Mam taki(no tutaj wam dałem wersję bardzo uproszczoną, pozbywając się nieistotnych dla was fragmentów) kod:
on join: set {_jest} to false loop {gracze.save::*}: if player is loop-value: set {_jest} to true if {_jest} is false: add player to {gracze.save::*}
Podczas debugu zauważyłem, że:
Zmienna {_jest} ustawia się na false(czyli prawdiłowo), potem wykonuje się pętla, ALE porównanie czy gracz to loopowana wartość pętli już nie działa prawidłowo. Za każdym razem wartość pętli to co innego niż gracz, więc cały czas dodaje np. mnie.
Chciałem sprowadzić gracz do textu używając parsed as text, ale nie działało, potem z loop-value patrzyłem czy zadziała z parsed as player i też nic :(
Macie jakieś pomysły?
Problem juz rozwiązałem w ten sposób:
on join: set {_jest.%player%} to false loop {gracze.nicki.save::*}: if player's name is loop-value: set {_jest.%player%} to true if {_jest.%player%} is false: add player's name to {gracze.nicki.save::*} add player to {gracze.save::*}
Ale niezbyt mnie to zadowala, bo będę musiał potem kombinowac jeszcze przy przywracaniu danych z backupu, by przywróciło nie tylko do {gracze.save: :*} , ale też do {gracze.nicki.save: :*}. Oczywiście mogę to zrobić, ale mi jednak zależy na prostocie, więc nadal czekam na zgrabne rozwiązanie.
Pytanie
Slupik98 173
Mam taki(no tutaj wam dałem wersję bardzo uproszczoną, pozbywając się nieistotnych dla was fragmentów) kod:
Podczas debugu zauważyłem, że:
Zmienna {_jest} ustawia się na false(czyli prawdiłowo), potem wykonuje się pętla, ALE porównanie czy gracz to loopowana wartość pętli już nie działa prawidłowo. Za każdym razem wartość pętli to co innego niż gracz, więc cały czas dodaje np. mnie.
Chciałem sprowadzić gracz do textu używając parsed as text, ale nie działało, potem z loop-value patrzyłem czy zadziała z parsed as player i też nic :(
Macie jakieś pomysły?
Problem juz rozwiązałem w ten sposób:
Ale niezbyt mnie to zadowala, bo będę musiał potem kombinowac jeszcze przy przywracaniu danych z backupu, by przywróciło nie tylko do {gracze.save: :*} , ale też do {gracze.nicki.save: :*}. Oczywiście mogę to zrobić, ale mi jednak zależy na prostocie, więc nadal czekam na zgrabne rozwiązanie.
Edytowane przez Slupik98Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi