VersusxGamesPro 1 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2015 (edytowane) czy da sie zrobic tak, aby skrypt automatycznie zapisywal, i zmienial w razie W informacje w pluku.yml? na przyklad: {kasa.%player%} w kasy.yml i {zetony.%player%} w zetony.yml\ prosze o szybkom odp. jak sie nie da tsk, napiszcie Edytowane 5 sierpnia 2015 przez VersusxGamesPro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2015 (edytowane) on script load: if file "plugins/Skript/scripts/kasa.yml" isn't exists: #Jezeli plik kasa.yml w folderze scripts nie istnieje create file "plugins/Skript/scripts/kasa.yml" #Stworz plik kasa.yml w folderze scripts on join: set {_kasa} to single value "kasa.%player%" get of "plugins/Skript/scripts/kasa.yml" parsed as number #Pobierz kase gracza z pliku if {_kasa} is not set: #Jezeli nie ma gracza w pliku set "kasa.%player%" to "0" in yaml file "plugins/Skript/scripts/kasa.yml" #Ustaw kase gracza w pliku na 0 command /dodaj [<number>]: trigger: set {_kasa} to single value "kasa.%player%" get of "plugins/Skript/scripts/kasa.yml" parsed as number #Pobierz kase gracza z pliku set "kasa.%player%" to "%{_kasa} + arg-number%" in yaml file "plugins/Skript/scripts/kasa.yml" #Dodaj argument 1 do kasy gracza w pliku @down wez troche wytlumacz, wez wytumacz Wytłumaczone (kod bez zmiennych) Edytowane 5 sierpnia 2015 przez Shooterowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 VersusxGamesPro 1 Opublikowano 5 sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 sierpnia 2015 (edytowane) wez troche wytlumacz, on script load: if file "plugins/Skript/scripts/kasa.yml" isn't exists: create file "plugins/Skript/scripts/kasa.yml" on join: if {kasa::%player%} is not set: set {kasa::%player%} to 0 on quit: set "kasa.%player%" to "%{kasa::%player%}%" in yaml file "plugins/Skript/scripts/kasa.yml"wez wytumacz Edytowane 5 sierpnia 2015 przez VersusxGamesPro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
VersusxGamesPro 1
czy da sie zrobic tak, aby skrypt automatycznie zapisywal, i zmienial w razie W informacje w pluku.yml? na przyklad:
{kasa.%player%} w kasy.yml i
{zetony.%player%} w zetony.yml
\
prosze o szybkom odp. jak sie nie da tsk, napiszcie
Edytowane przez VersusxGamesProOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi