â—„ZiBaDiZajnâ–º 7 Opublikowano 1 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2014 Witam mam do was kilka pytań jak zrobić takie coś:1. Gdy strzelając z łuku trafimy gdzieś nastąpi eksplozja i czy da się ustawić jej rozmiar2. Drużyny czyli jak zginą wszystkie osoby z jednej to kończy się gra3. Tabliczka z liczbą ludzi na arenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 1 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2014 (edytowane) 2.loop {gracze.gra::*} if loop-value is alive: exit loop else: broadcast "&4Wszyscy gracze nie żyją. Gracz skończona!"1.on projectile hit: if shooter is a player: create an explosion of force 6 at projectile zamiast 6 wstawiasz siłe wybuchu. 3.variables: {czy.gra} = 1command /game [<text>]: if arg 1 is not set: send "/game join" to player if arg 1 is "join": add player to {gracze.gra::*} set {liczba.gra} to {liczba.gra} + 1 teleport player to location of {loc.gra} set {czy.gra.%player%} to 2 set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%" if arg 1 is "set": if player have permissions "gra.ustaw.spawn": set {loc.gra} to location of player if arg 1 is "tabliczka": if player have permissions "gra.tabliczka": if target block is sign: set {loc.tabliczka} to location of target block set line 1 of block at {loc.tabliczka} to "&4Gra" set line 2 of block at {loc.tabliczka} to "&2Liczba graczy:" set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%" else: send "musisz celowac w tabliczke"On death of player: if {czy.gra.%player%} is 2: remove player from {gracze.gra::*} set {czy.gra.%player%} to 1 set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"W teorii powinno działać jak nie to poprawię jutro. jestem zmęczony więc nie testowałem wszystkiego. Edytowane 1 czerwca 2014 przez Slupik98 â—„ZiBaDiZajnâ–º 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LeviBoyPL 161 Opublikowano 2 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2014 *eventy zwiazane z lukiem i strzelaniem wywalaja bledy masakryczne w tej wersji skripta. â—„ZiBaDiZajnâ–º 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 herhor67 916 Opublikowano 2 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2014 miało być przy strzale z łuku :)on projectile hit: projectile is arrow: shooter is a player: create an explosion of force 4 at projectile â—„ZiBaDiZajnâ–º 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 â—„ZiBaDiZajnâ–º 7 Opublikowano 2 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2014 Co do 2 to chodzi mi o to że po dołączeniu do gry możesz wybrać drużyne, gdy ktoś nie wybierze to po rozpoczęciu gry samo go przydzieli i jak dednie np. cały team 1 to gra się kończy // Z góry dzięki w zamian szykuje dla was wielki skrypt ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Slupik98 173 Opublikowano 2 czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2014 (edytowane) Powinno działać(Uwaga! zmieniłem spacje na taby!):on join: if {czy.gra.&player%} is 2: set {czy.gra.&player%} to 1 send "Zostałeś usunięty z drużyny za wylogowanie się" to player execute console command "spawn %player%" set {liczba.gra} to {liczba.gra} - 1 set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%" if {team.gra.%player%} is "red": remove player from {gracze.red.gra::*} remove player from {gracze.gra::*} if {team.gra.%player%} is "blue": remove player from {gracze.blue.gra::*} remove player from {gracze.gra::*}#command /game [<text>] [<text>]: if arg 1 is not set: send "/game join" to player if arg 1 is "join": if arg 2 is not set: send "Nie wybrałeś drużyny! Dotępne teamy to: &4Red &fi &3Blue" to player send "Zostałeś losowo przydzielony do drużyny" set {gra.losowanie.team} to 1 or 2 add player to {gracze.red.gra::*} or {gracze.liczba.gra::*} if {gra.losowanie.team} is 1: excute player command "game join red" if {gra.losowanie.team} is 2: excute player command "game join blue" if arg 2 is "red": add player to {gracze.liczba.gra::*} add player to {gracze.red.gra::*} set {czy.gra.%player%} to 2 set {team.gra.%player%} to red set {liczba.gra} to {liczba.gra} + 1 set {liczba.gra.red} to {liczba.gra.red} + 1 teleport player to location of {loc.gra.red} set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%" if arg 2 is "blue": add player to {gracze.liczba.gra::*} add player to {gracze.red.gra::*} set {czy.gra.%player%} to 2 set {team.gra.%player%} to blue set {liczba.gra} to {liczba.gra} + 1 set {liczba.gra.blue} to {liczba.gra.blue} + 1 teleport player to location of {loc.gra.blue} set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%" if arg 1 is "set": if player have permissions "gra.ustaw.spawn": if arg 2 is set: if arg 2 is "blue": set {loc.gra.blue} to location of player send "Pomyślnie ustawiono spawn dla drużyny &3Blue!" if arg 2 is "red": set {loc.gra.red} to location of player send "Pomyślnie ustawiono spawn dla drużyny &4RED!" else: send "Źle wybrałeś drużynę! Dostępne drużyny to: &4Red &fi &3Blue" to player else: send "Nie wybrałeś drużyny! Dostępne drużyny to: &4Red &fi &3Blue" to player if arg 1 is "tabliczka": if player have permissions "gra.tabliczka": if target block is sign: set {loc.tabliczka} to location of target block set line 1 of block at {loc.tabliczka} to "&4Gra" set line 2 of block at {loc.tabliczka} to "&2Liczba graczy:" set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%" else: send "musisz celowac w tabliczke" #On death of player: if {czy.gra.%player%} is 2: remove player from {gracze.gra::*} set {czy.gra.%player%} to 1 set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%" if {team.gra.%player%} is "red": loop {gracze.red.gra::*} if loop-value is alive: exit loop else: broadcast "&4Gra skończona! Zawodnicy drużyny &4Red nie żyją!" loop {gracze.blue.gra::*} send "&6Wygraliście!" execute console command "spawn %player%" remove all players from {gracze.red.gra::*} remove all players from {gracze.blue.gra::*} remove all players from {gracze.gra::*} set {liczba.gra} to 0 set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%" if {team.gra.%player%} is "blue": loop {gracze.blue.gra::*} if loop-value is alive: exit loop else: broadcast "&4Gra skończona! Zawodnicy drużyny &4Red nie żyją!" loop {gracze.red.gra::*} send "&6Wygraliście!" execute console command "spawn %player%" remove all players from {gracze.red.gra::*} remove all players from {gracze.blue.gra::*} remove all players from {gracze.gra::*} set {liczba.gra} to 0 set line 3 of block at {loc.tabliczka} to "%{liczba.gra}%"#100 linijek kodu... Nie mogłeś sam tego zrobić skoro robisz grę to chyba umiesz robić coś takiego... W zasadzie gra już jest napisana w tym temacie. Dopisać 3 linijki kodu i już wszystko gotowe.... *eventy zwiazane z lukiem i strzelaniem wywalaja bledy masakryczne w tej wersji skripta.Mi działa Edytowane 2 czerwca 2014 przez Slupik98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
â—„ZiBaDiZajnâ–º 7
Witam mam do was kilka pytań jak zrobić takie coś:
1. Gdy strzelając z łuku trafimy gdzieś nastąpi eksplozja i czy da się ustawić jej rozmiar
2. Drużyny czyli jak zginą wszystkie osoby z jednej to kończy się gra
3. Tabliczka z liczbą ludzi na arenie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi