Skocz do zawartości

Misio12320

Użytkownik
  • Zawartość

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Misio12320

  1. 0 błedów. Usuwa mi blok inny niż ten który jest pode mną jeżeli spadnę lub jestem na krawędzi. Help
  2. Żadnych błędów. Entity nadal może się poruszać. A jak zrobić to na gracza? Entity są na testy. gracz jest na bycie ofiarą tej umiejętności... Edit: Powinien być również cooldown na to 14 sekund. po upgrade ma być -1 sekunda, bądz coś podobnego
  3. Witam. Poprawi ktoś ten kod? Powinno być tak jak na filmiku v. Należy również usunąć ten blok barrier oraz stone. Powinno działać tylko na graczy. command z: trigger: give wood sword named "Ultimate of King Arthur" to player on rightclick: player is holding wooden sword named "Ultimate of King Arthur": push player forward with speed 1.2 if target is entity: push player upwards with speed 1.2 push entity upwards with speed 1.2 wait 1 real second set {entity.King} to entity set {entity.King} to true set {loc.King} to location of entity set block under {entity.King} to stone teleport player 1.5 meters horizontally forward {loc.King} set block below {loc.King} to stone set block below player to stone set {jump.KingArthur} to true wait 1 real seconds strike lightning effect at {entity.King}'s head wait 1 real seconds strike lightning effect at {entity.King}'s head wait 1 real seconds delete block below player delete block below {jump.KingArthur} set the player's walk speed to 0.2 set {jump.KingArthur} to false on any move: if {jump.KingArthur} is true: cancel event on player jump: if {jump.KingArthur} is true: cancel event on death: event-entity is {entity.%player%}: delete block below {entity.%player%} https://m.youtube.com/watch?v=C72lHSVGNIs obaj gracze powinni być odsunięci o 1 blok i coś miało by się wykonać w zamian tych wygibasow mieczem np. Lightning lub coś podobnego... Edit: Poprawiam kod. Trochę zmieniłem. Powinno jedynie freezować gracza oraz tę ofiarę nikogo wiecej... Jeżeli jest taka opcja to niech obaj gracze patrzą się na siebie.
  4. command z: trigger: give wood sword named "Ultimate of King Arthur" to player on rightclick: player is holding wooden sword named "Ultimate of King Arthur": push player forward with speed 1.2 set {event.%player%} to true if target is entity: push player upwards with speed 1.2 push entity upwards with speed 1.2 wait 1 real second set {event.%player%} to entity set block under {event.%player%} to barrier teleport player at {event.%player%}'s head set {event.%player%}'s walk speed to 0 set {event.%player%}'s fly speed to 0 set the player's walk speed to 0 set block below player to stone set block below {event.%player%} to stone wait 1 real seconds strike lightning effect at {event.%player%}'s head wait 1 real seconds strike lightning effect at {event.%player%}'s head wait 1 real seconds delete block below player delete block below {event.%player%} on any move: event-entity is zombie: cancel event Czyli jak to zapisać? Nie działa...
  5. Witam. Naprawi ktoś ten kod? Entity będzie gracz, który nie będzie mogł się poruszać podczas tej akcji. command z: trigger: give wood sword named "Ultimate of King Arthur" to player on rightclick: player is holding wooden sword named "Ultimate of King Arthur": push player forward with speed 1.2 if target is entity: push player upwards with speed 1.2 push entity upwards with speed 1.2 wait 1 real second set {entity.%player%} to entity set block under {entity.%player%} to barrier teleport player at {entity.%player%}'s head set {entity.%player%}'s walk speed to 0 set {entity.%player%}'s fly speed to 0 set the player's walk speed to 0 set block below player to stone set block below {entity.%player%} to stone wait 1 real seconds strike lightning effect at {entity.%player%}'s head wait 1 real seconds strike lightning effect at {entity.%player%}'s head wait 1 real seconds delete block below player delete block below {entity.%player%} powinno się coś podobnego stać. Problem jest w tym, że jeżeli stoję na krawędzi to blok się nie usuwa. entity pushuje mnie na ziemie albo ja te entity. edit: entity powinno być sfreezowane ja również. nie powinno spaść dopiero po wykonaniu akcji oboje powinniśmy .
  6. Hej. Napisze mi ktoś skrypt na to, by lecąc do target bloka będąc pushowanym z prędkoscią 1 i uderzając o entity, ma zabić gracza? Z góry dzięki.
  7. 1. sobie już poradziłem teraz to 2...
  8. Hejka. Napisz mi ktoś kod na to, że jak ktoś zabije villagera to on zostaje dodany do listy w której jest zapisana lokalizacja, data, godzina i gracz który go zabił. Może być w GUI jeżeli będzie działać na skript 2.4pre-3. + jaki jest kod na zabicie target entity gdy gracz już uderzy entity tym pushem? Chodzi o to, że ma gracza podrzucić i ma zabić target block po uderzeniu w niego.
  9. Misio12320

    Kod na dalsze działanie

    to ma być effect z docs... np na uderzenie moba potrzeba permisji np "uderz.entity" i kod on damage entity: if player has permission "uderz.entity": continue - czyli ma tego entity uderzyć. albo np on place: if player have permission "place.block": continue. Chodzi mi o to, że ma wykonać dalszą czynność. Takie sprzeciwienie do "don't have" itd. on place: if player don't have permission "place.block": cancel event else: continue. chciałem sobie przetestować takie coś, ale nie działa... Myślałem nad przykładem, żeby połozyć się na łóżko podczas gdy entity są blisko więc dalem continue...
  10. Hej. napisze mi ktoś kod na dalsze działanie ? chodzi mi o to, że np on bed enter: if player have permission "wejdz.łozko": continue. Dzięki
  11. kofident :rak: :bankappa:

    1. Libter

      Libter

      Raczej praworządny obywatel naszego forum :ancap:

  12. aa aaaa a co kto ty. podróbka @Szifter ??? a ty to kto

  13. SOLIDARNOŚĆ. Aaaaa takiego :rak: za tego moderatora!! Takiego :rak: aaa. Xd

     

    1. Pokaż poprzednie komentarze  5 więcej
    2. Misio12320

      Misio12320

      W drugą stronę też działa... ? bo mi coś odpowiedziałeś wczesniej i usunąłeś komentarz a ja powiadomienia otrzymałem więc się pytam co napisałeś wczesniej. a tu jest 2 powiadomienie w którym zostało napisane to "Nie rozumiem, możesz wytłumaczyć?"

    3. Ixidi
    4. knugi

      knugi

      @Misio12320 W twoim drugim powiadomieniu napisałem to samo co w pierwszym. I chodziło o to, że nie rozumiem Twojego statusu na mój temat.

      Cytat

      SOLIDARNOŚĆ. Aaaaa takiego :rak: za tego moderatora!! Takiego :rak: aaa. Xd

      i na to odpowiedziałem 

      Cytat

      Nie rozumiem, możesz wytłumaczyć?

      Tylko, że usunąłem swą wypowiedź, a powiadomienie u Ciebie zostało. Więc możesz wytłumaczyć? xD 

  14. Elo xd. Napiszę mi ktoś skrypta, że podczas rośnięcia roslin w danym regionie mają pojawiać się particly takie same jak po mączce. skript 2.3.6 mc 1.13.2 Skrypt na mob - spawner. Napiszę mi ktoś skrypt na mob spawner działający w 100% dropiący MS z tym NBT które posiadał..
  15. Hej poprawi mi ktoś kod? https://code.skript.pl/xfux36D6 jest tylko taki błąd. an entity cannot be saved, i.e. the contents of the variable {e::%the player%} will be lost when the server stops. (kon.sk, line 4: set {e::%player%} to last spawned entity'). skrypt powinien przywołać konia który przylatuje z tyłu do gracza. Wysokość może być 20 bloków nad graczem oraz odległość konia od gracza 10 bloków. gracz ma być podrzucony lekko do góry, ma usiąść na dywanie a koń ma go poprowadzić do góry gdzieś 20 bloków i lecieć cały czas do target bloka gracza. jakby się dało zrobić 2 konie to poproszę 2. y nie może się zmieniać, ma być taki sam jak y na początku czyli podczas postoju gracza.. po danym czasie gdy się graczu skończą emeraldy ma gracza zrzucić i gracz ma lecieć do target bloka, koń ma odlecieć i zniknąć. jeżeli nie da się z ruszającym się dywanem to może gracz stać za koniem...
  16. Hej. Poprawi mi ktoś kod? Jak wrzucam do skrzynki książki z lore to automatycznie lore się usuwa, książki się duplikują i coś się buguje... https://code.skript.pl/R07yU7We
  17. Misio12320

    on join

    wildskript nie działa na 1.13. no tak mam 'skQuery'... przecież...
  18. Misio12320

    on join

    Can't understand this condition/effect: Display "&4Czerwony" on bossbar with 100 percent by 10 seconds for player (join.sk, line 2: Display "&4Czerwony" on bossbar with 100 percent by 10 seconds for player')
  19. Misio12320

    on join

    ale mi chodzi o bossbar z % i kolorkiem tego pod napisem... a to jest z 2k14
  20. @xAxee ale po co loop all players? Po co taki ten no własnie..
  21. Misio12320

    Kilka fixów.

    + skrypt na sounds czyli jak się wejdzie w region a o danej porze ma grać muzyka to ma tą muzykę załączyć graczowi w tej sekundzie w ktorej jest odtwarzana... a podczas odchodzenia od tego regionu ma się zmniejszać glośność... EDIT: Wytłumaczę czyściej... Chciałbym zrobić kościół w którym będzie odgrywana msza codziennie o godzinie 12:00. Gracz, który wejdzie PO 12:00 do kościoła xd ma słyszeć dźwięk w którym ta muzyka się zaczęła. Czyli nie od nowa tylko kontynuacja tej mszy która zaczęła się o 12:00. W danej sekundzie czy tam minucie zależy o której się wejdzie... Po powolnym opuszczaniu tego regionu ma być coraz ciszej... A na zewnątrz ma być uslyszalna przez głośniki dalsza część mszy... Xd. A żeby było ciszej to mógłby być blok dźwięku na środku kościoła którego z daleka ledwo co słychać, jeżeli by nie dało się inaczej...
    1. Vylence

      Vylence

      pusta wiadomość, napisz komentarz

    2. Misio12320

      Misio12320

      ? Jeżeli dobrze pamiętam to napisałem 'hejka. xd'. Xd (...) :P

×