Skocz do zawartości
  • 0

Kilka pytań


â—„ZiBaDiZajnâ–º
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam do was kilka pytań jak zrobić takie coś:

1. Gdy strzelając z łuku trafimy gdzieś nastąpi eksplozja i czy da się ustawić jej rozmiar

2. Drużyny czyli jak zginą wszystkie osoby z jednej to kończy się gra

3. Tabliczka z liczbą ludzi na arenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

2.

loop {gracze.gra::*}     if loop-value is alive:          exit loop     else:          broadcast "&4Wszyscy gracze nie żyją. Gracz skończona!"

1.

on projectile hit:     if shooter is a player:          create an explosion of force 6 at projectile 

zamiast 6 wstawiasz siłe wybuchu. 

3.

variables:     {czy.gra} = 1command /game [<text&gt]:     if arg 1 is not set:          send "/game join" to player     if arg 1 is "join":          add player to {gracze.gra::*}          set {liczba.gra} to {liczba.gra} + 1          teleport player to location of {loc.gra}          set {czy.gra.%player%} to 2          set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"     if arg 1 is "set":          if player have permissions "gra.ustaw.spawn":               set {loc.gra} to location of player     if arg 1 is "tabliczka":          if player have permissions "gra.tabliczka":               if target block is sign:                    set {loc.tabliczka} to location of target block                    set line 1 of block at {loc.tabliczka} to "&4Gra"                    set line 2 of block at {loc.tabliczka} to "&2Liczba graczy:"                    set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"               else:                    send "musisz celowac w tabliczke"On death of player:     if {czy.gra.%player%} is 2:          remove player from {gracze.gra::*}          set {czy.gra.%player%} to 1          set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"

W teorii powinno działać jak nie to poprawię jutro. jestem zmęczony więc nie testowałem wszystkiego.

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Co do 2 to chodzi mi o to że po dołączeniu do gry możesz wybrać drużyne,   gdy ktoś nie wybierze to po rozpoczęciu gry samo go przydzieli i jak dednie np. cały team 1 to gra się kończy // Z góry dzięki w zamian szykuje dla was wielki skrypt ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Powinno działać(Uwaga! zmieniłem spacje na taby!):

on join:	if {czy.gra.&player%} is 2:		set {czy.gra.&player%} to 1		send "Zostałeś usunięty z drużyny za wylogowanie się" to player		execute console command "spawn %player%"		set {liczba.gra} to {liczba.gra} - 1		set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"		if {team.gra.%player%} is "red":			remove player from {gracze.red.gra::*}			remove player from {gracze.gra::*}		if {team.gra.%player%} is "blue":			remove player from {gracze.blue.gra::*}			remove player from {gracze.gra::*}#command /game [<text&gt] [<text&gt]:	if arg 1 is not set:		send "/game join" to player	if arg 1 is "join":		if arg 2 is not set:			send "Nie wybrałeś drużyny! Dotępne teamy to: &4Red &fi &3Blue" to player			send "Zostałeś losowo przydzielony do drużyny"			set {gra.losowanie.team} to 1 or 2			add player to {gracze.red.gra::*} or {gracze.liczba.gra::*}			if {gra.losowanie.team} is 1:				excute player command "game join red"			if {gra.losowanie.team} is 2:				excute player command "game join blue"		if arg 2 is "red":			add player to {gracze.liczba.gra::*}			add player to {gracze.red.gra::*}			set {czy.gra.%player%} to 2			set {team.gra.%player%} to red			set {liczba.gra} to {liczba.gra} + 1			set {liczba.gra.red} to {liczba.gra.red} + 1			teleport player to location of {loc.gra.red}			set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"		if arg 2 is "blue":			add player to {gracze.liczba.gra::*}			add player to {gracze.red.gra::*}			set {czy.gra.%player%} to 2			set {team.gra.%player%} to blue			set {liczba.gra} to {liczba.gra} + 1			set {liczba.gra.blue} to {liczba.gra.blue} + 1			teleport player to location of {loc.gra.blue}			set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"	if arg 1 is "set":		if player have permissions "gra.ustaw.spawn":			if arg 2 is set:				if arg 2 is "blue":					set {loc.gra.blue} to location of player					send "Pomyślnie ustawiono spawn dla drużyny &3Blue!"				if arg 2 is "red":					set {loc.gra.red} to location of player					send "Pomyślnie ustawiono spawn dla drużyny &4RED!"				else:					send "Źle wybrałeś drużynę! Dostępne drużyny to: &4Red &fi &3Blue" to player			else:				send "Nie wybrałeś drużyny! Dostępne drużyny to: &4Red &fi &3Blue" to player	if arg 1 is "tabliczka":		if player have permissions "gra.tabliczka":			if target block is sign:				set {loc.tabliczka} to location of target block				set line 1 of block at {loc.tabliczka} to "&4Gra"				set line 2 of block at {loc.tabliczka} to "&2Liczba graczy:"				set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"			else:				send "musisz celowac w tabliczke" #On death of player:	if {czy.gra.%player%} is 2:		remove player from {gracze.gra::*}		set {czy.gra.%player%} to 1		set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"		if {team.gra.%player%} is "red":			loop {gracze.red.gra::*}				if loop-value is alive:					exit loop			else:				broadcast "&4Gra skończona! Zawodnicy drużyny &4Red nie żyją!"				loop {gracze.blue.gra::*}					send "&6Wygraliście!"					execute console command "spawn %player%"				remove all players from {gracze.red.gra::*}				remove all players from {gracze.blue.gra::*}				remove all players from {gracze.gra::*}				set {liczba.gra} to 0				set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"		if {team.gra.%player%} is "blue":			loop {gracze.blue.gra::*}				if loop-value is alive:					exit loop			else:				broadcast "&4Gra skończona! Zawodnicy drużyny &4Red nie żyją!"				loop {gracze.red.gra::*}					send "&6Wygraliście!"					execute console command "spawn %player%"				remove all players from {gracze.red.gra::*}				remove all players from {gracze.blue.gra::*}				remove all players from {gracze.gra::*}				set {liczba.gra} to 0				set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"#

100 linijek kodu... Nie mogłeś sam tego zrobić skoro robisz grę to chyba umiesz robić coś takiego... W zasadzie gra już jest napisana w tym temacie. Dopisać 3 linijki kodu i już wszystko gotowe....

 

 

*eventy zwiazane z lukiem i strzelaniem wywalaja bledy masakryczne w tej wersji skripta.

Mi działa

Edytowane przez Slupik98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...