Skocz do zawartości
  • 0

Wybuchajacy łuk


Baroszek
 Udostępnij

Pytanie

Cześć wszystkim.

Potrzebuję skrypcik na wybuchający łuk tzn tam gdzie trafi strzała jest wybuch który nic nie niszczy tylko zabiera obrażenia graczowi jesli jest obok. A jeśli trafi sie idealnie w gracza aby on wybuchał i odrazu ginął.

Dodatkowo proszę o to aby był normalnie przy tym dzwięk jakby wybuchało tnt.

 

Czy ktoś wie jak to zrobić ? :)

Proszę o pomoc. 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Baroszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on projectile hit:    projectile is arrow:        entity at location of projectile is player:            kill entity at location of projectile        create a safe explosion of force 2 at location of projectile
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No to przecież dałem skrypt... Robi tak jak chciałeś, tylko bez opóźnienia... Z opóźnieniem:

 

on projectile hit:    projectile is arrow:        wait 1 second        entity at location of projectile is player:            kill entity at location of projectile        create a safe explosion of force 2 at location of projectile
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Kurcze to już całkiem dziwnie zrobione :))

Chodzi o to aby po zastrzeleniu tym łukiem gracza on odrazu pada. To nie jest chyba śmierć od wybuchu tylko od strzały a dopiero po chwili jest efekt wybuchu. Tak zauważyłem na tym serwerze co się wzoruję.

Czyli gdy trafisz obok zabiera obrażenia a gdy trafisz centralnie gracz ginie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A jak zrobić żeby tnt nie było potrzebne do strzelania ? :)

Całe to skasować? 

                if {luk} is 0:                        if player have 2 tnt:                                set {luk} to 1                                remove 2 tnt from the player's inventory                                shoot an arrow at speed 4                                cancel event                        else:                                send "&f&lNie masz juz tnt!"

Musze sobie jeszcze napisać że za zabójstwo dostaje się jakieś punkty :) Ale z tym to sobie może już poradzę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zamiast 2 tnt trzeba dac 1 strzale bo tak to po prostu bedzie generator strzal:

if {luk} is 0:    if player have 1 arrow:        set {luk} to 1        remove 1 arrow from the player's inventory        shoot an arrow at speed 4        cancel event    else:        send "&f&lNie masz wystarczajacej liczby strzal!"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Ojoj :( Naciśniesz prawym raz lekko bez przytrzymywania to strzała leci z najwieksza mocą.

Gdy próbujesz naciągnąć łuk strzała leci odrazu i po naciągnięciu i puszczeniu nic się nie dzieje.

Jedno kliknięcie to strzała leci feeeest daleko :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie da sie zrobic, aby naciągnąć łuk, bez posiadania strzał, ponieważ jest to już wbudowane w mc.

Kiedyś się tak dało, jednak teraz już nie ;c

Moja wersja, która jest @2UP chyba nie jest aż taka zła? Przecież spełnia twoje wymagania :)

Jeżeli komuś się to uda to fajnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hmm to jak zrobić tak żeby gracz nie musiał używać tych strzał ? :(

Cholerka :(

Twoja wersja spełnia wymagania lecz tylko te łuki własnie strzelają z całej siły a chcialbym zeby bylo tak jak standardowy łuk strzela :(

Ogromnie mi pomogłeś ale wciąż czekam na kogoś kto wie jak to odbugować :))

 

Jeśli coś wymyślisz to pisz :) A może co do rzucanej siekierki coś wymyśliłeś :)

 

Pozdrawiam i licze że ktoś wpadnie jak to rozwiązać tutaj :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Hmm a nie da się zrobić tego jakoś tak prosto ? :)

on projectile hit:    projectile is arrow:        wait 1 second        entity at location of projectile is player:            kill victim at location of projectile        create a safe explosion of force 2 at location of projectile

Tak aby poprostu strzała zabijała ? :)

Bo wtedy można naciągać jak się chce.

A jakoś w permission może ogarnę aby gracz nie potrzebował strzaly :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...