-
Ilość zawartości
50 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Treść opublikowana przez kopselek
-
Dobra ogarnalem problem dziena.
-
jesli QuestyOktawiana to jakas komenda powinienes ja raczej zapisac tak "QuestyOktawiana"
-
Tutaj jest blad do value list ale ogl to chce zrobic cos takiego: set {_number} to 1 set {_ilosc} to yaml value "ilosc" from file "zmienne/kowalstwo/jednoreczne.yml" loop {_ilosc} times: set {_1h::*} to configuration section "%{_number}%" get of "zmienne/kowalstwo/jednoreczne.yml" add 1 to {_number} Mam liste która się nazywa 1 a nastepna 2 i chce listy wczytywac i pokolei sprawdzać czy gracz ma coś z tej listy i jesli tak to skrypt idzie dalej
-
nie wiem czy udostepnianie lokalizacji miasto i wojewodztwo jest zgodne z rodo
-
variables: kod = "njsjfbBBBC4323" command /voucher [<text>]: trigger: if arg-1 is set: if {kod} is "activ": if arg-1 is "%{kod}%": send "&6%player% &7Aktywowal voucher na &6VIP'a" to all players set {kod} to "activ" else: send "&cKod %arg-1% nie istnieje!" else: send "&cKod %arg-1% zostal juz aktywowany!!" else: send "&7Brakujacy parametr: &6Kod"
-
Zobacz sobie Skrypt: https://code.skript.pl/TAWwAkDe
-
setuj lore do zmiennej {_lore} i potem zamiast attacker's tool lore to uzyj zmiennej w 6 linijce
-
Zbanuj go? Jesli to bot to mozesz zainstalowac plugin AntiBot
-
on join: teleport player to spawn execute console command "title %player% subtitle {"text":"ts3: mcwyspy.pl","bold":true,"underlined":true,"color":"gray"}" execute console command "title %player% title ["",{"text":"Witaj na","bold":true,"italic":true,"color":"aqua"},{"text":" ","color":"red"},{"text":"mc.mcwyspy.pl","bold":true,"color":"yellow"}]" konsola szuka gracza @a którego nie moze znaleźć poniewaz takiego gracza nie ma dlatego nie działa
-
Może dasz ss błędu?
-
on break of stone:
-
every 1 second: loop all players: if {exp.%loop-player%} is bigger than or equal to 100: set {exp.%loop-player%} to 0 add 1 to {poziom.%loop-player%} send "&6Awans!" to loop-player
-
every 1 second: loop all players: if {exp.%loop-player%} is bigger than or equal to 100: add 1 to {poziom.%loop-player%} send "&6Awans!" to attacker
-
Juz rozwiazałem problem dzieki za pomoc execute arg-1 command "/setblock ~ ~ ~ command_block 0 replace {Command:test}" tak powinno wygladac
-
Dam prościej może pytanie, chodzi o Data tag w /setblock /summon /give i np w skrypcie to działa: execute arg-1 command "/setblock ~ ~ ~ command_block 0 replace" a to nie działa: execute arg-1 command "/setblock ~ ~ ~ command_block 0 replace {Command:"test"}" 1 komenda działa poprawnie a w 2 przypadku wyskakuje błąd "can't understand this condition/effect"
-
Bo właśnie potrzebuje summon do tego a skrypt nie rozumie DataTag i nwm czy to trzeba add ona jakies czy co?
-
Mam błędy ze skryptem gdy chce utworzyć obiekty który ma DataTag przez summon albo give w komend blokach wychodzi ten item normalnie jaki powinien być, lecz w skrypcie wywala błąd. Chodzi mi czy potrzeba jakiegoś addona by skrypt to odczytywał tak jak w komand blocku? Nie chce by to było give player dirt named ... tylko musi to być przez Summon
-
ustawiłeś tam dużo zmiennych które obciążają serwer dlatego laguje, oraz wait 0.1 seconds które też obiąża
-
może masz permissionex i gracze maja za dużo uprawnien?
-
moze dasz logi albo jaki błąd wywala?
-
on join: if player has perrmission admin.pass}: set player gamemode to "adventure teleport player to 0 0 0 #koordynaty teleportacji send "musisz uzyc komendy /p haslo by wejsc do gry" command /p <[haslo]>: trigger: if arg-1 is "haslo123" set player gamemode to creative send "&6Pomyslnie zalogowano na konto admina" else: kick player
-
variables: {_RCON} = false {_Administratorzy} = false {_Supporterzy} = false on join: if player is IG07: set {_RCON} to true if player is Czlowiek1: set {_Administratorzy} to true if player is Czlowiek2: set {_Supporterzy} to true on quit: if player is IG07: set {_RCON} to false if player is Czlowiek1: set {_Administratorzy} to false if player is Czlowiek2: set {_Supporterzy} to false command /admins trigger: if {_RCON} is true: send "&6IG07 jest &aONLINE!" if {_Administratorzy} is true: send "&6Czlowiek1 jest &aONLINE" if {_Supporterzy} is true: send "&6Czlowiek2 jest &aONLINE" else: send "&6 Wszyscy Sa &4OFFLINE"
-
no spoko tyle ze czy potrafisz zrobic skrypt by taka płyta odtwarzała muzykę moją a nie minecraftową?
-
a dałbyś skrypt który otwierał by tą piosenkę z txt paka? Mógłbyś powiedzieć jak w skrypcie odtworzyc piosenke ?
-
Czesc chce zrobić skrypt ale nie do końca potrafie go wykonać. Chodzi o to ze gracz miałby txt packa z muzyką w nim, jak by wszedł na dany teren to włączyła by sie dana muzyka którą miałby pobraną