Skocz do zawartości

MaTrIS

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MaTrIS

  • Urodziny 3 lipca

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick w MC
    Lilxik

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MaTrIS

Użytkownik I

Użytkownik I (5/13)

1

Reputacja

  1. czm ten skrypt nie działa mi na 1.16.5? ( Mam parę dodatkowych pluginów do skript )
  2. Da się zrobić skrypt na regeneracje bloków? po tym jak wybuchnie tnt? żeby zapisało wszystkie bloki i w danym czasie (jaki ma się kupiony/ulepszony) w sklepie pod zmienną {_reg.czas:::%player%} w tym czasie się odbudują wszystkie bloki. (Domyślny czas 30 sek)
  3. chodzi o przedmiot dodany do txt serverowego... CustomModelData jakby co, mam plugin NbtAPI
  4. Otóż jak w temacie, da się zapisać dany przedmiot w gui, gdy np. po wpisaniu komendy /requi otwiera gui, do którego można włożyć jakiś przedmiot z customową texturą, da się coś takiego?? albo inna możliwość zapisu przedmiotu z customowym txt...? command /requi: trigger: loop 9 times: wait 1 second close player's inventory open chest with 3 rows named "&7Ustaw czas" to player set player's current inventory's slot loop-number -1 to gray glass pane named "&7" wait 1 tick #Dalszy kod dot. mojego pyt.
  5. wiem, ale też warto mieć czasami gotowiec, żeby dowiedzieć się jak wygląda taki prawidłowy kod, + co jaka linijka/kod daje
  6. on rightclick or leftclick: if event-block is crafting: if player don't have permission "uprawnienia": cancel event
  7. MaTrIS

    Pytanie - FUNKCJE

    ok, temat może być już do zamknięcia, @xNightPower_ jakby co to napisze ci na pw jak coś bd chciał
  8. MaTrIS

    Pytanie - FUNKCJE

    a nie zauważyłem, w sn? czyli zamiast, np: set {_mnt} to "12" to: set {_mnt} to 12 ?
  9. MaTrIS

    Pytanie - FUNKCJE

    coś takiego? @Kormic command /.nagroda [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is set: if arg 2 is set: if arg 2 is "monety": set {_cm} to true if arg 1 is "kill" and if {_cm} is true: add {_waluta::monety:::%{_p}%} to "%{_kill.monety}%*%{_mnoznik:::monety:::%{_p}%}%" send "" send " &7Zle uzupelniles dane," send " &1Poprawne uzycie&8:" send " &7/.nagroda ( kill/wygrana ) ( monety/exp )" send "" send "" send " &7Zle uzupelniles dane," send " &1Poprawne uzycie&8:" send " &7/.nagroda ( kill/wygrana ) ( monety/exp )" send ""
  10. MaTrIS

    Pytanie - FUNKCJE

    ale jak w skrypcie ?? podaj jakąś przykładową komendę
  11. MaTrIS

    Pytanie - FUNKCJE

    ok, a jak tego używać w skript...?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...