Skocz do zawartości

Unlucky Gumi

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Unlucky Gumi

Początkujący I

Początkujący I (2/13)

0

Reputacja

  1. Próbowałem parse as number po kolei ale wtedy mam <none> Wszystkie broadcasty pokazują dobre liczby oprócz zmiennej {_procent1} {_lvl} jest wyciągany z nicku moba przykład Wilk LVL.5 to {_lvl} = 5 i to działa tylko nie liczy {_procent1} on damage: if attacker is wolf: victim is player: cancel event broadcast "%attacker%" set {_d} to yaml value "%attacker%.damage" from "mobConfig" broadcast "%{_d}%" set {_mlvl} to yaml value "%attacker%.level" from "mobConfig" broadcast "%{_mlvl}%" set {_lvl1::*} to attacker's display name split at "." set {_lvl2::*} to {_lvl1::2} split at " " broadcast "%{_lvl2::1}%" set {_lvl} to {_lvl2::1} broadcast "%{_lvl}%" set {_procent1} to {_lvl}/{_mlvl} broadcast "%{_procent1}%" set {_do} to {_procent1}*{_d} damage victim by {_do} hearts broadcast "%{_do}%" broadcast "%victim's health%"
  2. Zależy mi na heart scale z skrpg ale plugin nie dziala na 1.14. Ma ktoś jakiś fork czy coś
  3. Mam to dać po loopie czy przypisać to do jakiejs zmiennej can't understand this expression
  4. Mam coś takiego: loop all entities in radius 5 of the {_lokacja}: Muszę teraz dodać loop entity do jakiejś listy czy inaczej mogę policzyć/ sprawdzić czy ilośc mobów jest wieksza niz dana liczba
  5. every 5 minutes: loop {mobSystem::expWilki::*}: loop 5 times: set {_n} to yaml value "wolf.easy.name" from "mobConfig" set {_mh} to yaml value "wolf.easy.hp" from "mobConfig" set {_m} to wolf spawn {_m} at loop-value set the maximum health of the last spawned entity to {_mh} heal last spawned entity set {_h} to health of last spawned entity set display name of last spawned entity to "%{_n}% %{_h}%❤" loop 3 times: set {_n} to yaml value "wolf.medium.name" from "mobConfig" set {_mh} to yaml value "wolf.medium.hp" from "mobConfig" set {_m} to wolf spawn {_m} at loop-value set the maximum health of the last spawned entity to {_mh} heal last spawned entity set {_h} to health of last spawned entity set display name of last spawned entity to "%{_n}% %{_h}%❤" loop 1 times: set {_n} to yaml value "wolf.hard.name" from "mobConfig" set {_mh} to yaml value "wolf.hard.hp" from "mobConfig" set {_m} to wolf spawn {_m} at loop-value set the maximum health of the last spawned entity to {_mh} heal last spawned entity set {_h} to health of last spawned entity set display name of last spawned entity to "%{_n}% %{_h}%❤" Mam błąd there are multiple loops that match loop-value, jak to rozwiązac zeby moc spawnic po pare mobów
  6. Nie wiem do końca jak to rozwiązać on script load: load yaml "plugins/Skript/scripts/mobSystem/mobConfig.yml" as "mobConfig" #typ moba, trudnosc easy med hard command /mobspawn [<text>] [<text>]: trigger: set {_n} to yaml value "%arg 1%.%arg 2%.name" from "mobConfig" set {_mh} to yaml value "%arg 1%.%arg 2%.hp" from "mobConfig" set {_m} to arg-1 parsed as entity type spawn {_m} at player's location set the maximum health of the last spawned entity to {_mh} heal last spawned entity set {_h} to health of last spawned entity set display name of last spawned entity to "%{_n}% %{_h}%❤" #mob, ilosc easy, ilosc med, ilosc hard command /expowisko [<text>] [<number>] [<number>] [<number>]: add player's location to {mobSystem::expList::*} loop {mobSystem::expList::*}: every 5 minutes: spawn moby w lokacjach komenda mobspawn działa i respi dany typ moba o danej trudnosci, jak jednak osiagnac to aby moby co jakis czas respily sie w zapisanych lokacjach?
  7. #update teraz wyswietla action bar ale nie dodaje expa on script load: load yaml "plugins/Skript/scripts/mobSystem/mobConfig.yml" as "mobConfig" on join: set {xpSystem::currentXp::%player%} to 0 set {xpSystem::reqXp::%player%} to 118 set {xpSystem::currentLvl::%player%} to 1 on death: set {_xp} to yaml value "%event-entity%.xp" from "mobConfig" set {xpSystem::currentXp::%attacker%} to {xpSystem::currentXp::%attacker%}+{_xp} wait 2 ticks send action bar "&6Level: &21 %{xpSystem::currentXp::%attacker%}%/%{xpSystem::reqXp::%attacker%}%xp" to attacker
  8. chodzi o pobranie wartości z yamla a nie zapisywanie w nim yaml: wolf: name: "Wilk &6LVL.1&4" level: 1 hp: 40 damage: 5 xp: 10
  9. Lepiej zapisywać rzeczy typu exp gracza w pliku yaml czy bezpośrednio w zmiennych
  10. on script load: load yaml "plugins/Skript/scripts/mobSystem/mobConfig.yml" as "mobConfig" on join: set {xpSystem::currentXp::%player%} to 0 set {xpSystem::reqXp::%player%} to 118 set {xpSystem::currentLvl} to 1 on death: if attacker is player: set {_xp} to yaml value "%victim%.xp" from "mobConfig" add {_xp} to {xpSystem::currentXp::%attacker%} wait 2 ticks send action bar "&6Level: &21 %{xpSystem::currentXp::%attacker%}%/%{xpSystem::reqXp::%attacker%}%xp" to attacker nic się nie dzieje po zabiciu wilka próbowałem broadcastować zmienne linijka po linijce i nic
  11. a jak zrobić żeby własnie respic argument? próbowałem spawn 1 arg-1 at player's location próbowałem też z % itd
  12. Unlucky Gumi

    Komendy

    Nie wiem czy aż tak zgłupiałem po paru latach ale wykładam się na najprostszych rzeczach. on command "/mobspawn": trigger: spawn a zombie at player's location Wywala can't understand condition trigger. Prosze o dokładnie wytłumaczenie tworzenia komend w skrypcie. Chodzi mi też o argumenty, <text>, <player> itd jak to wpisywać żeby działało
  13. czyli zmienne i funkcje są globalne między skryptami?
  14. dziękuje, teraz doprecyzuje pytanie, jeszcze w jaki sposób
  15. Czy można używać zmiennych z różnych plików .sk? To samo pytanie do funkcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...