boleknowak 957 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 Mam taki kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!Moja idea: komenda > sprawdzenie zmiennej, czy jest w niej dany tekst > jeśli jest, wykonanie komendy (execute player command "") W tej zmiennej są 3 nazwy (np. test1, test2 and test3).Ten kod nie chce działać i nie wiem dlaczego. Prosiłbym o przerobienie go tak, aby to działało.Działanie:/c join test2 > jeśli gracz ma w swojej zmiennej ten tekst to wykonuje komendę Mam kod który działa ale tylko na pierwszy tekst a nie na te czerwone. Dam coś za pomoc. (lajka, sophercoinsy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 352 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 (edytowane) //Edit Trzeba dać kod z else równo z pętlą i dać stop po warunkach. Edytowane 17 lipca 2015 przez Shooterowy boleknowak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 boleknowak 957 Opublikowano 17 lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 No to loopuje, jest to na pastebinie. No i właśnie to nie chce działać i nie wiem czemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Arioner 11 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 (edytowane) Napisz proszę jak go tworzysz lub dodajesz do zmiennej:)Ten kod mi działa. command /game [<text>] [<text>]: trigger: if arg 1 is "create": add arg 2 to {craft::games::*} send "Dodales gre %arg 2%" stop if arg 1 is "game": loop {craft::games::*}: if loop-value is arg 2: execute player command "%arg 2% join" send "x" stop send "&cNie masz tej gry!" stop Edytowane 17 lipca 2015 przez Arioner Shooterowy, Messie911 i boleknowak 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 boleknowak 957 Opublikowano 17 lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 Dodaje tym:add "%arg 2%" to {craft::%player-arg%::games::*} nie działa mi twój kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 352 Opublikowano 17 lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 command /gra [<text>]: trigger: loop {craft::%player%::games::*}: if arg is loop-value: send "&aMasz te gre!" stop send "&cNie masz tej gry!" stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 boleknowak 957 Opublikowano 17 lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2015 Działa! Powiem tak, nikt nie pomógł ale dam te kilka SC Shooterowemu i Arionerowi. Błąd: - w jednym miejscu źle był ustawiony kod. Zamykam. Shooterowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
boleknowak 957
Mam taki kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Moja idea: komenda > sprawdzenie zmiennej, czy jest w niej dany tekst > jeśli jest, wykonanie komendy (execute player command "")
W tej zmiennej są 3 nazwy (np. test1, test2 and test3).
Ten kod nie chce działać i nie wiem dlaczego.
Prosiłbym o przerobienie go tak, aby to działało.
Działanie:
/c join test2 > jeśli gracz ma w swojej zmiennej ten tekst to wykonuje komendę
Mam kod który działa ale tylko na pierwszy tekst a nie na te czerwone.
Dam coś za pomoc. (lajka, sophercoinsy)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi