Skocz do zawartości

Axiorek

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Axiorek

  1. command /bladrozwiazany [<text>]: trigger: loop {bledy::*}: loop loop-index: remove %arg 1% from {bledy:**} Nie wiem co jest nie tak, proszę o poprawienie chodzi o to że chcę żeby usunięto arg 1 [który ma być jako indeks "itemu" z listy]
  2. daj na koncu tylko and, reszta w przecinkach np: "twojlore", "twojlore", "twojlore" and "twoj lore"
  3. Axiorek

    Loop loop-index

    command /bladrozwiazany [<text>]: trigger: loop {bledy::*}: loop loop-index: remove %arg 1% from {bledy:**} ogólnie to chce zrobić żeby usunąć loop-index podany w arg [<text>] ale coś nie kumam, mógłby ktoś poprawić?
  4. Tak jak w tytule, jak usunąć wszystko z listy (w tym przypadku {bledy::*})?
  5. Witam, poszukuję budowniczych na serwer RealLife, styl nowoczesny. Jeżeli dodasz jakieś zdjęcia budowli masz większe szanse (lecz nie jest to wymagane). Rekrutacja wygląda tak: ➊ Piszesz w komentarzu pod wątkiem że podejmujesz się. ➋ Wbijasz na serwer, omawiamy co i jak. ➌ Budujesz budowlę rekrutacyjną (podany przeze mnie lub przez innego administratora temat). ➍ Wyniki.
  6. Witam, piszę skrypt na status serwera, ale mogę wykonać w KONSOLI tylko "/on", "/off" tylko jako gracz (jak to naprawić) FRAGMENT "OFF": command /off [<text>]: trigger: if player has permission "server.off": if {server.status} is "off": send "&cSerwer jest już zamknięty!" else: if arg 1 is not set: set {server.status} to "off" set {server.powod} to "%arg 1%" loop all players: kick loop-player due to "&c&lSerwer jest zamknięty!" else: set {server.status} to "off" set {server.powod} to "%arg 1%" loop all players: kick loop-player due to "&c&lSerwer jest zamknięty!%nl%&c&lPowód: %{server.powod}%"
  7. Axiorek

