Skocz do zawartości

Riley382

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Treść opublikowana przez Riley382

  1. Możesz to ustawić w swoim pluginie z permisjami...
  2. Riley382

    JAK TO ZROBIC?

    Jeśli korzystasz z silnika spigot, w plikach serwerowych odszukaj "spigot.yml". Edytuj za pomocą notatnika (lub notepad++). Poszukaj linijki "unknown-command" i tam zmień wiadomość.
  3. Hmm, używasz może Essentials?
  4. Riley382

    Drop do eq

    Jesteś pewien, że masz wystarczająco miejsca w ekwipunku na ten diament? W innym wypadku wypada on na ziemie.
  5. Riley382

    Drop do eq

    Pozwoliłem sobie lekko poprawić kod: on mine of cobblestone: chance of 0.90%: send "&aWydropiles diament!" to the player if player's inventory can hold 1 diamond: give 1 diamond to the player else: drop 1 diamond at event-block chance of 10%: send "&aWydropiles wegiel!" to the player if player's inventory can hold 1 coal: give 1 coal to the player else: drop 1 coal at event-block chance of 1%: send "&aWydropiles zloto!" to the player if player's inventory can hold 1 gold ingot: give 1 gold ingot to the player else: drop 1 gold ingot at event-block chance of 5%: send "&aWydropiles diament!" to the player if player's inventory can hold 1 iron ingot: give 1 iron ingot to the player else: drop 1 iron ingot at event-block chance of 5%: send "&aWydropiles ksiazke!" to the player if player's inventory can hold 1 book: give 1 book to the player else: drop 1 book at event-block chance of 5%: send "&aWydropiles lapis!" to the player if player's inventory can hold 1 lapis: give 1 lapis to the player else: drop 1 lapis at event-block chance of 0.50%: send "&aWydropiles emeralda!" to the player if player's inventory can hold 1 emerald: give 1 emerald to the player else: drop 1 emerald at event-block chance of 0.10%: send "&aWydropiles zlote jablko!" to the player if player's inventory can hold 1 golden apple: give 1 golden apple to the player else: drop 1 golden apple at event-block chance of 0.01%: send "&aWydropiles beacona!" to the player if player's inventory can hold 1 beacon: give 1 beacon to the player else: drop 1 beacon at event-block
  6. Myślę, że ten plugin spełni Twoje oczekiwania: link
  7. Nie wiem czy o to Ci chodziło: on place of torch: loop blocks in radius 2 of event-block: if loop-block is stone: if {block.%location of loop-block%} is set: if {block.%location of loop-block%.hp} is greater than 100: set event-block to air subtract 100 from {block.%location of loop-block%.hp} else: set event-block to air set loop-block to air delete {block.%location of loop-block%} delete {block.%location of loop-block%.hp}
  8. Bezsensowna pętla... Możesz spróbować zrobić to w ten sposób: on mine: if {block.%location of event-block%} is set: if {block.%location of event-block%.hp} is 0: delete {block.%location of event-block%.hp} delete {block.%location of event-block%} set event-block to air
  9. command /deposit: trigger: if player's tool is diamond: remove 1 of player's tool from player's inventory add 5 to player's balance Jeśli chciałbyś dodać item z moda możesz spróbować podmienić "diamond" na jego id, ale nie obiecuje, że zadziała.
  10. @NaiFuprise na jakiej wersji mc stoi serwer? @EDIT: Spróbuj zamienić aliasy w folderze na te: http://hostuje.net/file.php?id=2c24e487f3235c0028310c87e3bf8d5c
  11. Riley382

    Skript

    O ile dobrze wiem to tutaj: https://github.com/bensku/Skript/releases
  12. Riley382

    Komenda za 300 monet

    nie "substract" tylko "subtract"
  13. Riley382

    Komenda za 300 monet

    Skrypt pisany pod ekonomię z pluginu Essentials, powinien działać command /superzycie: trigger: if player's balance is greater or equal to 300: if {sz::%player%} is not set: subtract 300 from player's balance set {_h} to player's health set player's max health to 13 set player's health to {_h} send "&aPomyslnie zakupiles dodatkowe zycie!" set {sz::%player%} to "tak" else: send "&cJuz kupiles dodatkowe zycie!" else: send "&cNie masz 300 monet!"
  14. Riley382

    Licznik Zabójstw

    Udało mi się napisać ten skrypt samemu, dziękuję tym, którzy próbowali pomóc
  15. Riley382

    Licznik Zabójstw

    Źle mnie zrozumiałeś. Dam przykład: Gracz kupuje ten miecz zabija 10 osób po czym sam zostaje zabity, kolejny właściciel tego miecza powinien kontynuować nabijanie zabójstw od ilości zabójstw nabitej przez pierwszego właściciela ( w tym wypadku 10 ).
  16. Riley382

    Licznik Zabójstw

    @HeezQ Niestety nie o to mi chodziło... Chodzi o to by zabójstwa były przypisywane do miecza, nie do osoby.
  17. Riley382

    Licznik Zabójstw

    Niestety gdy ktoś posiada takie 2 miecze to nalicza zabójstwa dwóm na raz... Próbowałem tego wcześniej
  18. Riley382

    Licznik Zabójstw

    Witam. Próbowałem napisać skrypt na "Excalibur" lecz jak to się mówi w tym temacie jestem zielony... Potrzebuję osoby, która byłaby w stanie napisać skrypt liczący zabójstwa danej broni, która posiada swój "numer seryjny". W miarę możliwości prosiłbym by opierał się on na tym fragmencie kodu... Z góry dziękuję. KOD: command /excalibur: trigger: give diamond sword named "&e&oExcalibur" to player loop all items in player's inventory: loop-item's name is "&e&oExcalibur": add 1 to {counter} set line 1 of loop-item's lore to "&6Zabojstwa: &f%{kills}%" set line 2 of loop-item's lore to "&6Wlasciciel: &f%player%" set line 3 of loop-item's lore to "&6Numer: &f%{counter}%"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...