Skocz do zawartości

Misio12320

Użytkownik
  • Zawartość

    178
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Misio12320

  1. Misio12320

    On drop and inventory full

    No prawie. On hopper pickup: If hopper's inventory can hold any item: #dalszy kod Event - SharpSk
  2. Nie działa, drzwi się nie otwierają. 0 błędów.
  3. Witam, pomoże ktoś z kodem? on rightclick: event-block is in region "drzwi": set {_data} to block data of clicked block if {_data} contain "open=false": play sound "block.iron_door.open" with volume 1.2 with pitch 1 at event-block toggle event-block Powinno otwierać dolne drzwi z tickiem 0 nie 1. Ponieważ jak klikam to otwiera się góra i po 1 ticku dół. Da się to jakoś naprawić?
  4. Komenda działa, lecz jak wpadam w region to nic się nie dzieje. Torów nie ma.
  5. Chciałbym to gdzieś zapisać w jakimś pliku, który by później te lokalizacje przywracał.
  6. Witam, gdzie mogę zapisać lokalizacje? command target <text>: trigger: if arg 1 is not set: send "Target must have name!" else: set {Target.%arg%} to location of player's target block send "%{Target.%arg%}%" to player Chciałbym by później playsound na tej lokalizacji działał..
  7. Też nie działa. Jakieś pomysły?? ponoć event-entity jak narazie nie działa..
  8. Witam. Napisze mi ktoś kod jeżeli gracz wydropi X to triggeruje się coś? + Poprosiłbym o: on rightclick on hopper: loop all items in clicked block: if clicked block does not have enough space for diamond: Chodzi, o to że jeżeli inventory jest full ma też coś wytrigerować
  9. Misio12320

    on break

    on explosion: event-block is in region "": cancel event Nic się nie dzieje. a jak jest on explosion - cancel event to działa, ale ender dragon też może niszczyć
  10. Misio12320

    on break

    Nic to nie daje, lub źle kod zapisuję. Proszę o pomoc
  11. Misio12320

    on break

    Witam. Poprosiłbym o skrypt na cancelowanie każdej eksplozji/zniszczenia przez creepera,withera,enderdragona. Spróbowałem napisać on break: event-entity is creeper: cancel event i nie działa.. Skript wersja 2.5-alpha1, Minecraft server 1.15.2
  12. Witam, pomoże ktoś hopperem? Nie powinno ciągle spamić tym loopem w else. variables: {_Cooldown} = 3 real seconds on hopper pickup: if event-item is diamond sword: set {_location} to "%event-location%" if {_location} contains "x: 376, y: 64, z: -767": loop all players in radius 3 of event-location: if loop-player is in region "dominik": metadata "NPC" of loop-player is not set send "Checking..." to loop-player execute console command "npc create Ojdziec --at 376.5,67,-769.8,world"#Type write: --type Villager before --location to spawn Villager! wait 1 tick execute console command "npc create Madka --at 374.5,67,-769.8,world"#Type write: --type Villager before --location to spawn Villager! wait 1 tick execute console command "npc sel Madka" wait 1 tick execute console command "npc look" wait 1 tick execute console command "npc sel Ojdziec" wait 1 tick execute console command "npc look" wait 4 real seconds strike lightning effect at location (374), (69), (-770) in world "world" strike lightning effect at location (376), (69), (-770) in world "world" execute console command "npc remove Madka" execute console command "npc remove Ojdziec" stop else: cancel event if difference between {_Cooldown} and now is smaller than 3 seconds: loop all players in radius 5 of event-location: metadata "NPC" of loop-player is not set send "This is not diamond, dominik will break you" to console spawn 2 zombies at loop-player's head stop set {_Cooldown} to now Edit: +Powinno wykryć gracza, który tam wrzuca by nie było że itemy same wpadają i triggerują.. + prosiłbym o cooldown na to wywołanie "if something between now is now:".
  13. Misio12320

    Random firework

    Mi chodziło tutaj o random.. Każda fajerwerka + random kolor ma wystrzelić 1 z nich 3 razy. Edit: czyli 3x full random firework
  14. Witam. Poprosiłbym o script na random firework. Dzięki Edit: Oraz poprosiłbym o kod na "drop something from event-entity's head" on right click on entity: set {ClickedEntity} to clicked entity broadcast "%{ClickedEntity}% XD" make {ClickedEntity} drop 1 stone from his head
  15. Tak, potrafię? Chciałem wypróbować na najnowszym i wysłałem błędy Edit: Jak po angielsku to zamień PPM i LPM na RMB oraz LMB jak chcesz
  16. Jak najbardziej . Wystarczy uruchomić najnowszą wersję i wolla: Nic się nie dzieje a itemki można po prostu wyciągać z inventory
  17. A coś bez addona SharpSK? Np on pickup itp? on pickup: event-block is hopper: drop event-item at location of event-block to mi nie działa...
  18. Witam. Napisze mi ktoś skrypt na wrzucenie monety do hoppera? Chodzi o to, gdy wrzucę diament do hoppera powinno przeskanować czy to jest przedmiot wymagany. Jeżeli to jest inny przedmiot to powinien go citizen wyrzucić.. 1.15.2, 2.5-alpha1
  19. Nie działa.. 0 błędów. Nic się nie dzieje.
  20. Witam, wyjasni mi ktoś jak dodać custom villagery? Chciałbym narysować własne bez usuwania starych.. Ktoś coś jakiś tutorial/filmik? 2. Jak zrobić skina ze zdjęcia, które ma 620x387 piksela, a w Minecraft skin wymaga 16x16px? Chciałbym bez stracenia jakości jakoś to zrobić, ale nie wiem jak .
  21. on enter region "wow": set {playervehicle} to player's vehicle push {playervehicle} upwards with speed 5.0 nie działa. Nawet i nie działa bez set command ez: trigger: push player's vehicle upwards with speed 5.0 działa.
  22. Witam, napisze mi ktoś kod na podrzucenie minecarta z graczem? Chodzi o podrzucenie minecarta z graczem. Reszta w kodzie | V on enter region "wow": if player's vehicle is a minecart: delete player's vehicle spawn a minecart under player set {e::%player%} to last spawned entity make player ride {E::%player%} wait 20 ticks push {E::%player%} 50 blocks up push player upwards with speed 5.0
  23. Witam, pomoże ktoś z rename? Poprosiłbym o command c: trigger: set {_name::*} to all the files from directory "Gods/" loop {_name::*}: set {_t::*} to "%loop-value%" set {_t::1} to name of file "%{_t::*}%" wait 1 real second send {_t::*} in lower case replace every "_" in {_t::*} with "." # REPLACE nazwy pliku, który będzie wklejony do sounds.json. set line {Line1} of file "sounds/sounds.json" to " ""custom.%{_t::*}%"": {" in lower case set line {Line2} of file "sounds/sounds.json" to " ""sounds"": [" set line {Line3} of file "sounds/sounds.json" to " ""custom/%{_t::*}%""" in lower case set line {Line4} of file "sounds/sounds.json" to " ]" set line {Line5} of file "sounds/sounds.json" to " }," add 5 to {Line1}, {Line2}, {Line3}, {Line4} and {Line5} rename file {_t::*} to Mała Litera I zamiana kropki na podłogę
  24. Pdw

    1. knugi

      knugi

      Nie obrażaj od raków i ich nie dawaj, jeżeli to jest zbędne.

      A że Tobie nie dałem odp to znaczy, że nie odpisałem na Twoją odpowiedź w zleceniach inaczej ona by tam widniała.

      Jeżeli chcesz mieć konkretnie ode mnie odpowiedź wystarczy napisać na PW.

    2. Misio12320

      Misio12320

      To był żart takiej "skruchy", że nikt mi kodu nie chce napisać 😂. Żartowałem z tym help kodu.. Już nwzn 

    3. Sewer

      Sewer

      no faktycznie smieszne 

  25. Wysyła z folderem. jak mozesz to weź to zrób tak, by replace też działał.. I tak jak pisałem "Set {_t::1} to first file of {_t}".. wrr
×