Skocz do zawartości

HaSzcZoR

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    :p
  • Hobby
    pisanie skryptow :D

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia HaSzcZoR

Świeżak

Świeżak (1/13)

0

Reputacja

  1. w /drop dodalem zeby czekalo 2 ticks poniewaz sie uczylem ze to musi byc xD zmienilem to lvlup, co sekunde sprawdza kazdego gracza czy ma odpowiednia ilosc pkt i daje mu lvlup jesli ma tego z chatem chyba nie da sie naprawic, tez tak mialem czasem. cos blokowalem wtedy ze jezeli wiadomosc nie zawiera tego tekstu to cancel event i wysylalo mu wiadomosc zeby napisal jeszcze raz ale to tez glupie
  2. Wylacz skrypt przez /sk disable <skrypt> i zobaczysz ze nadal tak bedzie poniewaz tak jak napisal kolega wyzej- to nie wina tego skryptu
  3. on death: attacker is a player add 1 to {fragi::%attacker%}
  4. HaSzcZoR

    SetSkull

    Witam potrzebuje w skrypcie po zabiciu moba postawic na jego miejscu glowe wybranego przezemnie gracza Mam juz praktycznie caly kod, zabijanie tego moba i komende ale nie wiem jak zrobic by ta glowa nalezala np do "Notch" set block at {_loc} to head mam to i nie wiem co dalej poniewaz gdy probuje np head:Notch to wywala blad http://screenshot.sh/m8YgH02BEpuwo helP!?
  5. ok dzieki, myslalem ze skoro mam essentialsa to bedzie dzialac. wgralem vault i iconomy i dziala pieknie mam tam maly problem ale to przez to ze gui skript sie buguje ale tak to jest git jesli chcecie to wrzuce ten caly skrypt bo fajnie wyszedl
  6. Witam, otóż robię skrypt na zlecenie i jest już praktycznie ukończony... brakuje kluczowej rzeczy- Kupowania Ogólnie skrypt to kupowanie itemów w GUI i to GUI zrobilem i odpowiednio przekierowujące z konsoli na gracza komendę potem jako execute player-arg command zrobilem "/kupuje <cyfra> no i ten kawałek mi wszystko psuje... command /kupuje [<text>]: trigger: if player has permission "kupujeza.siebie": arg is not set: send "&cUzycie: /kupuje <1-52>" arg 1 is "1": if player has 100 money: remove 100 from player's account add 1 diamond sword to player's inventory send "&2Gratulacje! Zakupiles 1 Diamentowy Miecz!" wkleiłem tylko jedną rzecz, reszta to to samo no i chodzi mi o to "if player has 100 money" Próbowałem tu wstawić "if player's balance is greater than 100:" ponieważ kiedys robiłem skrypt na sklep na tabliczkach i właśnie tak to wtedy wstawiłem i działało, lecz w komendzie nie działa.... Próbowałem też zrobić zmienne: command /kupuje [<text>]: trigger: set {kasa.%player%} to player's balance wait 1 second if player has permission "kupujeza.siebie": arg is not set: send "&cUzycie: /kupuje <1-52>" arg 1 is "1": if {kasa.%player%} is greater than 100: remove 100 from player's account add 1 diamond sword to player's inventory send "&2Gratulacje! Zakupiles 1 Diamentowy Miecz!" i w to {kasa.%player%} wstawiałem: blance of player, player's account, money itp i żaden nie działa! Proszę o szybką pomoc, ponieważ osoba ta potrzebuje tego skryptu na już xD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...