    SkriptJam #2

    zgłaszam się
  8. command /kit [<text>]: trigger: if arg 1 is not set: send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz" if arg 1 is not "gracz": send "&2&l[KIT] &aDostępne kity: gracz" if arg 1 is "gracz": if {kit.%player%.gracz} is 0: if player has permission "kit.gracz": send "&2&l[KIT] &aOtrzymałeś kit gracza!" give 1 stone sword to player give 1 stone pickaxe to player give 1 stone axe to player wait 1 second set {kit.%player%.gracz} to 1 else: send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie masz permisji, aby odebrać kit gracza!" if {kit.%player%.gracz} is 1: send "&4&l[KIT] &cBłąd, odebrałeś już kit gracza!" if {kit.%player%.gracz} is "blocked": send "&4&l[KIT] &cBłąd, nie możesz odebrać kitu, ponieważ jest on dla ciebie zablokowany!" Witam, chciałbym aby po odebraniu kitu nie wyskakiwało "[KIT] Błąd, odebrałeś już kit gracza", tylko nie wiem jak to napisać. Próbowałem dać w else: zmienną, lecz to nie zadziałało. (dałem tylko fragment kodu który ma być poprawiony)
  9. Napisz na nowo skrypt, jest on calkowicie zle zrobiony.
  10. Dziękuję Również dziękuję
  11. mam skquery oraz wildskript
  12. tylko can't understand this condition/effect
  13. Wiem w jednym zapomniałem trigger, ale jeszcze 19 błędów
  14. sorki, nie patrzałem na wątek bo patrzałem tylko na poradniki dot. skryptów. Już nie szukam i tak budowniczych więc mozna zamknac
  15. options: ironore = 10% goldore = 7.5% diamond = 4% emerald = 1.5% on mine of stone: chance of {@ironore}: give 1 iron ore to the player chance of {@goldore}: give 1 gold ore to the player chance of {@diamond}: give 1 diamond to the player chance of {@emerald}: give 1 emerald to the player command /drop: wait 1 tick open chest with 1 rows named "&aDROP" to player wait 1 tick format slot 0 of player with 1 of black_stained_glass_pane named "&0" to to be unstealable format slot 1 of player with 1 of diamond "&bDIAMENT - {@diamond}" to to be unstealable format slot 2 of player with 1 of black_stained_glass_pane named "&0" to to be unstealable format slot 3 of player with 1 of gold_ore named "&aSZMARAGD - {$emerald}" to to be unstealable format slot 4 of player with 1 of black_stained_glass_pane named "&0" to to be unstealable format slot 5 of player with 1 of diamond "&eRUDA ZŁOTA - {@goldore}" to to be unstealable format slot 6 of player with 1 of black_stained_glass_pane named "&0" to to be unstealable format slot 7 of player with 1 of gold_ore named "&fRUDA ŻELAZA - {$ironore}" to to be unstealable format slot 8 of player with 1 of black_stained_glass_pane named "&0" to to be unstealable Gdzie popełniłem błąd wyskoczyło 21 błędów i nie wiem o co chodzi, z błędów nic nie wynika bo są tylko linie w których jest błąd bez opisu.
  16. Witam, szukam 5 budowniczych co serwera SkyBlock, jeśli chcesz nim zostać wstaw w komentarzu twoje budowle (możesz również wrzucić na imgura, zapodaj, itd. i dać link). Z pośród wszystkich kandydatów (chyba że się zgłosi mniej niż W/W 5 osób) wybiorę 5 + parę innych osób na rekrutację. Rekrutacja będzie miała 2+1(wyniki) części: 1. Rekrutacja głosowa na Discord: *opowiesz coś o sobie *powiesz ile masz lat (wiek nie gra roli, po prostu wolimy wiedzieć ile kto ma lat) *ocenisz swoje umiejętności budowania 2. Rekrutacja główna: *zbudujesz budowlę, podaną przez administrację do terminu wyznaczonego również przez administrację. Jeśli się nie wyrobisz możesz poprosić o więcej czasu 3. Wyniki *ocenimy każdą budowlę w procentach, będziemy brać pod uwagę: czas, udekorowanie, ogółem budowlę Powodzenia! Jeśli zostaniesz przyjęty wyślę ci prywatną wiadomość - informacja, link do Discorda, Adres IP serwera Minecraft. WAŻNE! Serwer prawdopodobnie będzie na wersję premium więc fajnie by było jakbyście te premium mieli.
  17. Witam mam jakiś problem ale znowu nie wiem jaki xD variables: {kod.%player%.wykorzystanie} = false {kod.ogolny} = swieta command /kod [<text>]: trigger: if arg 1 is "0": send "&8[&cO&fK&cA&fZ&cJ&fE&8] &4Taki kod nie istnieje!" if arg 1 is set: if arg 1 is {kod.ogolny}: if {kod.%player%.wykorzystanie} = "false": send "&8[&cO&fK&cA&fZ&cJ&fE&8] &bProszę poczekać 5-10 sekund, gdyż musimy zweryfikować twoją tożsamość!" wait 5 seconds send "&8[&cO&fK&cA&fZ&cJ&fE&8] &aZaakceptowano :)" give 64 emerald to player set {kod.%player%.wykorzystanie} to "true" else: send "&8[&cO&fK&cA&fZ&cJ&fE&8] &bProszę poczekać 5-10 sekund, gdyż musimy zweryfikować twoją tożsamość!" wait 5 seconds send "&8[&cO&fK&cA&fZ&cJ&fE&8] &4Odrzucono :( (wykorzystałeś ten kod już wcześniej)" else: send "&8[&cO&fK&cA&fZ&cJ&fE&8] &4Taki kod nie istnieje!" else: send "&8[&cO&fK&cA&fZ&cJ&fE&8] &4Taki kod nie istnieje!"
  18. kiedyś działało bc EDIT: działa dzięki :))) Do zamknięcia
  19. Witam mam jakiś błąd w skrypcie ale nwm jaki: command /cc: trigger: loop 256 times: bc "" testowane na 1.14.4 i nie działa pomóżcie
  20. Axiorek

    Zakończenie wakacji

    kończymy wakacje
  21. Axiorek

    Co tu nie dziala?

    Tak jak kolega wyżej musi być trigger: Czyli powinno być: "trigger:"
  22. Elo Ni Na Stanowisku Moderatora Pozdr00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...