Skocz do zawartości
  • 0

Nie działający kod który ma sprawdzać czy w zmiennej jest dany tekst.


boleknowak

Pytanie

Mam taki kod: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!


Moja idea: komenda > sprawdzenie zmiennej, czy jest w niej dany tekst > jeśli jest, wykonanie komendy (execute player command "")


 


W tej zmiennej są 3 nazwy (np. test1, test2 and test3).


Ten kod nie chce działać i nie wiem dlaczego.


 


Prosiłbym o przerobienie go tak, aby to działało.


Działanie:


/c join test2 > jeśli gracz ma w swojej zmiennej ten tekst to wykonuje komendę


 


Mam kod który działa ale tylko na pierwszy tekst a nie na te czerwone.


 


 


Dam coś za pomoc. (lajka, sophercoinsy)


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Napisz proszę jak go tworzysz lub dodajesz do zmiennej:)


Ten kod mi działa. 




command /game [<text>] [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is "create":
            add arg 2 to {craft::games::*}
            send "Dodales gre %arg 2%"
            stop
        if arg 1 is "game":
            loop {craft::games::*}:
                if loop-value is arg 2:
                    execute player command "%arg 2% join"
                    send "x"
                    stop
            send "&cNie masz tej gry!"
            stop

Edytowane przez Arioner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...