Skocz do zawartości

Jabu2

Użytkownik
  • Ilość zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jabu2

Świeżak

Świeżak (1/13)

0

Reputacja

  1. Dobry wieczór, chce zrobić skrypt na sojusz, cały skrypt ma polegać na tym: - Gracz1 stuka ( ͡° ͜ʖ ͡°) prawym przyciskiem myszy gracza2 posiadając przy tym miecz przez co zaprasza tego gracza2 do sojuszu - Gracz2 żeby zaakceptować musi klepnąć mieczykiem gracza1, jak chce ignorować to ignoruje i nic nie robi - Jeśli gracze pomyślnie dodali sie do sojuszu, nie mogą sie bić Tutaj jest taki starterowy zapis skryptu on right click on player: player's tool is sword: send "&cZaprosiłes gracza &6%clicked player% &cdo sojuszu" to player send "&cZostałeś zaproszony do sojuszu przez gracza &6%player% &cdo sojuszu" to clicked player on damage: if {sojusz.%attacker%.%victim%} is 1: cancel event Na discordowym serwerze Skript doszły mnie słuchy że tutaj muszą zadziać się zmienne, niezbyt kumam jak tu to wszystko zainicjować, bardzo proszę o pomoc i wytłumaczenie jak to powinno wyglądać. Pozdrawiam, Jabu2
  2. Jabu2

    Skrypt na banhammer

    Wszystko bardzo ładnie śmiga z wyjątkiem linijki z loop blocks in radius i tam dalej... Prawdopodobnie jest to spowodowane złą wersją skQuery/WildSkript? Czy dobrze myślę? Jest do tego wymagany któryś z wymienionych pluginów? Btw czy mógłbym prosić o wyjaśnienie błędów popełnionych przeze mnie? Będę bardzo wdzięczny
  3. Jabu2

    Skrypt na banhammer

    Jasne, dzięki za pomoc
  4. Jabu2

    Skrypt na banhammer

    Dalej nie działa tak jak trzeba, fireballe lecą z każdego przedmiotu Co do działu przepraszam, mój błąd, jeśli jakiś moderator widzi tą wiadomość prosiłbym o przeniesienie
  5. Witam wszystkich bardzo serdecznie, robię skrypt na banhammer i póki co wygląda tak command /banhammer: trigger: give player 1 axe of sharpness 3 named "&5&lBanhammer" on pick up: broadcast "&4Gestapo coming" if event-item is any axe: loop blocks in radius 3 around player: play mob spawner flames at loop-block to player on damage: if attacker's tool is axe named "&5&lBanhammer": victim is a player strike lightning at the victim execute attacker command "ban %victim% zostales zbanowany" on rightclick: if tool of player is axe named "&5&lBanhammer": shoot a fireball from the player Niestety loop play mob spawner flames wywala błędy, ponad to gdy klikam jakimkolwiek innym itemkiem to też strzelam fireballami a to ma działać tylko na banhammerze, chciałbym również się dopytać o kwestie bezpieczeństwa, chciałbym żeby to działało tylko osobą z permisją, mam wrażenie że każdy kto sobie zmieni nazwe siekierki na &5&lBanhammer będzie mógł banować każdego na serwerze Wersja mojego serwera, Skripta oraz SkQuery jest na 1.7.2 Prosiłbym też bardzo o naprawienie błędów i wytłumaczenie o co biega, z góry bardzo dziękuje
  6. Jabu2

    Skrypt na fireballe

    A zmieniło się coś w składni? w jaki sposób działają te tabulatory? Bo nie będę ukrywał że troszkę jest to wnerwiające że muszę mieć odpowiednią ilość tabulatorów żeby skrypt działał O dzięki wielkie, a w jaki sposób mógłbym usunąć ogień po fireballach? Żeby ogień po wystrzelonym fireballu się usuwał
  7. Siemka jestem totalnym amatorem skript'a, zrobiłem sobie skrypt na fireballe, chciałbym żeby po zrzuceniu fireball'a gasił się ogień, prosiłbym o pomoc w naprawieniu zdarzenia on pick up of axe command /fireballaxe: trigger: give player 1 axe of sharpness 3 named "&5&Fireballaxe" on pick up of axe: loop blocks in radius 3 around player: play mob spawner flames at loop-block to player on rightclick: if tool of player is axe named "&5&lFireballaxe": shoot a fireball from the player Wersja mojego serwera, Skripta oraz SkQuery jest na 1.7.2 Przy okazji czym różni się ten Skript z GitHuba od tego oryginalnego? Rozumiem że SkQuery dodaje dodatkowe eventy efekty itp?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...