Skocz do zawartości

ShadowEk

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    217
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez ShadowEk

  1. on death of creature: attacker = player if victim's name is "Niszczyciel": send "Zabiles niszczyciela!" to attacker
  2. ShadowEk

    Incognito

    Testowane, powinno działać - jest kilka zbędnych linijek, możesz je oczywiście usunąć, jeśli ma to dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie. Mam nadzieję, że dasz rade sobie wszystko skonfigurować Nie jestem pewien, czy da się to jeszcze bardziej skrócić bez użycia zmiennych (pewnie tak, osoby, które się znają na rzeczy by to zrobiły - zapewne...)
  3. ShadowEk

    Frozen player

    W konsoli też nic? Dodaj jakąś losową wiadomość po każdym warunku i napisz mi do którego warunku działa skrypt.
  4. ShadowEk

    Frozen player

    Dziwne, ja u siebie testowałem to normalnie zamrażało. Jakieś błędy są, czy coś? Ty masz wersję 1.16.1, jeżeli się nie mylę. Ja to testowałem na 1.8.8.
  5. ShadowEk

    Frozen player

    O, to dzięki za informacje, miałem jedynie na serwerze skript-mirror, nie używałem nigdy skript-reflect'a. Ale jeśli oferuje wsparcie, to być może się przeniosę. Dopiero po przeczytaniu drugiej raz twojej wypowiedzi, która znajduje się na górze, zrozumiałem dokładniej, bo początkowo myślałem, że event "on shoot" zadziała dopiero jak strzała uderzy wroga, mój błąd. Skrypty to ja piszę raz na rok, dlatego importowałem event.
  6. ShadowEk

    Frozen player

    Z tym NBT nawet dobry pomysł, niech autor zdecyduje, czy ten skrypt mu wystarczy, czy o to mu chodziło
  7. ShadowEk

    Frozen player

    Wydaje mi się, że o to chodzi, żeby zamrożenie nie było możliwe do nabijania się jako efekt, byłoby to za silne (przynajmniej dla mnie). A to przypadkiem nie jest tak, że po wystrzale zmienna ustawia się automatycznie? Przynajmniej tak u mnie działało, gdy testowałem. Można też wrzucić usuwanie zmiennej pod "wait 2 seconds", chociaż to i tak nie ma znaczenia. Ja tam dałem jeszcze takie "ala zabezpieczenie", jeśli szybkość gracza jest większa niż 0, bo po co ustawiać szybkość gracza na 0, kiedy już jest ustawiona, może dlatego? Nie wiem szczerze mówiąc, jak będzie okej to spoko, jak nie to niech autor napisze co poprawić i to się zrobi // EDIT: Rozumiem, no tak, przecież. W jednym momencie to rzeczywiście będzie bez efektu, prawda. Wydaję mi się, że można dodawać 1 do zmiennej co każde wystrzelenie, a potem sprawdzać czy jest ona większa od zera, jeśli tak to wykonuje event, jeśli nie to przerywa i tyle Tylko by trzeba było sprawdzać, czy "entity" został trafiony, a to już jest bardziej ciekawe. Więcej bawienia się i straconego czasu
  8. ShadowEk

    Frozen player

    import: org.bukkit.event.entity.EntityShootBowEvent on EntityShootBowEvent: set {_player} to event.getEntity() if {_player} is a player: if name of {_player}'s tool is "&aTest": set {bow.freeze::%{_player}%} to true on damage: projectile exists projectile is arrow attacker != victim if {bow.freeze::%attacker%} is set: delete {bow.freeze::%attacker%} set {_speed} to victim's walk speed if victim's walk speed > 0: set victim's walk speed to 0 wait 2 seconds set victim's walk speed to {_speed} on any movement: set {_location::%player%} to player's location if player's walk speed <= 0.01: remove jump boost from player apply jump boost -10 to player for 0.01 second teleport player to {_location::%player%} Wymagany skript-mirror
  9. ShadowEk

    pomocyy

    Nie testowane, spróbuj.
  10. Importujesz plugin.yml razem z projektem? (Trzeba zaznaczyc) Przenies plugin.yml do projektu, nie do src
  11. ShadowEk

    Wilk

    import: org.bukkit.Bukkit on rightclick on entity: if event-entity = wolf: wait 5 ticks if event-entity.isSitting() = true: event-entity.setSitting(false) Wymagany Skript-Mirror, innego sposobu nie znam
  12. set {_damage} to final damage set damage to {_damage} Chyba, że: set {_damage} to (0.5 - final damage) set damage to {_damage} Chociaż nie wiem, czy w tym przypadku dmg nie będzie na minusie
  13. To już wiadomo w czym problem. Jak chcesz, żeby Ci działało, to pobierz albo Umbaska, albo Skellet <- to one odpowiadają za click type A, pobierz też WildSkripta, to jest standardowy dodatek, powinieneś go mieć Wersja Skripta dobra
  14. Dobra, to nie jest problem z trybem gry. Jaka wersja serwera i skripta? Czy masz wymagane dodatki?
  15. Wyłącz gamemode i sprawdź, czy Ci wyświetli...
  16. Spróbuj bez gamemode, chodzi mi o to, że przez funkcje "%click type%" nie sprawdzisz jaki przycisk myszy kliknales, zawsze bedzie "CREATIVE"
  17. ShadowEk

    [IF] Pomoc z if

    Przy if player has diamond (...) nie masz dwukropka
  18. {kod.ogolny} = "swieta" // Zapisz jako tekst. Czemu sprawdzasz zmienne "false" "true" jako text? Nie zadziała Ci tak, usuń cudzysłów ""
  19. Pobierz te podstawowe dodatki do skripta, wildsrkipt, skquery, skellet, skrayfall, itd. Mi juz dziala (Do tego skryptu jest wymagany Vault i Essentials. Jak chcesz, to mozesz sobie zrobic tym eco give)
  20. Masz dodatki do skripta? Za duzo tabow masz, wysle Ci juz ostateczna wersje:
  21. Wiedziałem, ze bedzie problem z tabami, wstawie Ci na code skript. Wytabuj sobie lepiej, bo zauwazylem blad, a nie bede tworzyl kolejnego skryptu :_: (przy message, jak zapraszasz)
  22. Text nie może być online, a arg 1 nigdzie nie setujesz na gracza, tylko sprawdzasz czy jest graczem. Poprawiony kod: variables: {zaprosil.%player%} = 0 command /zaprosil [<text>]: trigger: if arg 1 is set: set {_player} to arg 1 parsed as player if {_player} is online: add 1 to {zaprosil.%player%} message "Dodano 1 gracza!" # Dalszy kod.
  23. ShadowEk

    Itemy po zdedaniu

    Można było po przecinku dawać, a nie osobno każdy "add", ale to już mój błąd, bo pisałem na szybko. Nie bawiłem się w te inne rzeczy, bo to prosty skrypt ;v Ciekawe, czy moja wypowiedź została przez Ciebie zrozumiana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...