Skocz do zawartości

KodziaK

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Treść opublikowana przez KodziaK

  1. Dawno mnie tu nie było, ale chciałbym się zapytać jaki jest sposób na uruchomienie minecraft'a manualnie. Dla zabawy robię swojego launchera. Chodzi mi też jak przy tym jak ustawić niektóre dane np. nick
  2. KodziaK

    Pojawiajace bloki

    Polecam plugin supertrails ten plugin posiada taką opcję Link: https://www.spigotmc.org/resources/supertrails.1879/ Sam używałem polecam.
  3. Tutaj wypiszę wszystko co mi się nie podoba ;c Po 1. Oryginalne nie równa się napisane przez jakiegoś randoma. Po 2. Bonusy takie jak +10% do obrażeń spoko ale nie za prawdziwe pieniądze... siła daje dużo a co dopiero siła + 10% obrażeń, to jest nie możliwe do przeżycia. Po 3. Skrzynki wow po raz setny nawet nie zmienione gui ale przecież to takie oryginalne! Po 4. Pierożek przecież widać że to plugin który lata po necie (nie pamiętam nazwy) . Po 5. Serio u ciebie jest tak mało ważnych rzeczy że chwalisz się title? Po 6. Albo gildie nie są skończone albo nie wiem co to za kolorystyka Jedyna ciekawa rzecz tutaj to kamień z metina szanuje fajny pomysł. Serwer jak każdy inny niczym się nie wyróżnia typowo mówi jakich to on nie ma oryginalnych pluginów, chociaż na screenach pokazuje pluginy z internetu oraz inne nie skończone pluginy. Rozgrywka nie wyróżnia się niczym od takiego dragona na którym chociaż mamy pewność że nie będzie wycieków czy innych błedów które skończą edycje. Podsumowując czekam aż się wypowiesz może pokażesz coś ciekawego bo jak na razie nic nowego.
  4. Dobra widzę że wy dalej nie rozumiecie. To był mój pierwszy plugin uczyłem się i chciałem się dowiedzieć co zrobiłem źle. Wtedy kiedy potrzebowałem dostałem info teraz pisze bardziej zaawansowane pluginy, ale nie mam zamiaru ich udostępniać. Dziękuje skończyłem temat do zamknięcia.
  5. a może nie ustawiłeś slotów w bungeecordzie? Może daj config
  6. @yooniks Mój serwer jest oryginalny i pomysłowy więc jak skończę dam ci info heh Co do tematu serwer według mnie jest 100% kopią serwera mctorch.net NIC nowego a nawet rozgrywka mniej urozmaicona niż na torchu... jedyną różnicą jest że zamiast zrzutów jest meteor. Zobaczę jak u was wygląda bo u mnie na serwerze myślę że wyszedł nawet spoks. Jak szukacie pomysłodawcy/współpracy jakiejś to pisz na pv.
  7. @Maracana17 a skąd wiesz czy on chce animacje? Lub czy chce dostosowanie do graczy może chce zrobić sobie prywatnie... BP tyle to robił bo nie dostawali by za skrzydła hajsu A i odnośnie tematu. Tak do zrobienia skrzydeł jest potrzeba ingerowania w klienta lub na armorstandach ale w kliencie to będzie ładniej wyglądało. Ja sobie coś takiego robię ale program od edycji klienta się buntuje i nie chce się odpalić
  8. @yooniks koleś mówił że źle robie to po prostu mówię... plugin nie był aktualizowany może 4 miesiące...
  9. @SKsteiner tak tylko wyjaśniam że użyłeś starej wersji kodu ;p. A poza tym nie wspieram już tego pluginu (chyba że ktoś chce -,-)
  10. KodziaK

    Skrypt na /live

    A co jeżeli ktoś nie ma pluginu na chat? Co wtedy? Nie lepiej użyć: loop 100 times: send " " to all players Oraz mogłeś dodać aby przy komendzie /live sprawdziało czy link zawiera np. "youtube,twitch,dropbox". Skrypt takie 5/10.
  11. KodziaK

    Piosenki

    Znam i Lubie Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love (Official Video)
  12. KodziaK

    Mega Kilof

    taki w kruszwila prestiżowy że aż kruszwil do potęgi kruszwila nie jest w stanie powiedzieć że ten megaaaaaaaaaaaaaaa kilof nie jest prestiżowy
  13. @keebe znasz się ? Wypowiedz się.
  14. @keebe To nie miał być poradnik tylko post na blogu powiadziałem o głównej formie a reszta jest błacha. Z resztą sam wszystkiego nie rozumiem robiłem to z niemieckiego tutoriala z którego też uczyłem się tylko z kodu. I chciałem tylko pokazać że to jest możliwe i jak to wykonać moim sposobem powiedziałem o stworzeniu NPC i zmienieniu jego danych nie powiedziałem nic na temat jego powiadania i znikania...
  15. Witam jest to mój spóźniony wpis ale dodam tutaj tyle ile sam wiem i będę go edytował informacjami których się dowiem. Za wszystkie błędy przepraszam jak zna się lepiej proszę niech się wypowie nie znam się na tych npc dobrze a są dosyć ciekawe WPIS JEST OPARTY O NIEMIECKI PORADNIK Zacznijmy więc. Najpierw tworzymy nową klasę "Reflections". Będzie to proste api do edycji class NMS. Kod: Teraz tworzymy naszą główną klasę "NPC" musi ona używać "extends Reflections". Na początek tworzymy wartości/zmienne dla naszego NPC. Dla mnie to będą: owner, entityID, location, gameProfile oraz sneak Tworzymy je w następujący sposób: OfflinePlayer owner; int entityID; Location location; GameProfile gameProfile; boolean sneak; Dobrze by je było gdzieś przechować użyjemy do tego HashMapy: public static Map<OfflinePlayer, Integer> npcs = new HashMap<>(); Mamy podstawy teraz dodajmy funkcje klasy: public NPC(String name, OfflinePlayer p,Location loc, boolean crouch){ entityID = (int)Math.ceil(Math.random() * 1000) + 2000; owner = p; gameProfile = new GameProfile(p.getUniqueId(), name); location = loc; sneak = crouch; } Okej mamy to. Teraz zajmiemy się samym tworzeniem NPC. Tworzymy nową metodę będzie to u mnie "spawn". I tworzymy pakiet którym będzie nasz NPC. public void spawn(){ PacketPlayOutNamedEntitySpawn packet = new PacketPlayOutNamedEntitySpawn(); } Teraz ustawmy dane o naszym NPC które otrzyma serwer. public void spawn(){ PacketPlayOutNamedEntitySpawn packet = new PacketPlayOutNamedEntitySpawn(); setValue(packet, "a", entityID); setValue(packet, "b", gameProfile.getId()); setValue(packet, "c", (int)MathHelper.floor(location.getX() * 32.0D)); setValue(packet, "d", (int)MathHelper.floor(location.getY() * 32.0D)); setValue(packet, "e", (int)MathHelper.floor(location.getZ() * 32.0D)); setValue(packet, "f", (byte) ((int) (0.0F))); //Tutaj ustawiamy rotacje głowy (lewo, prawo) setValue(packet, "g", (byte) ((int) (65.0F))); //Tutaj ustawiamy rotacje głowy (góra, dół) setValue(packet, "h", 0); } Ale to nie wszystko jeszcze musimy dodać DataWatcher. (Lista) Nie jestem pewien w 100% co oznaczają zaimplementowane już DataWatchery ja tutaj dodałem swój (0x20) public void spawn(){ PacketPlayOutNamedEntitySpawn packet = new PacketPlayOutNamedEntitySpawn(); setValue(packet, "a", entityID); setValue(packet, "b", gameProfile.getId()); setValue(packet, "c", (int)MathHelper.floor(location.getX() * 32.0D)); setValue(packet, "d", (int)MathHelper.floor(location.getY() * 32.0D)); setValue(packet, "e", (int)MathHelper.floor(location.getZ() * 32.0D)); setValue(packet, "f", (byte) ((int) (0.0F))); setValue(packet, "g", (byte) ((int) (65.0F))); setValue(packet, "h", 0); DataWatcher w = new DataWatcher(null); w.a(6,(float)20); if(sneak) { w.a(0,(byte)0x02); } w.a(10,(byte)127); setValue(packet, "i", w); } Okej mamy to teraz zajmiemy się już samym pojawieniem gracza! Tworzymy nową metodę ja nazwę ją "addToTablist". Odpowiadać to będzie za pojawienie gracza. (musi być nie wiem jak go pojawić bez dodania to tablisty) Tutaj nie będę szczegółowo omawiać kod: public void addToTablist(){ PacketPlayOutPlayerInfo packet = new PacketPlayOutPlayerInfo(); PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData data = packet.new PlayerInfoData(gameProfile, 1, EnumGamemode.NOT_SET, CraftChatMessage.fromString(gameProfile.getName())[0]); @SuppressWarnings("unchecked") List<PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData> players = (List<PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData>) getValue(packet, "b"); players.add(data); setValue(packet, "a", PacketPlayOutPlayerInfo.EnumPlayerInfoAction.ADD_PLAYER); setValue(packet, "b", players); sendPacket(packet); } Tutaj usunięcie z tablisty. public void rmvFromTablist(){ PacketPlayOutPlayerInfo packet = new PacketPlayOutPlayerInfo(); PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData data = packet.new PlayerInfoData(gameProfile, 1, EnumGamemode.NOT_SET, CraftChatMessage.fromString(gameProfile.getName())[0]); @SuppressWarnings("unchecked") List<PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData> players = (List<PacketPlayOutPlayerInfo.PlayerInfoData>) getValue(packet, "b"); players.add(data); setValue(packet, "a", PacketPlayOutPlayerInfo.EnumPlayerInfoAction.REMOVE_PLAYER); setValue(packet, "b", players); sendPacket(packet); } A finalny kod wygląda tak: Dziękuje za przeczytanie! Tak wiem spóźniony i pewnie źle napisany kod ale nie jestem najlepszy a może komuś się przydać! Jak opracuje zwiększenie długości nicku do 48 znaków dam znać! Pisane przez KodziaK
  16. KodziaK

    Przedstawienie

    Więc tak jest to mój pierwszy blog jaki prowadzę w życiu. Więc mnie nie linczujcie. Ale postaram się aby był chodź lekko ciekawy . O mnie: Zacznijmy od tego, że tutaj jestem nazywany KodziaK (wcześniej K0dX) i jestem osobą ciekawą informatyki. Od nie dawna czyli ok. 5 miesięcy uczę się Javy oraz pisania dodatków do gry Minecraft. Posiadam Quad'a oraz Buggy, lubię sobie na nich pośmigać w wolnym czasie. Nie lubię rozmawiać na swój temat więc go zakończę. O blogu: Na blogu będę zamieszczał informacje o różnych sprawach związanych z sferą pluginów na tym forum oraz o moich projektach. Zamierzam też dawać tutaj moje porady odnośnie pisania. (jak coś źle napisze to mnie poprawcie ale nie bijcie) Jutro zamierzam wstawić mój pierwszy nie informacyjny post na bloga :). Będzie on na temat NPC czyli jak stworzyć własną postać w pluginie za pomącą packetów beż żadnych dodatków. Pozdrawiam cieplutko KodziaK
  17. A ja też bym chętnie spróbował. Mógłbym pisać o tym co się u mnie dzieje (w świecie internetowym oczywiście). Pisałbym też o tym co aktualnie robię czyli mogło będzie się coś pojawiać z pluginów które pisze. Zacznę może od pokazania mojej metody na respienie NPC bo miałem problem z znalezieniem sposobu na to a na napisanie poradnika jestem zbyt głupi :P. @Ewald
  18. KodziaK

    God Mode

    Skrypt słabo napisany można skrócić kilka / kilkanaście razy. Nie potrzebny komenda /god występuje min. w Essentials @Bielecki twój awatar opisuje wszystko XD
  19. 2/10 Zdjęcie twojej loszki
  20. KodziaK

    Piosenki

    Więc zabawa polega na tym aby powiedzieć czy: - Znasz piosenkę wyżej - Lubisz piosenkę wyżej I napisać swoją ulubioną piosenkę/jakiej jeszcze nie było To ja zacznę: YOUNG MULTI - Kim Ty Jesteś (prod. Vznare) [Nie obrażajcie podoba mi się ]
  21. on place: if block is glass named "&7>&aSciana Drewniana&7<": if player has 5 Wood: set event-block to wood:1 set the block above the event-block to fence send "&7>&cPomyślnie postawiono: &a&lSciana Drewniana&7<" remove 5 Wood from player else: send "&cNie posiadasz odpowiednich Blokow! cancel event Spróbuj to może zadziała
×
×
  • Dodaj nową pozycję...