepionego" and 100 to all playerson damage of iron golem: name of victim is "&e&lPotepiony": set {hp.%victim%} to health of victim set {hp.procent.%victim%} to {hp.%victim%}/5 create bar with "&c&lZycie Potepionego" and {hp.procent.%victim%} to all playerson death of iron golem: name of victim is "&e&lPotepiony": clear boss bar of all players clear drops drop 2 diamonds at victim Podpalenie oślepienie, otrucie skopiuj z mojego skryptu z giantem, który robiłem dla ciebie :P #Aperture i xFreku 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 (edytowane) command /boss: trigger: if player have permissions "boss.spawn.iron golem": spawn iron golem at location of player set {_mob} to last spawned entity set the last spawned entity's max health to 500 heal last spawned entity set the spawned iron golem's display name to "&e&lPotepiony %spawned iron golem's health%/%max health of last spawned entity%" set {hp.%{_mob}%} to max health of last spawned entity create bar with "&c&lZycie Potepionego" and {hp.%{_mob}%} to all players else: send "Nie masz praw"#on damage of iron golem: if name of victim contains "&e&lPotepiony": set the victim's display name to "&e&lPotepiony %victim's health%/%max health of victim%" set {hp.%victim%} to health of victim create bar with "&c&lZycie Potepionego" and {hp.%victim%} to all players if attacker is player: chance of 10%: apply potion of poison 3 to attacker for 10 seconds chance of 10%: execute console command "thor %attacker%" chance of 10%: execute console command "burn %attacker% 10" chance of 10%: apply potion of blindness 3 to attacker for 10 seconds#on death of iron golem: if name of victim contains "&e&lPotepiony": clear drops drop 2 diamonds at victim clear boss bar of all playersJa dodałem all ;) Edytowane 14 czerwca 2014 przez Slupik98 xFreku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 @UPTwoje wymaga Essentials, a moje nie :p Poza tym moim zdaniem nieopłacalne jest kontratakowanie... Zombie nie musi kontratakować, aby zadać nam obrażenia, więc czemu Potępiony miałby tylko kontratakować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 Bo pisałem na szybko, a essenatialsa chyba mają wszyscy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 @UP1. Może tak, ale niekoniecznie2. Jeśli ktoś ma, to i tak jest to nieopłacalne, bo spamuje konsolę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 @upCzepiasz się, a ja pisałem na szybko bo ogarniam plugin na bossy. Ma setki linijek, a chcę skończyć to dziś, a nie mogłem odmówić pomocy potrzebującemu :PA takie rozwiązanie też nie jest najgorsze. Pozaym dodałem hp nad głową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xFreku 100 Opublikowano 14 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 Dziekuje wam za te skrypty ale delete boss bar of all players nie dziala ;c Pisze tak:'boss bar of <...>' can only aspect a single player not more (linia.87 delete boss bar of all players ) Slupik98 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PoweredDragon 1016 Opublikowano 14 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 loop all players: delete boss bar of loop-player xFreku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xFreku 100 Opublikowano 14 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2014 Do zamkniecia ;) Zamek ~Dragon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
xFreku 100
Info:
- Po wpisaniu komendy /boss w miejscu gracza pojawia się golem,
- Ma on 500 hp,
- Nazywa się "&e&lPotepiony",
- Tworzy się boss bar o nazwie "&c&oZycie potepionego" który przedstawia jego HP,
- Ma różne moce takie jak pioruny, podpalenie, oślepienie, otrucie,
- Drop z niego to 2 diamenty.
Będę bardzo wdzięczny za napisanie skryptu.
[Wszystko co wyżej wymienione jest banalne. Mam tylko problem z boss barem. Ale i tak proszę o skrypt ]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi