Skocz do zawartości

pringles18

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pringles18

  • Tytuł
    Początkujący III

Ostatnie wizyty

290 wyświetleń profilu
  1. Siemka czy da radę stworzyć taką klasę, która ma listę i metodę i reaguje na event (w moim przypadku rozszerza thread) PSEUDOKOD: public class NpcReader extends Thread implements Listener { List<MyNpc> mynpcs = new ArrayList<>(); public void run() { i w tej metodzie tworzone są 3 obiekty mojej innej klasy i przypisywane do globalnej zmiennej mynpcs.add(obiekty klasy MyNpc) } i posiadam w niej także event @EventHandler public void PlayerJoin(PlayerJoinEvent e) { i chciałbym w tym evencie móc odczytywać własne obiekty z listy mynpcs które st
  2. pringles18

    Kolorki na chacie

    Nie wiem mi się wydaje że można bo np. kolor nazwy itemu możesz sobie wybrać customowy więc nie widze przeszkody aby można było na chacie jaka masz wersje skriptu i jakiego pluginu uzywasz do rang
  3. pringles18

    Kolorki na chacie

    przeciez to jest gradient a nie zwykle &a i sa to kolory niestandardowe
  4. pringles18

    Aliases

    command /depozyt: trigger: cancel event execute player command "schowek"
  5. nadal to samo po zmianie zmiennych [00:22:45 WARN]: [Skript] an entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {antylogout.lastplayer.%the name of the attacked entity%} will be lost when the server stops. (antylogout.sk, line 25: set {antylogout.lastplayer.%victim's name%} to attacker') [00:22:45 WARN]: [Skript] an entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {antylogout.lastplayer.%the name of the attacker%} will be lost when the server stops. (antylogout.sk, line 26: set {antylogout.lastplayer.%attacker's name%} to victim')
  6. kurde no z tym warunkiem nowym który mam if difference between {fight.cooldown::%victim%} and now is less than {antylogout.time}: może mieć to sens bo wcześniej próbowałem zrobić jakiś mini algorytm który by wykrywał czy może przerwać poprzednią pętle bo wiesz taka pętla w evencie on damage która trwa 30 sekund to nawet w praktyce mogłoby dać 60 nastackowanych pętli w jednym momencie przy tylko jednym pojedynku a co do tych zmiennych to nadal lipa chyba zostawiam tak jak jest bo nawet dziala tylko mam nadzieje ze nic sie nie wysypie przez to w specyficznych warunkach
  7. błąd się pokazuje po 30 sekundach czyli w momencie kiedy czas boss bara dobiega końca no miałem skrayfall na początku ale nie wpadłem nadal na pomysł jak usunąć bar po 30 sekundach bez używania eventu every x seconds dlatego wolałbym skwaze no chyba ze nie da rady tego naprawić próbowałem jeszcze zabezpieczyć w ten sposób if difference between {fight.cooldown::%victim%} and now is less than {antylogout.time}: waze create bar "&fAntyLogout &cNie mozesz jeszcze wyjsc z gry!" with 100 percents and color "WHITE" and style "SOLID" with id "antylogout.%attacker's uuid%"
  8. 1.16.3 paper spigot wersja: 2.5.3 skquery i skwaze No błąd mam taki Nie wiem czy jest to powiązane z tymi ostrzeżeniami ale chciałbym wyeliminować tą możliwość
  9. moment bo ja nie trybie na tyle skriptu wygląda to teraz tak zamieniłem oba na {antylogout::%victim%::lastplayer} ale nadal to samo
  10. poprawiłem nadal to samo spróbuje teraz to co napisał kofein może pomoże
  11. Siemka mam taki skrypt na antylogout i wyrzuca nawet nie tyle błąd co jakieś ostrzeżenie ale nie mam pojęcia jak je zlikwidować normalnie bym to zostawił tylko że sam skrypt generuje jakieś errory podczas działania więc dla pewności chcę pierw naprawić poprawność kodu zanim znajdę błąd logiczny a wyświetla taki komunikat Jakby ktoś pomógł to dzięki bo w internecie nie mogłem znaleźć 9 i 10 linijka to te:
  12. i co z tego ze nic sie nie swieci na czerwono jak po takim zabiegu masz pewnie 20 bledow w konsoli podczas wlaczania serwera
  13. pringles18

    plugin.yml

    Nw a ten plik nie powinien być w src a nie poza nw czy jest róznica ale moze pomoze
  14. Siemka dlaczego taki skripcik nie chce zadziałać on death of player: if attacker is a player: set {_amount} to 1 if player has permission "drop.vip": set {_amount} to 2 chance of 50%: give {_amount} apple to player apple can't be added to a player beacuse the former is neither an item type, an inventory nor an experience point
  15. Czyli nie ma opcji pobrać przedmiotu z ręki gracza tylko trzeba wszystko przepisywać??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...