Skocz do zawartości
  • 0

Pomoc[Boss]


Virus2001
 Udostępnij

Pytanie

command /boss [<text>]:
        trigger:
                if arg 1 is "spawn":
                        set {boss.zycie} to 60000
                        spawn wither skeleton at player
                        set name of last spawned entity to "&8[&6*&8] &3Wladca krwi &8[&6*&8]"
                        #USUN#equip last spawned entity with diamond helmet of protection 20 and unbreaking 3 and thorns 5                  #usun "#USUN#" zeby boss nie zalozyl helmu
                        #USUN#equip last spawned entity with diamond chestplate of protection 20 and unbreaking 3 and thorns 5                  #usun "#USUN#"  zeby boss nie zalozyl napiersnika
                        #USUN#equip last spawned entity with diamond leggings of protection 20 and unbreaking 3 and thorns 5                  #usun "#USUN#" zeby boss nie zalozyl spodni
                        #USUN#equip last spawned entity with diamond boots of protection 20 and unbreaking 3 and thorns 5                  #usun "#USUN#" zeby boss nie zalozyl botow
                        set last spawned entity's held item to diamond sword of sharpness 15 and unbreaking 5 and fire aspect 5
                        set last spawned entity's max health to 60000
                        heal last spawned entity
                if arg 1 is "zabij":
                        loop entities in radius 100 of player:
                                loop-entity is wither skeleton
                                loop-entity's name is "&8[&6*&8] &3Wladca krwi &8[&6*&8]"
                                delete loop-entity
                                send "&aZabito %loop-entity's name%"
on damage:
        attacker is player
        set damage to damage * 100
        victim is wither skeleton
        victim's name is "&8[&6*&8] &3Wladca krwi &8[&6*&8]":
                set {_zycie} to victim's health / 60000
                display "%victim's name%" on bossbar with {_zycie} * 100 percent by 15 seconds for attacker
                send "%victim's health%" to attacker
                send "%{_zycie}%" to attacker
                if victim's health is less than {boss.zycie} - 1000:
                        remove 1000 from {boss.zycie}
                        loop 10 times:
                                spawn baby zombie at victim
                                equip last spawned entity with gold helmet of protection 15 and unbreaking 3
                                spawn 2 of particle explode offset by 0.5, 1, 0.5 at victim's location
                                set last spawned entity's held item to diamond sword of sharpness 2 and unbreaking 2
                                set name of last spawned entity to  "&8[&6*&8] &3Sluga wladcy krwi &8[&6*&8]"
                                set last spawned entity's max health to 250
                                heal last spawned entity
                victim's health - damage is less or equal to 0:
                        cancel event
                        kill victim
                        drop diamond helmet of protection 4 named "&8[&6*&8] &3Helm krwi &8[&6*&8]" at victim
                        drop diamond chestplate of protection 4 named "&8[&6*&8] &3Zbroja krwi &8[&6*&8]" at victim
                        drop diamond leggings of protection 4 named "&8[&6*&8] &3Spodnie krwi &8[&6*&8]" at victim
                        drop diamond boots of protection 4 named "&8[&6*&8] &3Buty krwi &8[&6*&8]" at victim
                        drop diamond sword of sharpness 4 and fire aspect 2 and unbreaking 3 named "&8[&6*&8] &3Miecz krwi &8[&6*&8]" at victim
on damage:
        attacker is player
        victim is zombie
        victim's name is "&4&o&lSluga Wladcy Krwi":
                set {_zycie} to victim's health / 250
                send "%victim's health%" to attacker
                display "%victim's name%" on bossbar with {_zycie} * 100 percent by 15 seconds for attacker
                victim's health - damage is less or equal to 0:
                        cancel event
                        kill victim

Co zrobić aby nie respiło 10 zombi ale 3 ??
Paczałem i nigdzie nie znalazłem gdzie to zmienić

 

Edytowane przez HeezQ
HeezQ

Poprawiam formatowanie oraz wstawiam w code

Notatka dodana przez HeezQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

możesz mi jeszcze usunoć to że jak uderze w tego bossa lub sługe żeby nie było widać ile zadaje mu na chat damage ? ;./


 


i zmienić to że nie zabija na 1 hit mobów bo ja pacze gracze zabijajom creepera na 1 hit O,O wszystko na 1 hit to jakis bug naprawisz prosze :? 


Edytowane przez ωi�us
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...