Skocz do zawartości

XxPostalekxX

Użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O XxPostalekxX

  • Tytuł
    Początkujący I

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No dobra dzięki dam repa Do zamknięcia.
  2. No dobra coś pokminie, a wiesz może na jakiej zasadzie można by było zrobić średnie obrażenia ?
  3. A mógłbyś mi jakoś to pokazać czy coś? Bo nie wiem jak to zrobić
  4. Witam. Mam problem mianowicie zrobiłem zmienne do mieczy w lore, aby były np. Silne na potwory 10%, a na ludzi -20% i nie wiem jak użyć tego w on damage by zadawały faktyczny dmg taki jak dodaje lore. Chodzi o to, że gdy do broni zostanie wylosowany % np. 50% na potwory i -100% na ludzi to wtedy by było tak jak pisze tam w kodzie na dole, a gdy by był np. 37% na potwory i -74% na ludzi to do tego skrypt samemu by dodawał dmg. Da się to jakoś zrobić? command /test: permission: admin.ostrze trigger: set {_spp} to a random integer between 1 and 100 set {_spl} to a random integer between -1 and -100 add 1 of diamond hoe of sharpness 40 named "&8Tajemniczy test" with lore "&4Silny przeciwko potworom &6%{_spp}%%%||&4Silny przeciwko ludziom &6-%({_spp}*2)%%%" to player's inventory send "&c* &7Otrzymales Tajemniczy test do ekwipunku!" send "Losowa liczba pomiedzy : %random integer between 1 and 100%" on damage: if attacker is a player: if attacker's tool is diamond hoe of sharpness 40 named "&8Tajemniczy test" with lore "&a%{_spp}%%% Silny przeciwko potworom||&c-%({_spp}*2)%%%Silny przeciwko ludziom": if victim is not a player: set {_damage} to damage set damage to ({_damage}*1.5) else: set {_damage} to damage set damage to ({_damage}*0)
  5. Niestety nie działa ;/ Teraz jak ulepszam miecz to faktycznie ulepsza każdy miecz od nowa tylko, że teraz tylko do sharpa 5 max się ulepsza w sensie raz można ulepszyć i tyle.?
  6. Witam. Mam problem z kowalem. Chodzi o to, że gdy ulepszam miecz to go ulepszy na tego sharpa 5, ale jak drugi chce ulepszyć to od razu ulepsza na sharpa 10. Chciałbym żeby tak jakby 1 item miał 1 zmienną czy coś, żeby te enchanty nie były wspólne. Da się coś z tym zrobić? Z góry dzięki.
  7. Witam, potrzebuje trzech skryptów na serwer RPG. Jest to dość duże zlecenie. 1. Akcesoria tzn. jeżeli ktoś wpisze /akcesoria to otwiera mu się GUI, w którym mogą być akcesoria typu kolczyki itp oraz gdy mamy w ręce dane akcesoria klikamy prawym i wtedy zakładamy je. 2.Coś do punktu 1 mianowicie skrypt który jeżeli założymy akcesoria to daję nam dodatkowy damage, obrażenia krytyczne, obronę, blok ciosów oraz silny przeciwko graczom. 3. Trzecim jest skrypt na umiejętności czyli np pod komendą /umiejętności odpala nam się GUI, w którym możemy rozdać punkty (Chciałbym żeby za lvl dostawało się np 1 pkt) np. w siłę, krytyka, obronę. Z góry dziękuje
  8. Witam, mam problem z skryptem na targi. Mianowicie, po zakupie przedmiotu gracz, który wystawił nie dostaje pieniędzy, a osobie, która kupiła odejmuje cenę tego przedmiotu + jakieś 30$.Czy mógł by ktoś mi to naprawić ? Tutaj link do kodu:https://code.skript.pl/afgSbYpz/
  9. Witam, mam problem z skryptem na targi. Mianowicie, po zakupie przedmiotu gracz, który wystawił nie dostaje pieniędzy, a osobie, która kupiła odejmuje cenę tego przedmiotu + jakieś 30$. Czy mógł by ktoś mi to naprawić ? Tutaj link do kodu: https://code.skript.pl/afgSbYpz/
  10. XxPostalekxX

    Skript do serwera RPG

    Oo a jednak się znalazł jakiś dobry człowiek
  11. XxPostalekxX

    Skript do serwera RPG

    @MrLucyferek Dzięki za info. No nic ja od kilku dni szukałem i też nic nie mogłem znaleźć. Ale może akurat ktoś jeszcze napisze
  12. Witam, potrzebuje trzech skryptów na serwer RPG. Jest to dość duże zlecenie. 1. Akcesoria tzn. jeżeli ktoś wpisze /akcesoria to otwiera mu się GUI, w którym mogą być akcesoria typu kolczyki itp oraz gdy mamy w ręce dane akcesoria klikamy prawym i wtedy zakładamy je. 2.Coś do punktu 1 mianowicie skrypt który jeżeli założymy akcesoria to daję nam dodatkowy damage, obrażenia krytyczne, obronę, blok ciosów oraz silny przeciwko graczom. 3. Trzecim jest skrypt na umiejętności czyli np pod komendą /umiejętności odpala nam się GUI, w którym możemy rozdać punkty (Chciałbym żeby za lvl dostawało się np 1 pkt) np. w siłę, krytyka, obronę. Z góry dziękuje
×