
Arioner
Użytkownik-
Ilość zawartości
76 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Treść opublikowana przez Arioner
-
Skript version 2.2-dev31c [17:59:21 INFO]: Customize Minecraft's mechanics with simple scripts written in plain English sentences. [17:59:21 INFO]: Website: https://bensku.github.io/Skript [17:59:21 INFO]: Authors: Njol, Mirreski, bensku, TheBentoBox, tim740, Tuke-Nuke, TheLimeGlass, xXAndrew28Xx, Sashie, RoyCurtis, nfell2009, Syst3ms and Snow-Pyon [17:59:21 INFO]: WildSkript version 1.7 [17:59:21 INFO]: Website: http://www.dzikoysk.net/ [17:59:21 INFO]: Author: Dzikoysk [17:59:21 INFO]: SkStuff version 1.6.4.1 [17:59:21 INFO]: A Skript addon which adds extra functionalities such as NBT and extended WorldEdit support. [17:59:21 INFO]: Author: TheBukor [17:59:21 INFO]: Skellett version 1.9.6b [17:59:21 INFO]: The addon with the beast name [17:59:21 INFO]: Website: https://forums.skunity.com/resources/skellett-the-addon-with-a-beast-name.24/ [17:59:21 INFO]: Author: LimeGlass [17:59:21 INFO]: skUtilities version 0.9.2 [17:59:21 INFO]: An addon for skript that adds conversions, utilities, files and much more. [17:59:21 INFO]: Website: https://tim740.github.io/ [17:59:21 INFO]: Author: tim740 [17:59:21 INFO]: SkQuery version 3.6.2-Lime [17:59:21 INFO]: Authors: w00tmast3r and LimeGlass [17:59:21 INFO]: skript-mirror version 0.9.0 [17:59:21 INFO]: TuSKe version 1.8.2 [17:59:21 INFO]: A Skript Addon which has some managers, such as custom enchantments, recipes and GUI inventory, and some general stuffs. [17:59:21 INFO]: Website: github.com/Tuke-Nuke/TuSKe [17:59:21 INFO]: Author: Tuke_Nuke kngi niestety z twoim kkits mm ten sam problem
-
Nawet byle jaki napis nie działa Więc to nie jest problem emotki
-
Bez lore działa tylko zależy mi właśnie na nim
-
Niestety nadal nic to nie pomogło ':D!"' is not a valid item data (t.sk, line 4: set player's current inventory's slot 0 to 1 diamond named "Diament" with lore "&c╗ &7No dawaj nie zbugujesz mnie :D!"') Problem tkwi w lore
-
Witam mam problem z takim błędem: ':1 named "&6Nazwijcie to jak chcecie" with lore "&c╗ &7No dawaj nie zbugujesz mnie :D!"' is not a valid item data (t.sk, line 4: set player's current inventory's slot 0 to with 1 diamond:1 named "&6Nazwijcie to jak chcecie" with lore "&c╗ &7No dawaj nie zbugujesz mnie :D!"') Kod: command /test: trigger: open chest with 1 row named "&6Nasze inventory !" to player set player's current inventory's slot 0 to with 1 diamond:1 named "&6Nazwijcie to jak chcecie" with lore "&c» &7No dawaj nie zbugujesz mnie :D!" to również nie działa command /test: trigger: open chest with 1 row named "&6Nasze inventory !" to player set player's current inventory's slot 0 to 1 diamond named "&6Nazwijcie to jak chcecie" with lore "&c» &7No dawaj nie zbugujesz mnie :D!" ten sam błąd pluginy: Wildskript, SkStuff, Skellet, SkUtilites, SkQuery, Tuske, skript-mirror Wersja 1.12
-
Witam. Mam problem nie pamiętam jak się wyodrębniało tekst. Chodzi o to jak wyczytać tylko to co jest po | a co przed. Przykład 112|123 i jak zrobić aby wyczytało mi tylko 112 a później 123 ważne żeby to było osobne bo muszę przypisać to do zmiennej.
-
Po prostu chodzi o to że poza granice regionu nie wylewa się woda, lava.
-
Witam mam problem z zablokowaniem wylewania lavy oraz wody z regionów. Dodatek który dodaje regiony to WildSkript.
-
Za to mi zaledwie 2 godzinki. I jak narazie jestem zadowolony więc polecam:)
-
Panie Styl Nowoczesny/Średniowieczny
-
@up Ani szacunku do kobiet ani do administracji... Z miejsca powinien zostać za to surowo ukarany. @Topic Powinno działać. If player cannot build at location of loop-blocks:
-
Przynajmniej @Nya nie boi sie podac swojego wieku. I odnos sie do kobiety jak do kobiety a nie jak do psa. @Topic Jakich addonów używasz?
-
@up To nie działa już kiedyś z tym miałem problem i Norbi i działa tylko to co dałem @2up
-
zrób on break of stone: set {_drop-exp} to single value "config.drop.exp" get of "plugins/Drop/config.yml" set {_drop-exp} to {_drop-exp} parsed as number loop {_drop-exp} times: give 1 xp to the player
-
Nie działający kod który ma sprawdzać czy w zmiennej jest dany tekst.
Arioner odpowiedział(a) na boleknowak pytanie w Pytania i problemy
Napisz proszę jak go tworzysz lub dodajesz do zmiennej:) Ten kod mi działa. command /game [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "create": add arg 2 to {craft::games::*} send "Dodales gre %arg 2%" stop if arg 1 is "game": loop {craft::games::*}: if loop-value is arg 2: execute player command "%arg 2% join" send "x" stop send "&cNie masz tej gry!" stop -
@up Nie podałem całości ale jest wymagany też tag. Więc miałem rację a że jestem na telefonie to nie dałem linku...
-
@up Chyba coś Ci się pomyliło bo to jest tag do konkursu na poradnik... Czytanie nie jest trudne. @Topic Poproś Moderatora aby dodał Ci tag [Konkurs].
-
Nie mogę gdyż to polega na tym że tworzę stronę za pomocą websk i chce z niej pobrać dane jakie się znajdują ;/
-
Witam. Mam problem gdyż nie pobiera mi z strony która ma kod: <html><head><meta charset="utf-8"><style type="text/css"></style></head><body><pre style="word-wrap: break-word; white-space: pre-wrap;">Gracz: Arioner Group: </pre></body></html>i pobiera mi <none>. Kod którym pobieram: set {_result} to text from "http://localhost:8080/information/%{_player}%"
-
A czegoś Ci brakuje w tym Tutorialu?
-
Napisałem że nie jestem pewien...