Skocz do zawartości
  • 0

radius


LeviBoyPL

Pytanie

Hej, możecie mi bardziej przybliżyć działanie radius?

 

Mam kod:

 

every 2 seconds:    loop blocks named "&4TURRET":        loop entities in radius 3 around the loop-block:            loop entity is zombie named "&1Minion":                send "LOL"

I błąd:

 

[19:14:44 ERROR]: 'radius 3 around the loop-block' is not a world (***.sk, line 95: loop entities in radius 3 around the loop-block:')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Lola się zachciało xd Najbardziej uciążliwy myk, będziesz miał przy AI minonka :x

Co do radius - wyobraź sobie zakreślaną kulę z danego punktu xd

Kod na wieże gdzieś miałem, tylko każdą się ustawiało ręcznie z tego co pamiętam :/

#// Wykarmione z Panda Phone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki

 

:o TO MIAŁA BYĆ NIE SPODZIANKA :c  ... :c Wiesz co.. Zapomniałem zmienić...

 

Wiesz co u mnie tak samo... Po prostu komendą wszystko...

 

 

@edit

 

Ja mam już wszytsko na razie tylko postać ashe (bo sam nią ciągle gram xd), ale właśnie minionów i turretów nie mam, ale gra sama w sobie już mogłaby startować :) Nexus jest + jego pasek życia na BossBar'ze ;)

 

 

Oki pokombinuje i zobaczymy co mi wyjdzie, jak co to tutaj napiszę

Edytowane przez LeviBoyPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Też się w to bawiłem, ale jakoś czasu zabrakło. Ale srv testowy sobie stoi xd minecraftomania.com

Jedną sprawą jest samo wykonanie, a drugą wydajność ^^

No nic, zobaczymy jak Ci wyjdzie. Generalnie cuś takiego pisze się pod konkretną mapę, więc musisz pójść w uniwersalność jeżeli to wrzucasz.

No nic, powodzenia xd

#// Wykarmione z Panda Phone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Dzięki :) Piszę jak mam wolny czas więc pewnie mi to trochę zajmie i napotkam jeszcze wiele problemów... Za budowę mapy też się pewnie zabiorę, przed dokończeniem (będzie mi o wiele łatwiej) jak masz jakieś sugestie, bądź podpowiedzi śmiało wal :)

Co do wydajności do kod jest w totalnej rozsypce (bo jak piszę to nie dopisuję nowego wydarzenia do już istniejącego tylko tworzę nowy) więc od tej strony kod wygląda okropnie :)

 

Miło się gadało, a teraz proszę o informację, czy problem rozwiązany... ~Dragon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie, nie mogę nadal wymyślić jak to powinno działać... Ciągle error'sy

Ostatnia próba:

 

loop entity named "&4TURRET":
loop-entities in radius 5 around the loop-entity:
send "LOL"
 
i ta:
 
every 2 seconds:
loop all zombies:
loop-entity is zombie:
loop-zombie is "&4TURRET":
loop all players:
distance between loop-player and loop-zombie is smaller than 4:
shoot fake fireball from loop-zombie-1 in the horizontal direction of loop-entity-2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...